SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Zaterdagavond-outfit dilemma's voor de veranderingOh damnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vanavond ga ik zondigen na zo een chille productieve dag
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Komt omdat je een spleet hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Zaterdagavond-outfit dilemma's voor de verandering![]()
![]()
Leuk feestje, ga je nog iemand uitnodigen brada? En waarom Lucky Strikequote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Vanavond ga ik zondigen na zo een chille productieve dag?
![]()
Dit is de topicreeks waar ik de link naar die foto's van die spange chicks die ik postte in het Kissies-topic van Buffalo vanmiddag vandaan haaldequote:.
![]()
Bradaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leuk feestje, ga je nog iemand uitnodigen brada? En waarom Lucky Strike?
Omdat achter Lucky Strike een verhaal achter zit en misschien is dat een broodje aap maar voor mij is dat goed genoeg![]()
Het smaakt toch allemaal de same plus ze zijn 5 euro afgerond lekker makkelijk met wissel![]()
![]()
Waarom gelijk zo vijandelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Brada
Omdat achter Lucky Strike een verhaal achter zit en misschien is dat een broodje aap maar voor mij is dat goed genoeg![]()
Het smaakt toch allemaal de same plus ze zijn 5 euro afgerond lekker makkelijk met wisselen wat is dat (broodje aap) verhaal dan? En sigaretten smaken toch echt niet allemaal hetzelfde hoor, begin jij net met roken...?
Ahzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is de topicreeks waar ik de link naar die foto's van die spange chicks die ik postte in het Kissies-topic van Buffalo vanmiddag vandaan haalde.
![]()
![]()
Nee ik ben niet echt een roker het is meer brandstof voor joint.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo vijandelijken wat is dat (broodje aap) verhaal dan? En sigaretten smaken toch echt niet allemaal hetzelfde hoor, begin jij net met roken...?
Lucky Srike was eerst alleen bekend als Lucky. Tijdens oorlog van USA met Vietnam werd er in 1 pakje een joint verstopt wat weer in een slof zat. Als ze dan werden uitgedeeld gingen die soldaten gierig schreeuwen als ze de joint hadden ''Lucky Strike!''
Zodoende is dat verbasterd, dus vandaar.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik ben niet echt een roker het is meer brandstof voor joint.
Lucky Srike was eerst alleen bekend als Lucky. Tijdens oorlog van USA met Vietnam werd er in 1 pakje een joint verstopt wat weer in een slof zat. Als ze dan werden uitgedeeld gingen die soldaten gierig schreeuwen als ze de joint hadden ''Lucky Strike!''
![]()
Ahzo, interessant.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee ik ben niet echt een roker het is meer brandstof voor joint.
Dat heb ik eeuwigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
Zaterdagavond-outfit dilemma's voor de verandering![]()
![]()
Ik ben nu gewoon al helemaal klaar om te gaan. Moet alleen nog even m'n haren stijlen.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is je Aussie er al of haal je hem zo op van het station ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon al helemaal klaar om te gaan. Moet alleen nog even m'n haren stijlen.![]()
![]()
Neh, die komt rond 11 uur. Ik moet 'm ophalen van het station maar dat is echt twee straten verderop, dus ik kan nu een uur niks gaan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is je Aussie er al of haal je hem zo op van het station ofzo?
Oeh Juminelle heeft een datequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, die komt rond 11 uur. Ik moet 'm ophalen van het station maar dat is echt twee straten verderop, dus ik kan nu een uur niks gaan doen? Veel plezier (en geluk?).
![]()
Lol zei jij niet dat jouw huis slecht bereikbaar was?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, die komt rond 11 uur. Ik moet 'm ophalen van het station maar dat is echt twee straten verderop, dus ik kan nu een uur niks gaan doenOf was dat titi
![]()
Hehe, dankjewel. Het is niet echt een date tho, hij gaat gewoon mee uit met mij en wat vriendenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh Juminelle heeft een date? Veel plezier (en geluk?).
Eh, dat was titi denk ik? Mijn huis is heel goed bereikbaar juist, alleen wat ver weg voor jullie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol zei jij niet dat jouw huis slecht bereikbaar was?Of was dat titi
Oh ghehe dan was het titi jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dankjewel. Het is niet echt een date tho, hij gaat gewoon mee uit met mij en wat vrienden
[..]
Eh, dat was titi denk ik? Mijn huis is heel goed bereikbaar juist, alleen wat ver weg voor jullie.Ik weet nog steeds niet zeker of ik ga of niet
![]()
![]()
Ik las Aussie, hij komt toch niet helemaal uit Australië om met jou te mogen uitgaanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dankjewel. Het is niet echt een date tho, hij gaat gewoon mee uit met mij en wat vrienden?
![]()
Gewoon gaan! Sowieso leuker dan op zaterdagavond binnen zitten en wie weet kom je daar wel bekenden tegen ofzo. En anders probeer je het gewoon leuk te maken met die andere tweequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ghehe dan was het titi jaIk weet nog steeds niet zeker of ik ga of niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik las Aussie, hij komt toch niet helemaal uit Australië om met jou te mogen uitgaan?
Nee. Hij komt uit Australië, maar woont sinds een paar maanden in Groningen.
Ah oké, dacht even dat deze jongeman gestoord was of jij misschien Miss Nederland wasquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Nee. Hij komt uit Australië, maar woont sinds een paar maanden in Groningen.
.
![]()
Dat is in mijn dorpje, niet in Arnhem bij Jochem. Haha.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lol zei jij niet dat jouw huis slecht bereikbaar was?Of was dat titi
All good things are wild and free.![]()
Het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah oké, dacht even dat deze jongeman gestoord was of jij misschien Miss Nederland was.
![]()
Ik ga zo waarschijnlijk naar een feestje met Blackstreet![]()
Tof tofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk![]()
Ik ga zo waarschijnlijk naar een feestje met Blackstreet![]()
, veel plezier in de mambo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga me ook maar eens omkleden en me straks klem zuipen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tof tof, veel plezier in de mambo
Huh, komen ze daar ook danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik ga waarschijnlijk naar Ritzy's o.i.d.
En have fun, Vas
Ik dacht dat google mijn vriend was, laat die mij zo maar zitten. Blijkbaar komen ze ook naar de Mambo ja. Ik ga denk ik zo nog work-out doen en dan even een serieuze tekening maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh, komen ze daar ook dan? Ik ga naar Ritzy's o.i.d.
En have fun, Vas![]()
Schatjes, ik ga m'n bed op deze zaterdagavond vroeg in, want ik ga morgenochtend naar Parijs met de auto![]()
Fijne, luie zondag allemaal toegewenst![]()
![]()
Niceee! Havefunquote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef junamii het volgende:
Schatjes, ik ga m'n bed op deze zaterdagavond vroeg in, want ik ga morgenochtend naar Parijs met de auto![]()
Fijne, luie zondag allemaal toegewenst
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wat een kankerfeest was dat zegAlleen maar r&b, amper house. Ik háát r&b en kan er niet op dansen. Ik dacht echt alleen: IK WIL TECHNOOOO
![]()
Dus ik ben maar de hele tijd rond gaan lopen, met mensen praten en drankjes krijgenToch nog een beetje leuk gehad daardoor
![]()
Uitgaan op hakken van 16cm is toch niet zo'n heel goed plan. Mijn voeten
Aw, minder wel. Het was in ieder geval beter dan thuiszitten toch? Hier werd ook echt alleen maar r&b, dancehall en hiphop gedraait. Overal sletjes met veel te korte rokjes en er waren in totaal 2 blanken waarvan Aussie er 1 wasquote:Op zondag 26 februari 2012 04:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een kankerfeest was dat zegAlleen maar r&b, amper house. Ik háát r&b en kan er niet op dansen. Ik dacht echt alleen: IK WIL TECHNOOOO
![]()
Dus ik ben maar de hele tijd rond gaan lopen, met mensen praten en drankjes krijgenToch nog een beetje leuk gehad daardoor
Hier ook man, hele zaal vol met negers en een handjevol marokkanenquote:Op zondag 26 februari 2012 04:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aw, minder wel. Het was in ieder geval beter dan thuiszitten toch? Hier werd ook echt alleen maar r&b, dancehall en hiphop gedraait. Overal sletjes met veel te korte rokjes en er waren in totaal 2 blanken waarvan Aussie er 1 wasKlotesituatie. Ik stond nog op de gastenlijst ook maar die was na 12;00 afgeschaft ofzo dus moest ik toch betalen, homo's. Half 12 waren we daar en pas 00;50 waren we binnen.. Weet ik iig dat ik er niet meer heen hoef
![]()
HEY HEY HEYquote:Op zondag 26 februari 2012 06:18 schreef .C het volgende:
Ik heb net mijn veter doorgeknipt omdat ik mijn schoen niet uit kreeg.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Klinkt als een ideaal feestquote:Op zondag 26 februari 2012 04:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier werd ook echt alleen maar r&b, dancehall en hiphop gedraait. Overal sletjes met veel te korte rokjes! Ik ben zomaar nu al wakker
.
Smoke weed err' dayquote:![]()
![]()
Als je van dit houd kan ik je i do groupies aanraden, volgende is 17 maartquote:Op zondag 26 februari 2012 10:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt als een ideaal feest! Ik ben zomaar nu al wakker
.
![]()
![]()
Italiaanse bol met heloef, augurken, Italiaanse kruiden en sambal
quote:.
Ik ben net de mooiste Marokkaanse chick die ik ooit heb gekend tegengekomen op Facebook, ik ben weer verliefd.
![]()
picsquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik ben net de mooiste Marokkaanse chick die ik ooit heb gekend tegengekomen op Facebook, ik ben weer verliefd.
Linkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
![]()
Ik ben een meid tegen gekomen die dezelfde achternaam als mij heeft en dat komt echt nooit tegen, plus ze is kankerrr spang![]()
Geilen op incestquote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben een meid tegen gekomen die dezelfde achternaam als mij heeft en dat komt echt nooit tegen, plus ze is kankerrr spang!
![]()
Blij maken met een dode mus.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga geen link plaatsen ofzo, ben je gek. Wou het alleen even met jullie delen.
Hoe kan ze anders zo sexy zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 12:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lol, ze is never familie van mij?
![]()
Lol, I do groupiesquote:Op zondag 26 februari 2012 04:07 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
Ken de mensen die het organiseren, maar never dat ik 1 keer heen ben geweest![]()
![]()
Je haat Facebook, waz met jou?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Beter ook. tijd en geldverspillingquote:Op zondag 26 februari 2012 13:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lol, I do groupies
Ken de mensen die het organiseren, maar never dat ik 1 keer heen ben geweestMensen staan ook alleen maar te pingen enzo, bij zo'n feest als Voltt is dat écht niet zo.
![]()
Daar kan überhaupt niemand zijn telefoon meer lezen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter ook. tijd en geldverspillingMensen staan ook alleen maar te pingen enzo, bij zo'n feest als Voltt is dat écht niet zo.
![]()
Dat was gisteren ook, fucking vervelend is dat. Mannen die een beetje vanaf de zijkant staan te creepenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beter ook. tijd en geldverspillingMensen staan ook alleen maar te pingen enzo, bij zo'n feest als Voltt is dat écht niet zo.
Moet jij je Aussie geen ontbijt op bed fixen?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook, fucking vervelend is dat. Mannen die een beetje vanaf de zijkant staan te creepen![]()
![]()
Die ligt nog in coma.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet jij je Aussie geen ontbijt op bed fixen?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hahaha fakking herkenbaarquote:Op zondag 26 februari 2012 13:21 schreef .C het volgende:
[..]
Daar kan überhaupt niemand zijn telefoon meer lezen.
Of dat een minder hard gaande persoon je joint voor je afmaakt![]()
![]()
Ik zocht nog naar beschaafdere woorden om ditzelfde te zeggenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon in coma gewiept, vuile wildebras dat je bent. Hij heeft je VCH gezien hè!
![]()
Smeerlap.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon in coma gewiept, vuile wildebras dat je bentAll good things are wild and free.![]()
Nee man, dat is zoiets wat ik te vaak heb gegeten en niet lekker meer vindquote:. Filet American is in de aanbieding
.
![]()
filet americanquote:Op zondag 26 februari 2012 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Filet American is in de aanbieding.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon in coma gewiept, vuile wildebras dat je bent
Telt het ook als ik een Aussie aantrek en in je bed ga liggen?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet een Aussie in bed?![]()
Ik ging trouwens voor stokbrood + melk, kom terug met 2x 20 vissticks, een voordeelpak kipfilet en 2x Aviko patat. Impulsief bonusaanbiedingen inslaan ftw.
![]()
Zo herkenbaar dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ging trouwens voor stokbrood + melk, kom terug met 2x 20 vissticks, een voordeelpak kipfilet en 2x Aviko patat. Impulsief bonusaanbiedingen inslaan ftw.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dat geval ga ik volgend carnaval verkleed als Australiër.
![]()
![]()
Nee, ik heb serieus mijn veters doorgeknipt. Ik kan wel janken.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
Klinkt alsof iedereen hier een leuke nacht heeft gehad![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus mijn veters doorgeknipt. Ik kan wel janken.Je kan toch gewoon nieuwe veters kopen?
was je zo dronken?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus mijn veters doorgeknipt. Ik kan wel janken.![]()
![]()
Kost toch maar 1-2 euro? Ik snap het probleem niet, heb je soms geen 2de paar schoenen om ze te gaan kopen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus mijn veters doorgeknipt. Ik kan wel janken.?
![]()
MAGIE VAN DE DRONKEN SJAMAAN!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:18 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die DUIVELSE knoop dan! Ik word er nog steeds bang van, hoe ontstaat zoiets?![]()
Oeh toffe patta's, doet me denken aan de red and black Air Jordans, maar deze zullen wel lage schoenen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:18 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die DUIVELSE knoop dan! Ik word er nog steeds bang van, hoe ontstaat zoiets?
Deze schoenen dus:
Voor de duidelijkheid, die foto heb ik dus niet genomen he.![]()
Alcoholquote:. Kon ik maar dagelijks MDMA gebruiken.
Haha, dat is de omgekeerde kleurencombinatie van de mijne:quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh toffe patta's, doet me denken aan de red and black Air Jordans, maar deze zullen wel lage schoenen zijn.
Deze schoenen dus:
[ afbeelding ]
![]()
Gatverdamme, dat huisquote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh toffe patta's, doet me denken aan de red and black Air Jordans, maar deze zullen wel lage schoenen zijn.
Deze schoenen dus:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, die foto heb ik dus niet genomen he.Toffe schoenen wel inderdaad.
Echt hè, brand new kicks in een verpauperd huisquote:Op zondag 26 februari 2012 15:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat huisToffe schoenen wel inderdaad.
.
![]()
Who cares als zijn sneaker game ON POINT is?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, brand new kicks in een verpauperd huis.
![]()
Echt he, als je maar fresh gedressed bent maakt het niet uit of er kakkerlakken in je huis rondlopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef .C het volgende:
[..]
Who cares als zijn sneaker game ON POINT is?![]()
Sma's knallen in de Footlocker i.p.v. meenemen naar je cribquote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef .C het volgende:
[..]
Who cares als zijn sneaker game ON POINT is?.
![]()
Ja jonge, kut Feyenoord. Ik kon 200 euro winnen als PSV won
Niet standaard geld zetten op het tegenovergestelde dat Johan Derksen voorspeltquote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef Juminelle het volgende:
Ja jonge, kut Feyenoord. Ik kon 200 euro winnen als PSV won.
Wat voor zieke combo had je gemaakt?![]()
Whehe, ik heb er totaal geen verstand van maar ik kreeg 5 euro van mijn opa om op random wedstrijden te gokkenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef .C het volgende:
[..]
Niet standaard geld zetten op het tegenovergestelde dat Johan Derksen voorspelt.
Wat voor zieke combo had je gemaakt?Ik had een of ander Turks team, Arsenal en PSV laten winnen.
Whuuuut, 3-2.
Haha, zuur. Doet me aan mijn degeneratetijden denken:quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik heb er totaal geen verstand van maar ik kreeg 5 euro van mijn opa om op random wedstrijden te gokkenIk had een of ander Turks team, Arsenal en PSV laten winnen.
Heel gezond op je 18e, dit.
![]()
Wacht, wat!? Is dat eerste bedrag telkens het bedrag dat je inzette of watquote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef .C het volgende:
[..]
Haha, zuur. Doet me aan mijn degeneratetijden denken:
[ afbeelding ]
Heel gezond op je 18e, dit.
?
Edit: Oh nee, nevermindToch wel.
Ja, inzet en uitbetaling.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wacht, wat!? Is dat eerste bedrag telkens het bedrag dat je inzette of wat?
Even een paar duizend per dag inzetten.
![]()
Dat is echt ziekquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, inzet en uitbetaling.
Even een paar duizend per dag inzetten.
Je deed het wel goed tho.
Er is uiteindelijk natuurlijk maar één uitkomst: ¤0 en een ziek gevoel.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is echt ziekJe deed het wel goed tho.
Misschien met wat meer discipline.
![]()
Iets ander prijskaartje dan die beats headphone.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chryler 300S Beats by Dre edition. Ik wil deze
.
![]()
Is er zoveel verschil met de standaard editie dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chryler 300S Beats by Dre edition. Ik wil deze
.
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is er zoveel verschil met de standaard editie dan?Zelfde verkooppraatje als die koptelefoon dus gewoon, waarschijnlijk knalt 'ie in je auto wel beter dan over je hoofdquote:The Beats by Dr. Dre audio system redefined the approach to premium audio. Instead of trying to one-up its competitors with more speakers or artificial sound processing, the Beats experience was designed to replicate the visceral audio experience that the artist experiences in the recording studio.
Beats by Dr. Dre founders Dr. Dre and Jimmy Iovine worked side-by-side with the engineering team at Chrysler to design and tune the 10-speaker audio system; and make the Chrysler 300S to the closest you can get to a recording studio on four wheels. It's like a studio style system in your car..
![]()
Waarom krijgen onlineshops altijd de tofste collecties binnen als het mij het minst uitkomt? Vaarwel zuurverdiend vakantiegeldDie clipquote:
Sowieso als je die auto kan betalen, dan laat je er echte speakers in zetten en niet zulke artificieel klinkende rommel van Dr. Dre.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Zelfde verkooppraatje als die koptelefoon dus gewoon, waarschijnlijk knalt 'ie in je auto wel beter dan over je hoofd.
![]()
Ik ga zo stuk om dat gedeelte van Tyler.quote:![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef .C het volgende:
Nu pas beseffen dat Beats by Dre daadwerkelijk van Dr. Dre is!
Als ik die auto kan betalen ben ik blij dat er al wat redelijks inzit en ik niet zelf nog een set erin moet gooienquote:Op zondag 26 februari 2012 16:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso als je die auto kan betalen, dan laat je er echte speakers in zetten en niet zulke artificieel klinkende rommel van Dr. Dre..
![]()
Niet alleen onlineshops hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 16:57 schreef Juminelle het volgende:
Waarom krijgen onlineshops altijd de tofste collecties binnen als het mij het minst uitkomt? Vaarwel zuurverdiend vakantiegeld![]()
![]()
Ik heb dringend nieuwe spijkerbroeken nodig. Bepaalde gaten kan je nog wegwuiven onder het mom van een fashion statement, maar het begint nu echt erg te worden.![]()
Gaten bij je kruis zijn geen fashion.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef .C het volgende:
Ik heb dringend nieuwe spijkerbroeken nodig. Bepaalde gaten kan je nog wegwuiven onder het mom van een fashion statement, maar het begint nu echt erg te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Dit heb ik ook bij mijn lievelingsbroeken. Zelfs te grote slijtage plekken bij mijn lies, maar die broeken zitten juistquote:Op zondag 26 februari 2012 17:10 schreef .C het volgende:
Ik heb dringend nieuwe spijkerbroeken nodig. Bepaalde gaten kan je nog wegwuiven onder het mom van een fashion statement, maar het begint nu echt erg te worden.![]()
En hier ging ik vannacht toch nog wel even op los
[ Bericht 0% gewijzigd door Juminelle op 26-02-2012 17:19:49 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gaten bij je kruis zijn geen fashion.
Even die kleine boef laten uitwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Ik ging los toen er een groep nigga's met drums kwam. Even dutty winen. Sort ofquote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit heb ik ook bij mijn lievelingsbroeken. Zelfs te grote slijtage plekken bij mijn lies, maar die broeken zitten juist![]()
En hier ging ik vannacht toch nog wel even op los![]()
![]()
Hehe, drums zijn altijd lekker om op los te gaanquote:Op zondag 26 februari 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging los toen er een groep nigga's met drums kwam. Even dutty winen. Sort of
Gisteren even iedereen geïndoctrineerd, nu gaan we met zijn achten dronken naar die FOK!voorpremière!
![]()
Wie is 'we'?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef .C het volgende:
Gisteren even iedereen geïndoctrineerd, nu gaan we met zijn achten dronken naar die FOK!voorpremière!
![]()
Niet alleen gezien, maar ook op gekauwdquote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zocht nog naar beschaafdere woorden om ditzelfde te zeggen. Hij heeft je VCH gezien hè!
![]()
![]()
Ik heb deze, zaten in de double pack met die groen zwart wittequote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze schoenen dus:
[ afbeelding ]
![]()
Langzamerhand worden er goede poku's gepost hierquote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
En hier ging ik vannacht toch nog wel even op los.
Op dit nummer moet je moves zetten uit deze clip, op o.a. precies vanaf 2:00.
Hij weet blijkbaar wel van wanten, kijk hoe vrolijk ze ineens postquote:Op zondag 26 februari 2012 17:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet alleen gezien, maar ook op gekauwd.
![]()
Die oldschool versies van die patta's zijn echt 15.000 euro waard, ongebruikt dan wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb deze, zaten in de double pack met die groen zwart witteWat is VCH eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet alleen gezien, maar ook op gekauwd![]()
Vertical Clit Hood oftewel een clitpiercingquote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die oldschool versies van die patta's zijn echt 15.000 euro waard, ongebruikt dan wel.
[..]
Wat is VCH eigenlijk?![]()
Alsof ik ooit niet vrolijk post hierquote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Langzamerhand worden er goede poku's gepost hier.
Op dit nummer moet je moves zetten uit deze clip, op o.a. precies vanaf 2:00.
[..]
Hij weet blijkbaar wel van wanten, kijk hoe vrolijk ze ineens post.
![]()
En dat nummer is lekker jaHeb ik gisteren nog even op gedanst met Ros van Rev en Ros
Alsof je niet snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
Alsof ik ooit niet vrolijk post hier![]()
. Oke, ik stop al met plagen
.
Ken ik niet, ken alleen Ros & Ibaquote:En dat nummer is lekker jaHeb ik gisteren nog even op gedanst met Ros van Rev en Ros
![]()
.
![]()
Whehe, je mist niks. Van die gasten die ooit meegedaan hebben aan X-factor o.i.d.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof je niet snapt wat ik bedoel [ afbeelding ]. Oke, ik stop al met plagen.
[..]
Ken ik niet, ken alleen Ros & Iba![]()
.
Die dus
Weet niet wat ik daarvan moet vinden, gaat de gevoeligheid bij de vrouw dan niet omlaag?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertical Clit Hood oftewel een clitpiercing
Bitchmade niggas killen op een rustige zondag![]()
![]()
Juist omhoog schijnt hetquote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daarvan moet vinden, gaat de gevoeligheid bij de vrouw dan niet omlaag?![]()
![]()
Ren is een ektequote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daarvan moet vinden, gaat de gevoeligheid bij de vrouw dan niet omlaag?
Bitchmade niggas killen op een rustige zondag!
![]()
Ah lees nu dat er een verschil is tussen een normale clitpiercing en een clithood piercing, extra stimulerend of niet, ik ga geen metalen ringetjes of buisjes door mijn jongeheer stekenquote:
Deze man weetquote:![]()
![]()
Hoeft ook niet, brr. Enige wat wel sexy kan zijn is een staafje door je nipplesquote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah lees nu dat er een verschil is tussen een normale clitpiercing en een clithood piercing, extra stimulerend of niet, ik ga geen metalen ringetjes of buisjes door mijn jongeheer steken![]()
![]()
Je hebt het over mannen of vrouwen, of allebei?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, brr. Enige wat wel sexy kan zijn is een staafje door je nipplesKende hem al, die flow is wel hard genakt, weet alleen geen naamquote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef .C het volgende:
Het is kleuterdrugs, softe shit, peuterstuff, je bent opgelicht!
WIET DAT IS EEN PLACEBO MAN![]()
![]()
Allebeiquote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt het over mannen of vrouwen, of allebei?Mits goeie tieten ervoor dan. Niet bij die ploftepels
![]()
Weet niet of ik wel zo zie zitten om dat soort dingen door mijn tepels te steken, wat betreft piercings/tattoos is mijn lichaam nog maagd en ik ga dat zo houden denk ik, ik mag aannemen dat jij tepelpiercings hebt?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AllebeiMits goeie tieten ervoor dan. Niet bij die ploftepels
![]()
Ik ga altijd zo stuk om die knulquote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kende hem al, die flow is wel hard genakt, weet alleen geen naam! ''Heb je alleen maar 'ja? Doe maar kanker dan'', hoe verzin je het
.
![]()
Nopequote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel zo zie zitten om dat soort dingen door mijn tepels te steken, wat betreft piercings/tattoos is mijn lichaam nog maagd en ik ga dat zo houden denk ik, ik mag aannemen dat jij tepelpiercings hebt?![]()
![]()
Ik heb ook tepelpiercingsquote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel zo zie zitten om dat soort dingen door mijn tepels te steken, wat betreft piercings/tattoos is mijn lichaam nog maagd en ik ga dat zo houden denk ik, ik mag aannemen dat jij tepelpiercings hebt?.
![]()
Dat vind ik ook sexy jaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, brr. Enige wat wel sexy kan zijn is een staafje door je nipplesBij vrouwen dan, bij mannen vind ik het niets.
Ah jammer, en je wilde er mij eentje aansmeren, mooi geprobeerd!quote:
Ik moest echt lachen om die interview van BNN met Steen, dat hij zo zijn kop liet scheren door een Poolse hoer. Kan hem alleen zo 1-2-3 niet vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef .C het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo stuk om die knul! ''Heb je alleen maar 'ja? Doe maar kanker dan'', hoe verzin je het
.
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om die interview van BNN met Steen, dat hij zo zijn kop liet scheren door een Poolse hoer. Kan hem alleen zo 1-2-3 niet vinden
Deze?
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah jammer, en je wilde er mij eentje aansmeren, mooi geprobeerd!
[..]
Ik moest echt lachen om die interview van BNN met Steen, dat hij zo zijn kop liet scheren door een Poolse hoer. Kan hem alleen zo 1-2-3 niet vinden![]()
Whehe, ik ga telkens weer stuk bij dat stukje over die kattenquote:![]()
''Ja, als kind was ik al geniaal.."There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
IK BEN NIET POSITIEF. Aids, sero-positiefquote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik ga telkens weer stuk bij dat stukje over die katten![]()
''Ja, als kind was ik al geniaal.."![]()
![]()
Gino is een goeie koper.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind de gimmick van Gino Pietermaai vele male sterker.
Maar Steen is geen gimmick, dat is het mooie!
![]()
Ja toen de Oude Bok 2 kwam, iedereen keihard geanticipeerd en toen minutenlang getrolld door een neger die een emmertje van de KFC aan het leegeten wasquote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind de gimmick van Gino Pietermaai vele male sterker.
![]()
![]()
"What the fock boeit zo'n kankerkat nou, en ga je helemaal dit ervoor maken weetje. Faschinerend vind ik het. Daarom spaar ik het"quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef .C het volgende:
MOEILIJK GROOT OOK HÈ, HOE KAN JE DIE NOU KWIJTRAKEN?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is die nog nooit in elkaar getimmerd? Ik zou me na 1 minuut in dezelfde kamer al doodergeren denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef .C het volgende:
[..]
Gino is een goeie koper.
Maar Steen is geen gimmick, dat is het mooie!
.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja toen de Oude Bok 2 kwam, iedereen keihard geanticipeerd en toen minutenlang getrolld door een neger die een emmertje van de KFC aan het leegeten was
Laatste clip van 'm, nog subsidie vangen hoogstwaarschijnlijk ook. Baasje.
quote:Doede360 op de muziek van Gino Pietermaai, Bokoesam en FS Green. Deze dans is speciaal gemaakt door artistiek leider van Ish, Marco Gerris en is een initiatief van NOC*NSF, Het Klokhuis en KVLO. Doel is om zoveel mogelijk jongeren in beweging te brengen. Tijdens de Nationale Sport Week, van 21 tot en met 28 april, willen wij met zo veel mogelijk jongeren in Nederland de 360 doen en een wereldrecord vestigen. Dans jij ook mee?
Met een aanstekelijke videoclip waarin vele bekende Nederlanders meespringen wordt de song zowel op radio en tv als in gymlessen in Nederland geïntroduceerd. In de videoclip zien we tussen vele dansende kinderen o.a. de voetballers Christian Eriksen, Luuk en Siem de Jong, Charly Luske, Ali B, schaatsers Stefan Groothuis en Koen Verweij, oud-coach van Jong Oranje Foppe de Haan, Tygo Gernandt en rolstoelbasketballer Marc de Hond.![]()
Gewoon een lieve knul hoor, hij heeft ook een dochtertjequote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is die nog nooit in elkaar getimmerd? Ik zou me na 1 minuut in dezelfde kamer al doodergeren denk ik.
.
Ik heb die 101 Barz sessie van Gino walgelijk vaak geluisterd.![]()
Dat sowieso, weet niet welke ik meer heb geluisterd, de 101 van Gino, of die van Kalibwoy en consortenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef .C het volgende:
[..]
Gewoon een lieve knul hoor, hij heeft ook een dochtertje.
Ik heb die 101 Barz sessie van Gino walgelijk vaak geluisterd..
8:30 en vooral 11:11!
![]()
kankerlijers, ik probeer die clip op te zoeken van Lamballen, krijg ik deze kanker.
"Fresku - L..."
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated due to multiple third-party notifications of copyright infringement from claimants including:
Stichting BREIN
Stichting BREIN
Stichting BREIN
Sorry about that.
Kanker brein.![]()
Nooit gehoord, klinkt wel grappig. Die hele entourage erbij ookquote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso, weet niet welke ik meer heb geluisterd, de 101 van Gino, of die van Kalibwoy en consorten.
8:30 en vooral 11:11!
.
Bij mij staat deze bovenaan!
![]()
Die affiches zijn wel echt triest. Op het moment dat je kat kwijt is gewoon 90% kans dat hij dood is. Of hij is ziek en verstopt zich en laat zich ook niet door iemand vangen. Zeer kleine kans dat je hem door een affiche terug vindt.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
"What the fock boeit zo'n kankerkat nou, en ga je helemaal dit ervoor maken weetje. Faschinerend vind ik het. Daarom spaar ik het"
Ik zou geen affiches maken.![]()
Die wedstrijd destijds tussen die sessie van rico,sticks en typhoon en deze sessie op 101barz was echt grootquote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef .C het volgende:
[..]
Nooit gehoord, klinkt wel grappig. Die hele entourage erbij ook.
Bij mij staat deze bovenaan!
Dit dus
![]()
Ze rappen bijna allemaal wat, naast Kalibwoyquote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef .C het volgende:
Nooit gehoord, klinkt wel grappig. Die hele entourage erbij ook.
. Die gast van Postmen (Maikal X) zit er ook tussen
. En die lange blanke DJ MBA met die cornrows op de achtergrond zag ik een keer in de avondwinkel bij mij hier met 2 niggaz, haalden ze een lading 8.6'jes en een fles Hennessey
.
Mwah, vind ik maar matig, en die ene gast z'n stem doet nietquote:. Deze kills zijn wel echt not2befuckedwith, though
![]()
![]()
Kan je hier geen videoblog van maken? Verhalen uit de hoodquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze rappen bijna allemaal wat, naast Kalibwoy. Die gast van Postmen (Maikal X) zit er ook tussen
. En die lange blanke DJ MBA met die cornrows op de achtergrond zag ik een keer in de avondwinkel bij mij hier met 2 niggaz, haalden ze een lading 8.6'jes en een fles Hennessey
.
!
Zijn ze alweer op vrije voeten?quote:[..]
Mwah, vind ik maar matig, en die ene gast z'n stem doet niet. Deze kills zijn wel echt not2befuckedwith, though
![]()
racistischequote:Op zondag 26 februari 2012 18:53 schreef .C het volgende:
[..]
Kan je hier geen videoblog van maken? Verhalen uit de hood!
[..]
Zijn ze alweer op vrije voeten?
dwz is een neger hè
graag verwijderen![]()
EH SORRY HOOR IK ZIT OP MOBIELquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL @ videoblog. Ik weet niet man, volg ze niet ofzo, weet alleen dat
.
[..]
Dwz.
[ afbeelding ]
lekker aan het schijten
lolgraag verwijderen![]()
Pics van je drol en je krijgt van mij de Samson & Gert verzamelbox.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef fyah het volgende:
[..]
EH SORRY HOOR IK ZIT OP MOBIEL
lekker aan het schijten
lol![]()
Waarom zou je op je mobiel schijtenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef fyah het volgende:
[..]
EH SORRY HOOR IK ZIT OP MOBIEL
lekker aan het schijten
lol?
![]()
ik ga niet in op deze versierpogingenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je drol en je krijgt van mij de Samson & Gert verzamelbox.ik blijf sterk
graag verwijderen![]()
Haha, deze post moet je voelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:01 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ga niet in op deze versierpogingenik blijf sterk
Inbox van .C (0 % gebruikt)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef fyah het volgende:
tip voor de ladies:
Inbox van fyah (97 % gebruikt)
:S![]()
Hehe die pic kan ik wel sturen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je drol en je krijgt van mij de Samson & Gert verzamelbox.All good things are wild and free.![]()
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?quote:![]()
graag verwijderen![]()
ZERO GAMEquote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?![]()
![]()
Ik heb hem nog steeds, mocht ik je ooit ergens op terug moeten pakken.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?
Waarom!?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?![]()
![]()
Bamisoep met rucola, bieslook en eieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
gast. schaamte weet me nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds, mocht ik je ooit ergens op terug moeten pakken.
ik werd vorige week per ongeluk slap in meisje en sloot af met "MAAR HET WAS WEL GEZELLIG HE"
WHO GON STOP MEgraag verwijderen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom!?![]()
Dat ziet er al een factor 12 beter uit dan die shit van de vorige TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Sowieso vrouwen die poepenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatverdamme, chicks die foto's van hun schijt schieten.
Echte vrouwen hebben een kleine stoma verborgen.
![]()
lol wordquote:Op zondag 26 februari 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die poepenEchte vrouwen hebben een kleine stoma verborgen.
graag verwijderen![]()
Whehe, als je dat ooit gaat eten ga je het waarderen. Geloof me.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ziet er al een factor 12 beter uit dan die shit van de vorige TT.
Was dat de keer dat je zo stoer alleen "sex gehad' postte?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef fyah het volgende:
[..]
gast. schaamte weet me niet
ik werd vorige week per ongeluk slap in meisje en sloot af met "MAAR HET WAS WEL GEZELLIG HE"
WHO GON STOP ME![]()
![]()
mijn eerste keerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat de keer dat je zo stoer alleen "sex gehad' postte?
[ afbeelding ]
graag verwijderen![]()
Gridlok heeft het nu wel verpestquote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, als je dat ooit gaat eten ga je het waarderen. Geloof me..
![]()
Ik eet bamisoep van een Chinese toko nuquote:
Kost wel duur hoor, foetussoep kost iets van 500-1000 euro, mocht iemand het proeven, laat me even weten hoe het smaakt.quote:![]()
Kan je nagaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik eet bamisoep van een Chinese toko nu![]()
Kippensoep.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kost wel duur hoor, foetussoep kost iets van 500-1000 euro, mocht iemand het proeven, laat me even weten hoe het smaakt.![]()
Even wat beeldmateriaal van Rosco om mijn netvliezen weer gerust te stellen![]()
Nijmeegs accentje vind ik dus echt niet om aan te horenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Juminelle het volgende:
Even wat beeldmateriaal van Rosco om mijn netvliezen weer gerust te stellen![]()
![]()
Brabant is where it's at.![]()
Nee joh, dat accent is juistquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nijmeegs accentje vind ik dus echt niet om aan te horen![]()
Brabant is where it's at.
Het is dat het vrouwelijke, lieve stoeipoesgehalte in je stem compenseert, want dat accent is niet om aan te horenquote:.
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
Yum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef .C het volgende:
Mannen met een zachte g zijn niet serieus te nemen.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio, ik eet kwie-kwie nu. In een saus op basis van kokosmelk, met cassave en rijpe banaan
.
Smakelijk!
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul niet trut, je wilt gewoon reacties horen dat het wel meevalt. Prima verder, maar geef het gewoon toe.
![]()
![]()
quote:Thanks!
Zulke chicks hebben echt een Jajong-treatment nodig, waar is hij als je 'm nodig hebt.quote:.
![]()
Mannen met een sexy g bedoel je.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef .C het volgende:
Mannen met een zachte g zijn niet serieus te nemen.![]()
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Alhoewel het bij Vlamingen minder lelijk is, zo'n zachte g.![]()
Niet zo'n prestatie als je het tegen zwoele accenten als het Fries en het Drents opneemt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/![]()
Hehe, wanneer weer dirty talk door de mic heen?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat het vrouwelijke, lieve stoeipoesgehalte in je stem compenseert, want dat accent is niet om aan te horen.
Dat zwoele is sarcastisch? Of er klopt iets niet met je zinquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef .C het volgende:
[..]
Niet zo'n prestatie als je het tegen zwoele accenten als het Fries en het Drents opneemt.![]()
![]()
2e Zin: Dat vinden de leden van datingsite Parship.nl. Conclusie: Brabanders zijn lelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/.
ASAPquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, wanneer weer dirty talk door de mic heen?. Was even jaloers dat je fyah op WhatsApp had en mij niet, maar ik realiseerde me al snel wat beter is
.
![]()
Echte accenten zijn altijd lelijk. Hoe minder accent hoe beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/![]()
Ja, dat was sarcastisch.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat zwoele is sarcastisch? Of er klopt iets niet met je zin![]()
Je mag me wel op whatsapp, mits je me net zoals Fyah een pic van je drol stuurt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2e Zin: Dat vinden de leden van datingsite Parship.nl. Conclusie: Brabanders zijn lelijk.
[..]
ASAP. Was even jaloers dat je fyah op WhatsApp had en mij niet, maar ik realiseerde me al snel wat beter is
.
Behalve een Amsterdams accent met sprankeltje straat, ik voel via de mic aan wanneer Tli klaarkomt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte accenten zijn altijd lelijk. Hoe minder accent hoe beter.Hahaha godverdomme chickquote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag me wel op whatsapp, mits je me net zoals Fyah een pic van je drol stuurt..
![]()
Zo'n dik accent zal dat toch niet zijn? Dat is vooral in van die uithoeken die helemaal afgezonderd zijn van de gewone wereld.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Behalve een Amsterdams accent met sprankeltje straat, ik voel via de mic aan wanneer Tli klaarkomt.
[..]
Hahaha godverdomme chick.
![]()
Vind m'n eigen accent ook meevallen, maar mensen uit andere regio's horen blijkbaar direct waar ik vandaan komquote:Op zondag 26 februari 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n dik accent zal dat toch niet zijn? Dat is vooral in van die uithoeken die helemaal afgezonderd zijn van de gewone wereld..
![]()
Begint je mic dan te trillen ja?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Behalve een Amsterdams accent met sprankeltje straat, ik voel via de mic aan wanneer Tli klaarkomt.
[..]
Hahaha godverdomme chick.
Maar goed, ikzelf spreek amper met dialect, ik kan wel heel plat Brabants spreken als ik dat wil, ik beheers tevens ook het Vlaamse dialect, maar dan wel heel geforceerd, ik val door de mand in een groep met Belgen.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Alhoewel het bij Vlamingen minder lelijk is, zo'n zachte g.
graag verwijderen![]()
We moeten binnenkort maar een manier vinden waarop ik met friendly fire o.i.d. jouw controller kan laten trillen, dat jij 'm op een tactische, stimulerende plaats hebt gezet enzoquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar een manier vinden waarop ik met friendly fire o.i.d. jouw controller kan laten trillen, dat jij 'm op een tactische, stimulerende plaats hebt gezet enzo![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We moeten binnenkort maar een manier vinden waarop ik met friendly fire o.i.d. jouw controller kan laten trillen, dat jij 'm op een tactische, stimulerende plaats hebt gezet enzo![]()
![]()
![]()
Sowieso dat mensen horen dat ik uit amsterdam kom jaSoms wel irritant, komen ze gelijk met die vooroordelen van wietrokers etc etc. Waar ik dan natuurlijk weer in het plaatje pas
![]()
![]()
Goedenavond op deze zondagavond.
Vanavond NBA All Star game
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Hallon.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar te volgen? Eurosport? Heb op m'n kamer geen Sport1
Deathlift or Die.![]()
Hey you.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan je dat ergens streamen?
De uitslag nog niet wetenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen Eurovisie songfestival kijken.
2
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hallon.
Waar te volgen? Eurosport? Heb op m'n kamer geen Sport1Als je TV van Ziggo hebt: Ze zenden het uit op het etalage kanaal.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hey you.
Kan je dat ergens streamen?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Meh, heb ik nietquote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Als je TV van Ziggo hebt: Ze zenden het uit op het etalage kanaal.
Ik wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Thanks voor de tip! Begint wel pas om 12 uurquote:Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Als je TV van Ziggo hebt: Ze zenden het uit op het etalage kanaal.![]()
![]()
Cool chill leuk tofquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuckyeah klaar met werk, lekker thuis. Smoken, chillings ditdat.![]()
![]()
Heb je nou nieuw werk gevonden? Of nog steeds Appie?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuckyeah klaar met werk, lekker thuis. Smoken, chillings ditdat.![]()
Nee ik heb al ontslag genomen en werk nu bij een thai. Net dus, appie alleen nog maar zaterdagochtend want opzegtermijnquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je nou nieuw werk gevonden? Of nog steeds Appie?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wel.Als troost ga ik nu NBA spelen op de playstationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkapt excuus voor m'n geekyness.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die opzeg termijn is meestal maar 1 maand toch? En wat moet je allemaal bij die thai doen dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb al ontslag genomen en werk nu bij een thai. Net dus, appie alleen nog maar zaterdagochtend want opzegtermijn![]()
Is ook 1 maand, maar vorige week zaterdag heb ik pas ontslag genomen. Dus nog 3 zaterdagen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die opzeg termijn is meestal maar 1 maand toch? En wat moet je allemaal bij die thai doen dan?
Enneuh, ik moet eten warmmaken, inpakken, verkopen, shit schoon houden ditdat, openen en sluiten. Is wel chill want er is gewoon een laptop dus gewoon die hard FOK!ken op werk![]()
![]()
Dat moet je maar net willen, FOK!en op je werkquote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is ook 1 maand, maar vorige week zaterdag heb ik pas ontslag genomen. Dus nog 3 zaterdagen ofzo.
Enneuh, ik moet eten warmmaken, inpakken, verkopen, shit schoon houden ditdat, openen en sluiten. Is wel chill want er is gewoon een laptop dus gewoon die hard FOK!ken op werk. Ik ben ook druk bezig met werk zoeken
.
![]()
quote:![]()
Hallo hallo hallo ben je gehersenspoeld door de Wolf?![]()
![]()
Whehe, ik wilde er eerst nog bijzetten dat hij dat waarschijnlijk wel kon waarderen, maar toen bedacht ik me dat ik het zelf ook best wel chill vindquote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Hallo hallo hallo ben je gehersenspoeld door de Wolf?![]()
Schattige jongetjes wel
Zijn hun 15 ofzoquote:, wel relax nummer.
![]()
Stoer hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa geen grappen daarover, ik praat ook zoJa denk het ookquote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn zij dan.Zijn hun klinkt beter
Deathlift or Die.![]()
Echt hequote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa geen grappen daarover, ik praat ook zo![]()
![]()
Zou best kunnen. Doet me denken aan Astroquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn hun 15 ofzo, wel relax nummer.
Wtfquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Doet me denken aan Astro, die knul zet ff een show neer
![]()
![]()
Ik luister praktisch nooit tracks met wiet/drank/halfnaakte vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Niggaboys tryna be cool, weleens wat anders dan de clips met drank wiet en halfnaakte vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanker ik kom er nu pas achter dat Jackie Brown een film is.Die ga ik morgen kijken.
Deathlift or Die.![]()
Als Nicki Minaj nog één nummer zingt pleeg ik zelfmoord.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die Ho zong bij de opening van de All Star Game.quote:
LeBron.De geweldenaar die het is.
Me likeyquote:![]()
Mijn zelfdiscipline vandaagIk ben gewoon nu al klaar om te gaan sporten
Lekker bezig, ik heb net een half uurtje hard gelopen buiten. Ben kapotquote:Op maandag 27 februari 2012 08:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Me likey![]()
Mijn zelfdiscipline vandaagIk ben gewoon nu al klaar om te gaan sporten
Wow, nog beter. Dat is ook wel een slim idee eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker bezig, ik heb net een half uurtje hard gelopen buiten. Ben kapot
Moet je doen, echt lekker weer buiten nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, nog beter. Dat is ook wel een slim idee eigenlijk
Kut begin van de vakantie... gisteren mijn hond moeten laten inslapen
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
ik heb uitzicht op een zwaan die een poging doet het knipperlicht bij het portier van een auto af te halen![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:49 schreef Salatrel het volgende:
ik heb uitzicht op een zwaan die een poging doet het knipperlicht bij het portier van een auto af te halen![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
jij bent toch op de motorquote:Op maandag 27 februari 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
zolang het niet mijn auto is is het toch fantasties!I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Sterkte.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef IvanTower het volgende:
Kut begin van de vakantie... gisteren mijn hond moeten laten inslapen![]()
![]()
![]()
Ahw shit ik ken het gevoel, veel sterkte!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef IvanTower het volgende:
Kut begin van de vakantie... gisteren mijn hond moeten laten inslapen![]()
![]()
wat was de reden¿quote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef IvanTower het volgende:
Kut begin van de vakantie... gisteren mijn hond moeten laten inslapenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
wat¿ mag toch wel vragen...ouderdom of ziekte.quote:
Ik weet hoe kut het is om een dier te verliezen hoor
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat voor huisdier heb jij gehad eigenlijk?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef wise het volgende:
[..]
wat¿ mag toch wel vragen...ouderdom of ziekte.
Ik weet hoe kut het is om een dier te verliezen hoorBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ouderdom, hond was al 20 jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef wise het volgende:
[..]
wat¿ mag toch wel vragen...ouderdom of ziekte.
Ik weet hoe kut het is om een dier te verliezen hoor
Arme dier had 's nachts een 'beroerte' gehad, kon niet meer staan/lopen.
verder...thnx allemaal
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
ik ben dan ook een gevoelloze klootzakquote:Op maandag 27 februari 2012 10:34 schreef Chai het volgende:
Gemene wise en salatrel die zo'n triest bericht kats negeren.![]()
20 jaar wauw! Mooie leeftijd zegquote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Ouderdom, hond was al 20 jaar.
Arme dier had 's nachts een 'beroerte' gehad, kon niet meer staan/lopen.
verder...thnx allemaal![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: