Cool chill leuk tofquote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuckyeah klaar met werk, lekker thuis. Smoken, chillings ditdat.
Heb je nou nieuw werk gevonden? Of nog steeds Appie?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuckyeah klaar met werk, lekker thuis. Smoken, chillings ditdat.
Nee ik heb al ontslag genomen en werk nu bij een thai. Net dus, appie alleen nog maar zaterdagochtend want opzegtermijnquote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je nou nieuw werk gevonden? Of nog steeds Appie?
quote:Op zondag 26 februari 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik wel.Als troost ga ik nu NBA spelen op de playstationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkapt excuus voor m'n geekyness.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Die opzeg termijn is meestal maar 1 maand toch? En wat moet je allemaal bij die thai doen dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb al ontslag genomen en werk nu bij een thai. Net dus, appie alleen nog maar zaterdagochtend want opzegtermijn
Is ook 1 maand, maar vorige week zaterdag heb ik pas ontslag genomen. Dus nog 3 zaterdagen ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die opzeg termijn is meestal maar 1 maand toch? En wat moet je allemaal bij die thai doen dan?
Dat moet je maar net willen, FOK!en op je werkquote:Op zondag 26 februari 2012 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is ook 1 maand, maar vorige week zaterdag heb ik pas ontslag genomen. Dus nog 3 zaterdagen ofzo.
Enneuh, ik moet eten warmmaken, inpakken, verkopen, shit schoon houden ditdat, openen en sluiten. Is wel chill want er is gewoon een laptop dus gewoon die hard FOK!ken op werk
quote:
Whehe, ik wilde er eerst nog bijzetten dat hij dat waarschijnlijk wel kon waarderen, maar toen bedacht ik me dat ik het zelf ook best wel chill vindquote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Hallo hallo hallo ben je gehersenspoeld door de Wolf?
Zijn hun 15 ofzoquote:
Stoer hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa geen grappen daarover, ik praat ook zo
Ja denk het ookquote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn zij dan.Zijn hun klinkt beter
Echt hequote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ewa geen grappen daarover, ik praat ook zo
Zou best kunnen. Doet me denken aan Astroquote:Op zondag 26 februari 2012 22:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn hun 15 ofzo, wel relax nummer.
Wtfquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Doet me denken aan Astro
Ik luister praktisch nooit tracks met wiet/drank/halfnaakte vrouwenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Niggaboys tryna be cool, weleens wat anders dan de clips met drank wiet en halfnaakte vrouwen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Kanker ik kom er nu pas achter dat Jackie Brown een film is.
Die Ho zong bij de opening van de All Star Game.quote:
Me likeyquote:
Lekker bezig, ik heb net een half uurtje hard gelopen buiten. Ben kapotquote:Op maandag 27 februari 2012 08:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Me likey![]()
Mijn zelfdiscipline vandaagIk ben gewoon nu al klaar om te gaan sporten
Wow, nog beter. Dat is ook wel een slim idee eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker bezig, ik heb net een half uurtje hard gelopen buiten. Ben kapot
Moet je doen, echt lekker weer buiten nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, nog beter. Dat is ook wel een slim idee eigenlijk
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:49 schreef Salatrel het volgende:
ik heb uitzicht op een zwaan die een poging doet het knipperlicht bij het portier van een auto af te halen
jij bent toch op de motorquote:Op maandag 27 februari 2012 09:54 schreef Salatrel het volgende:
zolang het niet mijn auto is is het toch fantasties!
Sterkte.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef IvanTower het volgende:
Kut begin van de vakantie... gisteren mijn hond moeten laten inslapen
Ahw shit ik ken het gevoel, veel sterkte!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef IvanTower het volgende:
wat was de reden¿quote:Op maandag 27 februari 2012 09:13 schreef IvanTower het volgende:
wat¿ mag toch wel vragen...ouderdom of ziekte.quote:
Wat voor huisdier heb jij gehad eigenlijk?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef wise het volgende:
[..]
wat¿ mag toch wel vragen...ouderdom of ziekte.
Ik weet hoe kut het is om een dier te verliezen hoor
Ouderdom, hond was al 20 jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:03 schreef wise het volgende:
[..]
wat¿ mag toch wel vragen...ouderdom of ziekte.
Ik weet hoe kut het is om een dier te verliezen hoor
ik ben dan ook een gevoelloze klootzakquote:Op maandag 27 februari 2012 10:34 schreef Chai het volgende:
Gemene wise en salatrel die zo'n triest bericht kats negeren.
20 jaar wauw! Mooie leeftijd zegquote:Op maandag 27 februari 2012 11:29 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Ouderdom, hond was al 20 jaar.
Arme dier had 's nachts een 'beroerte' gehad, kon niet meer staan/lopen.
verder...thnx allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |