Langzamerhand worden er goede poku's gepost hierquote:Op zondag 26 februari 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
En hier ging ik vannacht toch nog wel even op los
Hij weet blijkbaar wel van wanten, kijk hoe vrolijk ze ineens postquote:Op zondag 26 februari 2012 17:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet alleen gezien, maar ook op gekauwd
Die oldschool versies van die patta's zijn echt 15.000 euro waard, ongebruikt dan wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb deze, zaten in de double pack met die groen zwart witte
Wat is VCH eigenlijk?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Niet alleen gezien, maar ook op gekauwd
Vertical Clit Hood oftewel een clitpiercingquote:Op zondag 26 februari 2012 17:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die oldschool versies van die patta's zijn echt 15.000 euro waard, ongebruikt dan wel.
[..]
Wat is VCH eigenlijk?
Alsof ik ooit niet vrolijk post hierquote:Op zondag 26 februari 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Langzamerhand worden er goede poku's gepost hier.
Op dit nummer moet je moves zetten uit deze clip, op o.a. precies vanaf 2:00.
[..]
Hij weet blijkbaar wel van wanten, kijk hoe vrolijk ze ineens post.
Alsof je niet snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
Alsof ik ooit niet vrolijk post hier![]()
Ken ik niet, ken alleen Ros & Ibaquote:En dat nummer is lekker jaHeb ik gisteren nog even op gedanst met Ros van Rev en Ros
Whehe, je mist niks. Van die gasten die ooit meegedaan hebben aan X-factor o.i.d.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof je niet snapt wat ik bedoel [ afbeelding ]. Oke, ik stop al met plagen.
[..]
Ken ik niet, ken alleen Ros & Iba![]()
.
Weet niet wat ik daarvan moet vinden, gaat de gevoeligheid bij de vrouw dan niet omlaag?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vertical Clit Hood oftewel een clitpiercing
Juist omhoog schijnt hetquote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daarvan moet vinden, gaat de gevoeligheid bij de vrouw dan niet omlaag?
Ren is een ektequote:Op zondag 26 februari 2012 17:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daarvan moet vinden, gaat de gevoeligheid bij de vrouw dan niet omlaag?
Bitchmade niggas killen op een rustige zondag
Ah lees nu dat er een verschil is tussen een normale clitpiercing en een clithood piercing, extra stimulerend of niet, ik ga geen metalen ringetjes of buisjes door mijn jongeheer stekenquote:
Deze man weetquote:
Hoeft ook niet, brr. Enige wat wel sexy kan zijn is een staafje door je nipplesquote:Op zondag 26 februari 2012 18:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah lees nu dat er een verschil is tussen een normale clitpiercing en een clithood piercing, extra stimulerend of niet, ik ga geen metalen ringetjes of buisjes door mijn jongeheer steken
Je hebt het over mannen of vrouwen, of allebei?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, brr. Enige wat wel sexy kan zijn is een staafje door je nipples
Kende hem al, die flow is wel hard genakt, weet alleen geen naamquote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef .C het volgende:
Het is kleuterdrugs, softe shit, peuterstuff, je bent opgelicht!
WIET DAT IS EEN PLACEBO MAN
Allebeiquote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt het over mannen of vrouwen, of allebei?
Weet niet of ik wel zo zie zitten om dat soort dingen door mijn tepels te steken, wat betreft piercings/tattoos is mijn lichaam nog maagd en ik ga dat zo houden denk ik, ik mag aannemen dat jij tepelpiercings hebt?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AllebeiMits goeie tieten ervoor dan. Niet bij die ploftepels
Ik ga altijd zo stuk om die knulquote:Op zondag 26 februari 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kende hem al, die flow is wel hard genakt, weet alleen geen naam
Nopequote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel zo zie zitten om dat soort dingen door mijn tepels te steken, wat betreft piercings/tattoos is mijn lichaam nog maagd en ik ga dat zo houden denk ik, ik mag aannemen dat jij tepelpiercings hebt?
Ik heb ook tepelpiercingsquote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel zo zie zitten om dat soort dingen door mijn tepels te steken, wat betreft piercings/tattoos is mijn lichaam nog maagd en ik ga dat zo houden denk ik, ik mag aannemen dat jij tepelpiercings hebt?
Dat vind ik ook sexy jaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, brr. Enige wat wel sexy kan zijn is een staafje door je nipples
Ah jammer, en je wilde er mij eentje aansmeren, mooi geprobeerd!quote:
Ik moest echt lachen om die interview van BNN met Steen, dat hij zo zijn kop liet scheren door een Poolse hoer. Kan hem alleen zo 1-2-3 niet vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:14 schreef .C het volgende:
[..]
Ik ga altijd zo stuk om die knul! ''Heb je alleen maar 'ja? Doe maar kanker dan'', hoe verzin je het
.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om die interview van BNN met Steen, dat hij zo zijn kop liet scheren door een Poolse hoer. Kan hem alleen zo 1-2-3 niet vinden
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah jammer, en je wilde er mij eentje aansmeren, mooi geprobeerd!
[..]
Ik moest echt lachen om die interview van BNN met Steen, dat hij zo zijn kop liet scheren door een Poolse hoer. Kan hem alleen zo 1-2-3 niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |