Nee, dat is haram.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje jammer dit. Dan zal hij waarschijnlijk wel vreemd gaan of bij de hoeren om een pijpbeurt vragen.
Ik hoop dat mijn vrouw ook zo gaat denken, die geemancipeerde vrouwen bevallen me niet zo goedquote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef Al-andalus het volgende:
Sowieso niet slaan. Alles voor mijn mannetje, hij krijgt de beste behandeling.
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vrouw ook zo gaat denken, die geemancipeerde vrouwen bevallen me niet zo goed
wannabe feministe jijquote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.
Ja maar Nederlandse vrouwen hebben dan ook weer kwaliteiten wat Marokkaanse vrouwen niet hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.
Zoals?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen hebben dan ook weer kwaliteiten wat Marokkaanse vrouwen niet hebben.
Ik ga niks zeggen, want je zal compleet in verdediging schieten, Marokkaanse vrouwen doen niet zo aan zelfreflectie.quote:
Ken me rechten lieverd.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent er een
beetje eigen wil hebben
Vertel maar hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen, want je zal compleet in verdediging schieten, Marokkaanse vrouwen doen niet zo aan zelfreflectie.
Nee, wil ik je echt niet aandoenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |