PIJPEN SLETquote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Wat is jouw fucking probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij hem gewoon geen goed pijp-beurt gunt.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:02 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Wat is jouw fucking probleem?
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat jij hem gewoon geen goede pijp-beurt gunt.
Weet hij dit al? Dat je geen orale seks toestaat?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Al-andalus het volgende:
Lekker boeiend. Word toch mijn man.
jij bent zijn vrouwquote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Al-andalus het volgende:
Lekker boeiend. Word toch mijn man.
Dat stond in de kleine lettertjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet hij dit al? Dat je geen orale seks toestaat?
die sitequote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Dat stond in de kleine lettertjes.
Kijk maar bij muslima.com en dan Andula
Edit: Ik kwam er laatst serieus achter dat een klasgenoot op die site staat
Doe niet zo debiel. Het is je man en die sla je niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:08 schreef Al-andalus het volgende:
Nee, dat weet hij niet. Lekker boeiend. Sla hem toch verrot als hij erom vraagt.
vriend van TSquote:Op zondag 26 februari 2012 00:08 schreef Al-andalus het volgende:
Nee, dat weet hij niet. Lekker boeiend. Sla hem toch verrot als hij erom vraagt.
Met de mond dus.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef Al-andalus het volgende:
Sowieso niet slaan. Alles voor mijn mannetje, hij krijgt de beste behandeling.
Een beetje jammer dit. Dan zal hij waarschijnlijk wel vreemd gaan of bij de hoeren om een pijpbeurt vragen.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:25 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Ik ga hem als een koning behandelen, maar dat niet.
laat je hem dan voordat hij koning wordt buiten de piste schaatsenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:25 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Nee. Ik ga hem als een koning behandelen, maar dat niet.
Nee, dat is haram.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje jammer dit. Dan zal hij waarschijnlijk wel vreemd gaan of bij de hoeren om een pijpbeurt vragen.
Ik hoop dat mijn vrouw ook zo gaat denken, die geemancipeerde vrouwen bevallen me niet zo goedquote:Op zondag 26 februari 2012 00:14 schreef Al-andalus het volgende:
Sowieso niet slaan. Alles voor mijn mannetje, hij krijgt de beste behandeling.
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vrouw ook zo gaat denken, die geemancipeerde vrouwen bevallen me niet zo goed
wannabe feministe jijquote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.
Ja maar Nederlandse vrouwen hebben dan ook weer kwaliteiten wat Marokkaanse vrouwen niet hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:32 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Bij ons is dat normaal. Nederlandse vrouwen zorgen nooit goed voor hun mannetje.
Zoals?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja maar Nederlandse vrouwen hebben dan ook weer kwaliteiten wat Marokkaanse vrouwen niet hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |