En wat als hij dan ook besluit jou niet te beffen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:27 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Vind het echt een walgelijk idee. Zoiets hoeft mijn man echt niet te verwachten.
héhéhé let op je woorden!!! Het woord pedo beer wil ik nooit maar dan ook nóóit meer horen. Het is pedobeer <<quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef Al-andalus het volgende:
Maar ik ben nog zó jong. Trouwen of niet? Straks lijkt hij een pedo beer!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef pedobeer het volgende:
[..]
héhéhé let op je woorden!!! Het woord pedo beer wil ik nooit maar dan ook nóóit meer horen. Het is pedobeer <<
of er gewoon droog ingaatquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als hij dan ook besluit jou niet te beffen?
Dat is te duidelijk plus vrouwen vinden het leuk als ik ze plaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom geef je dat dan niet aan met je PI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als hij dan ook besluit jou niet te beffen?
WAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Pedobeer alarm!!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:32 schreef pedobeer het volgende:
[..]
héhéhé let op je woorden!!! Het woord pedo beer wil ik nooit maar dan ook nóóit meer horen. Het is pedobeer <<
Jij weet toch wel dat een vrouw eerst nat moet worden om het voor haar aangenaam te maken, met voorspel enzo, daar hoort vingeren ook bij.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef einzweipolizei het volgende:
Is er een bepaalde reden dat ie alleen je hand wil?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:43 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Daliel?
De sahaba deden het ook niet. Ik ook niet. Klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |