Mongolen als ik? Je kent mij niet eens. Wat is dezequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ach, hou toch op joh. Zulke mongolen als jou nemen alles klakkeloos over.
Scheelt weer dat jij zelf in staat bent om na te denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ach, hou toch op joh. Zulke mongolen als jou nemen alles klakkeloos over.
Waarschijnlijk alleen het 2de, aangezien ik een heel hoog niveau van conformisme bespeur.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:03 schreef Renesite het volgende:
TS draagt een hoofddoek en heeft een grote neus.
AHA! Dus daarom wil die vriend haar hand! Hij is het ook gewoon zat....quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef Kakpizza het volgende:
Beter snijden ze je de vingers af zodat je de muis niet maar kan besturen.
Been there.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen het 2de, aangezien ik een heel hoog niveau van conformisme bespeur.
Pics or gtfoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Al-andalus het volgende:
Hij ziet er wel goed uit voor een Nederlander. Donker haar en zo.
Ja dus? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there.
Had een klasgenootje die enorm voor haar opkwam en niet de man ondermijnde, uitschelden als de tiefus en zo.
Heeft gestudeerd, HBO of zo, maar draagt nu wel een doekje om haar haren heen.
Heb jij ook hoofddoek? Dan kan je vast ook goed het huishouden doenquote:
Je weet toch hoe dat gaat? Nederlandse mannen zijn homo.quote:
Nee, geen hijaab. Kan wel huishouden doen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij ook hoofddoek? Dan kan je vast ook goed het huishouden doen
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Arcadia het volgende:
Je kinderen gaan vast lelijke x-benen krijgen.
Je bent een dappere trotse Moslimaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee, geen hijaab. Kan wel huishouden doen, natuurlijk.
Wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Arcadia het volgende:
Je kinderen gaan vast lelijke x-benen krijgen.
Hoho, daar hadden we er toch al genoeg van?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent een dappere trotse Moslima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |