Zo herkenbaar dit.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ging trouwens voor stokbrood + melk, kom terug met 2x 20 vissticks, een voordeelpak kipfilet en 2x Aviko patat. Impulsief bonusaanbiedingen inslaan ftw.
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In dat geval ga ik volgend carnaval verkleed als Australiër.
Nee, ik heb serieus mijn veters doorgeknipt. Ik kan wel janken.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
Klinkt alsof iedereen hier een leuke nacht heeft gehad
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, ik heb serieus mijn veters doorgeknipt. Ik kan wel janken.
was je zo dronken?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef .C het volgende:
[..]
Kost toch maar 1-2 euro? Ik snap het probleem niet, heb je soms geen 2de paar schoenen om ze te gaan kopen ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef .C het volgende:
[..]
MAGIE VAN DE DRONKEN SJAMAAN!quote:Op zondag 26 februari 2012 15:18 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die DUIVELSE knoop dan! Ik word er nog steeds bang van, hoe ontstaat zoiets?
Oeh toffe patta's, doet me denken aan de red and black Air Jordans, maar deze zullen wel lage schoenen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:18 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die DUIVELSE knoop dan! Ik word er nog steeds bang van, hoe ontstaat zoiets?
Alcoholquote:
Haha, dat is de omgekeerde kleurencombinatie van de mijne:quote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh toffe patta's, doet me denken aan de red and black Air Jordans, maar deze zullen wel lage schoenen zijn.
Deze schoenen dus:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, die foto heb ik dus niet genomen he.
Gatverdamme, dat huisquote:Op zondag 26 februari 2012 15:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oeh toffe patta's, doet me denken aan de red and black Air Jordans, maar deze zullen wel lage schoenen zijn.
Deze schoenen dus:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, die foto heb ik dus niet genomen he.
Echt hè, brand new kicks in een verpauperd huisquote:Op zondag 26 februari 2012 15:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat huisToffe schoenen wel inderdaad.
Who cares als zijn sneaker game ON POINT is?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, brand new kicks in een verpauperd huis.
Echt he, als je maar fresh gedressed bent maakt het niet uit of er kakkerlakken in je huis rondlopen.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef .C het volgende:
[..]
Who cares als zijn sneaker game ON POINT is?
Sma's knallen in de Footlocker i.p.v. meenemen naar je cribquote:Op zondag 26 februari 2012 15:52 schreef .C het volgende:
[..]
Who cares als zijn sneaker game ON POINT is?
Niet standaard geld zetten op het tegenovergestelde dat Johan Derksen voorspeltquote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef Juminelle het volgende:
Ja jonge, kut Feyenoord. Ik kon 200 euro winnen als PSV won
Whehe, ik heb er totaal geen verstand van maar ik kreeg 5 euro van mijn opa om op random wedstrijden te gokkenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:12 schreef .C het volgende:
[..]
Niet standaard geld zetten op het tegenovergestelde dat Johan Derksen voorspelt.
Wat voor zieke combo had je gemaakt?
Haha, zuur. Doet me aan mijn degeneratetijden denken:quote:Op zondag 26 februari 2012 16:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik heb er totaal geen verstand van maar ik kreeg 5 euro van mijn opa om op random wedstrijden te gokkenIk had een of ander Turks team, Arsenal en PSV laten winnen.
Wacht, wat!? Is dat eerste bedrag telkens het bedrag dat je inzette of watquote:Op zondag 26 februari 2012 16:16 schreef .C het volgende:
[..]
Haha, zuur. Doet me aan mijn degeneratetijden denken:
[ afbeelding ]
Heel gezond op je 18e, dit.
Ja, inzet en uitbetaling.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wacht, wat!? Is dat eerste bedrag telkens het bedrag dat je inzette of wat?
Dat is echt ziekquote:Op zondag 26 februari 2012 16:21 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, inzet en uitbetaling.
Even een paar duizend per dag inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |