Welke?quote:
Ruben is vaak wel grappig, maar nu wel erg aanwezigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef detulp050 het volgende:
Wat zijn die Tijl en Ruben strontvervelende mannen zeg
Ok, thnx. Ik ga niet kijken.quote:
Ga je toch lekker Nick tegen Simon kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
Bestaat dit kut-programma nog steeds joh?
Ik mag niet naar PVVprogramma's kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Nick tegen Simon kijken
Klopt ja, die moet nodig weer even wat van zich laten zien, blijkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ruben is vaak wel grappig, maar nu wel erg aanwezig
Ontkenningsfase denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het dat er 7 miljoen mensen naar dit programma kijken en er maar een stuk of 4 posten hier?
Familieprogramma, om MET de kinderen naar te kijken. Dan geeft een tweede scherm erbij geen pas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het dat er 7 miljoen mensen naar dit programma kijken en er maar een stuk of 4 posten hier?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het dat er 7 miljoen mensen naar dit programma kijken en er maar een stuk of 4 posten hier?een programma kijken waar 'Waar staat Benelux voor?' een quizvraag is?
Jaaah... ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Irriteren jullie je ook zo aan die zanger van de "Ik hou van Holland-band"?
Mijn god wat kan die vent slecht zingenGister heeft hij weer behoorlijk wat liedjes verkracht
Die donkere bedoel je zeker? Die heeft volgens mij ook in menig achtergrond koor gezongen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef fh101 het volgende:
[..]
Jaaah... ik dacht dat ik de enige was.
Die vrouw in het midden is trouwens wel ontzettend goed!
Met zijn hoofd.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Mijn god wat kan die vent slecht zingenGister heeft hij weer behoorlijk wat liedjes verkracht
Ik herkende dat nummer van Boudewijn de Groot niet eens, omdat ie het zo slecht zongquote:
Ik vind die vrouwen zo gigantisch irritant in de camera kijken altijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Door je woordkeuze moet ik ineens denken aan Beau als presentator.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef Piles het volgende:
Linda die even lekker voorzegt
Ben 'r echt beu als presentatrice... Ze kan echt helemaal niks.
Ze heeft helaas net een verlenging van een jaar bij RTL.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef Piles het volgende:
Linda die even lekker voorzegt
Ben 'r echt beu als presentatrice... Ze kan echt helemaal niks.
Dit.quote:
365 zei ze. Feit blijft dat ze enorm dom isquote:
Vast niet dommer dan Linda..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
365 zei ze. Feit blijft dat ze enorm dom is
Ze zag haar eigen naam niet in die anagram.
Waar is ze eigenlijk bekend van?
Neh, die gast heeft sowieso totaal geen ritme, zingt voor geen meter, en doet alsof ie dat wel kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jawel als is beter als Frans en Bart. bagger muziek..
Inderdaad, en dan ook nog gaan valsspelen op het eind doordat ze geholpen werd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je het nou over die IHVH-gast?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, die gast heeft sowieso totaal geen ritme, zingt voor geen meter, en doet alsof ie dat wel kan.
Loft. Inclusief hoogtepunten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel die lijst tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Do in een lijstje van beste zangeressen van NL
Zeer matig zou ik het niet noemen hoor. Als je de andere kandidaten soms zietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In woorden raden wel maar in topografie is hij zeer matig
Ik denk dat de meeste mensen ze niet zouden weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In woorden raden wel maar in topografie is hij zeer matig
Ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben er trots op dat ik er niet één ken
Wat een domme kutten allemaal. Vooral dat Denters-sletje, maar ook die van Shownieuwsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, en weer teams waarvan ik 'mwah' zeg.
Esmee die gigantisch uit de hoogte doetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een domme kutten allemaal. Vooral dat Denters-sletje, maar ook die van Shownieuws![]()
![]()
.
Oh ja, die deed idd ook mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef L3viathan het volgende:
De prijs voor de minste participatie gaat in ieder geval naar esmee denters
Het is wel rtl4 hequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
Nou nou, ze hebben wel weer de slimste kandidaten staan.
Dat is wel handig om te weten op de campingquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef danos het volgende:
Zet in de juiste volgorde: handen wassen, bolus draaien, kont afvegen.
En het verdomme nog niet weten ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoeveel letters telt ons alfabet?x 1000
Ik wil niet discrimineren maar al die randstadnegers weten niets van Nederlandquote:
Oh... ik dacht al, die botox is nog netjes weggetrokkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef Piles het volgende:
Morgen weer.
Oh, oude herhalingen hoor ik net
Oh ze hebben een stuk van z'n haar moeten scheren vanwege een filmrol, dat verklaart.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die muts van gisteren, ook zoiets.
Thomas Dekker? Wielrenner.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef maxmit het volgende:
Wie is die langharige gast naast jeroen eigenlijk?
Met heel veel, maar daar issie voor gestraft.quote:
Nou, ik denk geen. Gezien wat ie er van bakt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met heel veel, maar daar issie voor gestraft.
Met doping was het een topper. Zonder doping voorlopig een pannenkoek.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:49 schreef maxmit het volgende:
[..]
Nou, ik denk geen. Gezien wat ie er van bakt.
Omdat het een pauper wijf isquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Sophie weet veel. Maar waarom staat ze in haar trainingspak?.
http://www.rtl.nl/shows/ikhouvanbeatrix/quote:Ik Hou Van Beatrix
Speciaal voor onze Koningin komt Ik hou van Holland iets eerder terug! Linda de Mol zet met een speciale aflevering van het programma 'Ik hou van Holland' onze Koningin nog één keer in het zonnetje.
In deze special, genaamd 'Ik hou van Beatrix', blikken we terug op de 33 jaar waarin Koningin Beatrix onze harten stal. Teamcaptains Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis, beiden gesteund door een team van oranjegezinde bekende Nederlanders, zullen ervoor zorgen dat deze avond één groot Oranje-spektakel wordt. Natuurlijk gaat ook het winnende publieksvak weer met een mooie prijs naar huis.
http://www.telegraaf.nl/p(...)teeds_ontdaan__.htmlquote:Daphne Deckers nog steeds ontdaan door ophef
Daphne Deckers heeft afgezien van een speciale aflevering van Ik Hou van Holland.
Door de rel rondom het Koningslied, waarvan Daphne één van de tekstschrijvers is, doet de presentatrice niet mee aan Ik hou van Beatrix, een oranjeaflevering van Ik Hou van Holland.
Britt Dekker vervangt Daphne in het programma. Dat heeft Linda de Mol woensdagavond laten weten aan RTL Boulevard.
Naast Britt zijn onder anderen Najib Amhali, John Williams, Peter van der Vorst en Sandra Schuurhof te gast in Ik Hou van Beatrix, dat maandagavond wordt uitgezonden.
Brittquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)teeds_ontdaan__.html
![]()
Nee ze is een actrice. Toch?quote:Op maandag 29 april 2013 21:09 schreef Piles het volgende:
Geloven mensen trouwens nog steeds dat Britt echt dom is?
Nice, wil je hem ook in KON zetten?quote:Op maandag 29 april 2013 21:12 schreef timmmmm het volgende:
BAM
Help me herinneren dat ik hem vanavond weer terugverander, anders krijg ik ruzie met de mods hier
Nee, dat moet je echt even aan de mods hier vragen hoor, een TTchangeje is tot daaraantoe maar topics gastmodverplaatsen durf ik niet hoorquote:
Oke, donequote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat moet je echt even aan de mods hier vragen hoor, een TTchangeje is tot daaraantoe maar topics gastmodverplaatsen durf ik niet hoor
Stiekem kroontjes in zijn kontzak stekenquote:
Ik wil niet weten wat Kees allemaal in zijn kont steektquote:Op maandag 29 april 2013 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stiekem kroontjes in zijn kontzak steken
quote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Kees allemaal in zijn kont steekt
Mooi bruggetje.quote:Op maandag 29 april 2013 21:37 schreef FritsFlits het volgende:
Ik krijg een heel apart geval naar binnen
dit is ook echt een prachtig lied. Perfecte tekst ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef zoem het volgende:
Dit liedje is 10x beter dan het koningslied
Jup, zoals altijd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Kan ook eindelijk weer eens kijken.
Meteen dat gehinnik van Linda.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die is een paar kilootjes aangekomen zie ik
Met link en alquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
Is trouwens een fragment van 'Over de kop'. Geniaal programma wel
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/8508-over-de-kop
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Met link en al![]()
Hij is normaal echt heel aardig voor mensen, dit moet voor hem ook even wennen zijn geweest
Zware dag gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:06 schreef Broodboor het volgende:
Wat had dat meisje achter haar voor raar kapsel, alsof ze net uit bed komt
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is duidelijk geen BlueBand.
D'r zitten mensen bij die dat dus wel doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef zoem het volgende:
"tjips" zeggen tegen chipsJe zegt toch ook geen tjocolade.
Whehe iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef zoem het volgende:
"tjips" zeggen tegen chipsJe zegt toch ook geen tjocolade.
Mja, beetje kansloos wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor nieuw onderdeel dan?
als je die ballemepper en die presentatiemuts bedoelt is het antwoord ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |