Ik eet bamisoep van een Chinese toko nuquote:
Kost wel duur hoor, foetussoep kost iets van 500-1000 euro, mocht iemand het proeven, laat me even weten hoe het smaakt.quote:
Kan je nagaan.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik eet bamisoep van een Chinese toko nu
Kippensoep.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kost wel duur hoor, foetussoep kost iets van 500-1000 euro, mocht iemand het proeven, laat me even weten hoe het smaakt.
Nijmeegs accentje vind ik dus echt niet om aan te horenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:30 schreef Juminelle het volgende:
Even wat beeldmateriaal van Rosco om mijn netvliezen weer gerust te stellen![]()
Nee joh, dat accent is juistquote:Op zondag 26 februari 2012 19:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nijmeegs accentje vind ik dus echt niet om aan te horen![]()
Brabant is where it's at.
Het is dat het vrouwelijke, lieve stoeipoesgehalte in je stem compenseert, want dat accent is niet om aan te horenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
Bamisoep met rucola, bieslook en eieren
Yum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef .C het volgende:
Mannen met een zachte g zijn niet serieus te nemen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio, ik eet kwie-kwie nu. In een saus op basis van kokosmelk, met cassave en rijpe banaan
.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lul niet trut, je wilt gewoon reacties horen dat het wel meevalt. Prima verder, maar geef het gewoon toe.
quote:
Zulke chicks hebben echt een Jajong-treatment nodig, waar is hij als je 'm nodig hebt.quote:
Mannen met een sexy g bedoel je.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef .C het volgende:
Mannen met een zachte g zijn niet serieus te nemen.
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Alhoewel het bij Vlamingen minder lelijk is, zo'n zachte g.
Niet zo'n prestatie als je het tegen zwoele accenten als het Fries en het Drents opneemt.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/
Hehe, wanneer weer dirty talk door de mic heen?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is dat het vrouwelijke, lieve stoeipoesgehalte in je stem compenseert, want dat accent is niet om aan te horen.
Dat zwoele is sarcastisch? Of er klopt iets niet met je zinquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef .C het volgende:
[..]
Niet zo'n prestatie als je het tegen zwoele accenten als het Fries en het Drents opneemt.
2e Zin: Dat vinden de leden van datingsite Parship.nl. Conclusie: Brabanders zijn lelijkquote:Op zondag 26 februari 2012 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZkky!M2ez0ZWlDGMRI/
ASAPquote:Op zondag 26 februari 2012 19:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, wanneer weer dirty talk door de mic heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |