Welke?quote:
Ruben is vaak wel grappig, maar nu wel erg aanwezigquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef detulp050 het volgende:
Wat zijn die Tijl en Ruben strontvervelende mannen zeg
Ok, thnx. Ik ga niet kijken.quote:
Ga je toch lekker Nick tegen Simon kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:03 schreef pberends het volgende:
Bestaat dit kut-programma nog steeds joh?
Ik mag niet naar PVVprogramma's kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Nick tegen Simon kijken
Klopt ja, die moet nodig weer even wat van zich laten zien, blijkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ruben is vaak wel grappig, maar nu wel erg aanwezig
Ontkenningsfase denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het dat er 7 miljoen mensen naar dit programma kijken en er maar een stuk of 4 posten hier?
Familieprogramma, om MET de kinderen naar te kijken. Dan geeft een tweede scherm erbij geen pas.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het dat er 7 miljoen mensen naar dit programma kijken en er maar een stuk of 4 posten hier?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:38 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe kan het dat er 7 miljoen mensen naar dit programma kijken en er maar een stuk of 4 posten hier?een programma kijken waar 'Waar staat Benelux voor?' een quizvraag is?
Jaaah... ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Irriteren jullie je ook zo aan die zanger van de "Ik hou van Holland-band"?
Mijn god wat kan die vent slecht zingenGister heeft hij weer behoorlijk wat liedjes verkracht
Die donkere bedoel je zeker? Die heeft volgens mij ook in menig achtergrond koor gezongen.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef fh101 het volgende:
[..]
Jaaah... ik dacht dat ik de enige was.
Die vrouw in het midden is trouwens wel ontzettend goed!
Met zijn hoofd.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Mijn god wat kan die vent slecht zingenGister heeft hij weer behoorlijk wat liedjes verkracht
Ik herkende dat nummer van Boudewijn de Groot niet eens, omdat ie het zo slecht zongquote:
Ik vind die vrouwen zo gigantisch irritant in de camera kijken altijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Crohnjurist het volgende:
Door je woordkeuze moet ik ineens denken aan Beau als presentator.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef Piles het volgende:
Linda die even lekker voorzegt
Ben 'r echt beu als presentatrice... Ze kan echt helemaal niks.
Ze heeft helaas net een verlenging van een jaar bij RTL.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:02 schreef Piles het volgende:
Linda die even lekker voorzegt
Ben 'r echt beu als presentatrice... Ze kan echt helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |