EH SORRY HOOR IK ZIT OP MOBIELquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL @ videoblog. Ik weet niet man, volg ze niet ofzo, weet alleen dat
.
[..]
Dwz.
[ afbeelding ]
Pics van je drol en je krijgt van mij de Samson & Gert verzamelbox.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef fyah het volgende:
[..]
EH SORRY HOOR IK ZIT OP MOBIEL
lekker aan het schijten
lol
Waarom zou je op je mobiel schijtenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef fyah het volgende:
[..]
EH SORRY HOOR IK ZIT OP MOBIEL
lekker aan het schijten
lol
ik ga niet in op deze versierpogingenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je drol en je krijgt van mij de Samson & Gert verzamelbox.
Haha, deze post moet je voelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:01 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ga niet in op deze versierpogingenik blijf sterk
Inbox van .C (0 % gebruikt)quote:Op zondag 26 februari 2012 19:03 schreef fyah het volgende:
tip voor de ladies:
Inbox van fyah (97 % gebruikt)
Hehe die pic kan ik wel sturen.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pics van je drol en je krijgt van mij de Samson & Gert verzamelbox.
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?quote:
ZERO GAMEquote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?![]()
Ik heb hem nog steeds, mocht ik je ooit ergens op terug moeten pakken.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
ohja ik heb jou ooit serieus een foto van mijn drol gestuurd. hoe lang had ik je op whatsapp? 2 dagen?![]()
Waarom!?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef fyah het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
gast. schaamte weet me nietquote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds, mocht ik je ooit ergens op terug moeten pakken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom!?![]()
Bamisoep met rucola, bieslook en eieren
Dat ziet er al een factor 12 beter uit dan die shit van de vorige TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sowieso vrouwen die poepenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatverdamme, chicks die foto's van hun schijt schieten.
lol wordquote:Op zondag 26 februari 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen die poepenEchte vrouwen hebben een kleine stoma verborgen.
Whehe, als je dat ooit gaat eten ga je het waarderen. Geloof me.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ziet er al een factor 12 beter uit dan die shit van de vorige TT.
Was dat de keer dat je zo stoer alleen "sex gehad' postte?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:12 schreef fyah het volgende:
[..]
gast. schaamte weet me niet
ik werd vorige week per ongeluk slap in meisje en sloot af met "MAAR HET WAS WEL GEZELLIG HE"
WHO GON STOP ME
mijn eerste keerquote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was dat de keer dat je zo stoer alleen "sex gehad' postte?
[ afbeelding ]
Gridlok heeft het nu wel verpestquote:Op zondag 26 februari 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, als je dat ooit gaat eten ga je het waarderen. Geloof me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |