Whehe, ik ga telkens weer stuk bij dat stukje over die kattenquote:
IK BEN NIET POSITIEF. Aids, sero-positiefquote:Op zondag 26 februari 2012 18:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik ga telkens weer stuk bij dat stukje over die katten![]()
''Ja, als kind was ik al geniaal.."
Gino is een goeie koper.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind de gimmick van Gino Pietermaai vele male sterker.
Ja toen de Oude Bok 2 kwam, iedereen keihard geanticipeerd en toen minutenlang getrolld door een neger die een emmertje van de KFC aan het leegeten wasquote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind de gimmick van Gino Pietermaai vele male sterker.
"What the fock boeit zo'n kankerkat nou, en ga je helemaal dit ervoor maken weetje. Faschinerend vind ik het. Daarom spaar ik het"quote:Op zondag 26 februari 2012 18:29 schreef .C het volgende:
MOEILIJK GROOT OOK HÈ, HOE KAN JE DIE NOU KWIJTRAKEN?
Is die nog nooit in elkaar getimmerd? Ik zou me na 1 minuut in dezelfde kamer al doodergeren denk ikquote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef .C het volgende:
[..]
Gino is een goeie koper.
Maar Steen is geen gimmick, dat is het mooie!
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja toen de Oude Bok 2 kwam, iedereen keihard geanticipeerd en toen minutenlang getrolld door een neger die een emmertje van de KFC aan het leegeten was
quote:Doede360 op de muziek van Gino Pietermaai, Bokoesam en FS Green. Deze dans is speciaal gemaakt door artistiek leider van Ish, Marco Gerris en is een initiatief van NOC*NSF, Het Klokhuis en KVLO. Doel is om zoveel mogelijk jongeren in beweging te brengen. Tijdens de Nationale Sport Week, van 21 tot en met 28 april, willen wij met zo veel mogelijk jongeren in Nederland de 360 doen en een wereldrecord vestigen. Dans jij ook mee?
Met een aanstekelijke videoclip waarin vele bekende Nederlanders meespringen wordt de song zowel op radio en tv als in gymlessen in Nederland geïntroduceerd. In de videoclip zien we tussen vele dansende kinderen o.a. de voetballers Christian Eriksen, Luuk en Siem de Jong, Charly Luske, Ali B, schaatsers Stefan Groothuis en Koen Verweij, oud-coach van Jong Oranje Foppe de Haan, Tygo Gernandt en rolstoelbasketballer Marc de Hond.
Gewoon een lieve knul hoor, hij heeft ook een dochtertjequote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is die nog nooit in elkaar getimmerd? Ik zou me na 1 minuut in dezelfde kamer al doodergeren denk ik.
Dat sowieso, weet niet welke ik meer heb geluisterd, de 101 van Gino, of die van Kalibwoy en consortenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef .C het volgende:
[..]
Gewoon een lieve knul hoor, hij heeft ook een dochtertje.
Ik heb die 101 Barz sessie van Gino walgelijk vaak geluisterd.
Nooit gehoord, klinkt wel grappig. Die hele entourage erbij ookquote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso, weet niet welke ik meer heb geluisterd, de 101 van Gino, of die van Kalibwoy en consorten.
8:30 en vooral 11:11!
Die affiches zijn wel echt triest. Op het moment dat je kat kwijt is gewoon 90% kans dat hij dood is. Of hij is ziek en verstopt zich en laat zich ook niet door iemand vangen. Zeer kleine kans dat je hem door een affiche terug vindt.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
"What the fock boeit zo'n kankerkat nou, en ga je helemaal dit ervoor maken weetje. Faschinerend vind ik het. Daarom spaar ik het"
Die wedstrijd destijds tussen die sessie van rico,sticks en typhoon en deze sessie op 101barz was echt grootquote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef .C het volgende:
[..]
Nooit gehoord, klinkt wel grappig. Die hele entourage erbij ook.
Bij mij staat deze bovenaan!
Ze rappen bijna allemaal wat, naast Kalibwoyquote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef .C het volgende:
Nooit gehoord, klinkt wel grappig. Die hele entourage erbij ook.
Mwah, vind ik maar matig, en die ene gast z'n stem doet nietquote:
Kan je hier geen videoblog van maken? Verhalen uit de hoodquote:Op zondag 26 februari 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze rappen bijna allemaal wat, naast Kalibwoy. Die gast van Postmen (Maikal X) zit er ook tussen
. En die lange blanke DJ MBA met die cornrows op de achtergrond zag ik een keer in de avondwinkel bij mij hier met 2 niggaz, haalden ze een lading 8.6'jes en een fles Hennessey
.
Zijn ze alweer op vrije voeten?quote:[..]
Mwah, vind ik maar matig, en die ene gast z'n stem doet niet. Deze kills zijn wel echt not2befuckedwith, though
racistischequote:Op zondag 26 februari 2012 18:53 schreef .C het volgende:
[..]
Kan je hier geen videoblog van maken? Verhalen uit de hood!
[..]
Zijn ze alweer op vrije voeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |