Tof tofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk![]()
Ik ga zo waarschijnlijk naar een feestje met Blackstreet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga me ook maar eens omkleden en me straks klem zuipen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tof tof, veel plezier in de mambo
Huh, komen ze daar ook danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik ga waarschijnlijk naar Ritzy's o.i.d.
En have fun, Vas
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik dacht dat google mijn vriend was, laat die mij zo maar zitten. Blijkbaar komen ze ook naar de Mambo ja. Ik ga denk ik zo nog work-out doen en dan even een serieuze tekening maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Huh, komen ze daar ook dan? Ik ga naar Ritzy's o.i.d.
En have fun, Vas
Niceee! Havefunquote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef junamii het volgende:
Schatjes, ik ga m'n bed op deze zaterdagavond vroeg in, want ik ga morgenochtend naar Parijs met de auto![]()
Fijne, luie zondag allemaal toegewenst
Aw, minder wel. Het was in ieder geval beter dan thuiszitten toch? Hier werd ook echt alleen maar r&b, dancehall en hiphop gedraait. Overal sletjes met veel te korte rokjes en er waren in totaal 2 blanken waarvan Aussie er 1 wasquote:Op zondag 26 februari 2012 04:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een kankerfeest was dat zegAlleen maar r&b, amper house. Ik háát r&b en kan er niet op dansen. Ik dacht echt alleen: IK WIL TECHNOOOO
![]()
Dus ik ben maar de hele tijd rond gaan lopen, met mensen praten en drankjes krijgenToch nog een beetje leuk gehad daardoor
Hier ook man, hele zaal vol met negers en een handjevol marokkanenquote:Op zondag 26 februari 2012 04:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aw, minder wel. Het was in ieder geval beter dan thuiszitten toch? Hier werd ook echt alleen maar r&b, dancehall en hiphop gedraait. Overal sletjes met veel te korte rokjes en er waren in totaal 2 blanken waarvan Aussie er 1 was
HEY HEY HEYquote:Op zondag 26 februari 2012 06:18 schreef .C het volgende:
Ik heb net mijn veter doorgeknipt omdat ik mijn schoen niet uit kreeg.
Klinkt als een ideaal feestquote:Op zondag 26 februari 2012 04:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier werd ook echt alleen maar r&b, dancehall en hiphop gedraait. Overal sletjes met veel te korte rokjes
Smoke weed err' dayquote:
Als je van dit houd kan ik je i do groupies aanraden, volgende is 17 maartquote:Op zondag 26 februari 2012 10:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt als een ideaal feest! Ik ben zomaar nu al wakker
.
quote:
picsquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik ben net de mooiste Marokkaanse chick die ik ooit heb gekend tegengekomen op Facebook, ik ben weer verliefd.
Linkquote:Op zondag 26 februari 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik ben net de mooiste Marokkaanse chick die ik ooit heb gekend tegengekomen op Facebook, ik ben weer verliefd.
Geilen op incestquote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben een meid tegen gekomen die dezelfde achternaam als mij heeft en dat komt echt nooit tegen, plus ze is kankerrr spang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |