onrein ??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Al-andalus het volgende:
Oké. Site, bron? Ik doe het alsnog niet. Klaar punt. Er zijn menings verschillen over. Als de man en vrouw het beide ok vinden, dan is het toegestaan. Maar waarom zou je zoiets onrein doen? Ik pas.
Ok.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onrein ??
als jou man een varken was zou het onrein zijn
Onrein? Als het is toegestaan door islam dan is het niet onrein en is derhalve elke negatieve uitspraak die jij doet jegens pijpen en beffen foutief.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Al-andalus het volgende:
Oké. Site, bron? Ik doe het alsnog niet. Klaar punt. Er zijn menings verschillen over. Als de man en vrouw het beide ok vinden, dan is het toegestaan. Maar waarom zou je zoiets onrein doen? Ik pas.
Het is lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:46 schreef Al-andalus het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:47 schreef einzweipolizei het volgende:
Arcadia ben jij een moslima met ervaring betreffende dit onderwerp?
Ik ben geen vrouwquote:
Wat zijn dat nou weer voor sites?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Onrein? Als het is toegestaan door islam dan is het niet onrein en is derhalve elke negatieve uitspraak die jij doet jegens pijpen en beffen foutief.
http://geentaboes.marokko(...)&nav=qa&cid=12&qid=7
http://www.lokum.nl/_lief(...)gory=2&id=1099227489
Dat is een plaatsnaam uit Griekenland, tevens met een nog theologische achtergrond. Dat jij iets vrouwelijk vindt klinken is jouw probleem.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef einzweipolizei het volgende:
Arcadia lijkt me een meisjesnaam ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gebeft worden ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Ja, voor hem. I dont careeee!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is te duidelijk plus vrouwen vinden het leuk als ik ze plaag.Ik vond het niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Kusje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige geleerde die het 'afgeraden' vindt, heeft gigantische cirkelredenatie, vrijwel alle moslimgeleerden zijn het erover eens dat het toegestaan is. Maak je leven niet moeilijker dan het al is.quote:
En al was het halal, ik doe het alsnog niet! Het maakt me niet uit hahahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De enige geleerde die het 'afgeraden' vindt, heeft gigantische cirkelredenatie, vrijwel alle moslimgeleerden zijn het erover eens dat het toegestaan is. Maak je leven niet moeilijker dan het al is.
......quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:57 schreef einzweipolizei het volgende:
Anders probeer je het eerst bij een niet-moslim
Hoe oud ben je en hoe oud is hij? Dat had je beter ook in de OP kunnen zetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef Al-andalus het volgende:
Maar ik ben nog zó jong. Trouwen of niet? Straks lijkt hij een pedo beer!
ts is 12 en uitgehuwelijktquote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoe oud is hij?
Je weet toch dat je in geloof naar alles moet luisteren wat de man zegt? Dus als hij orale seks wilt, kun je moeilijk nee zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:59 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
En al was het halal, ik doe het alsnog niet! Het maakt me niet uit hahahaha.
Ik zal ook geen gemeenschap weigeren. Maar dat andere walgelijke gedoe wel. Klaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je weet toch dat je in geloof naar alles moet luisteren wat de man zegt? Dus als hij orale seks wilt, kun je moeilijk nee zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |