Loft. Inclusief hoogtepunten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
365 zei ze. Feit blijft dat ze enorm dom is
Ze zag haar eigen naam niet in die anagram.
Waar is ze eigenlijk bekend van?
Heel die lijst tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:37 schreef borisz het volgende:
Do in een lijstje van beste zangeressen van NL
Zeer matig zou ik het niet noemen hoor. Als je de andere kandidaten soms zietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In woorden raden wel maar in topografie is hij zeer matig
Ik denk dat de meeste mensen ze niet zouden weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In woorden raden wel maar in topografie is hij zeer matig
Ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben er trots op dat ik er niet één ken
Wat een domme kutten allemaal. Vooral dat Denters-sletje, maar ook die van Shownieuwsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, en weer teams waarvan ik 'mwah' zeg.
Esmee die gigantisch uit de hoogte doetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een domme kutten allemaal. Vooral dat Denters-sletje, maar ook die van Shownieuws![]()
![]()
.
Oh ja, die deed idd ook mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef L3viathan het volgende:
De prijs voor de minste participatie gaat in ieder geval naar esmee denters
Het is wel rtl4 hequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
Nou nou, ze hebben wel weer de slimste kandidaten staan.
Dat is wel handig om te weten op de campingquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef danos het volgende:
Zet in de juiste volgorde: handen wassen, bolus draaien, kont afvegen.
En het verdomme nog niet weten ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoeveel letters telt ons alfabet?x 1000
Ik wil niet discrimineren maar al die randstadnegers weten niets van Nederlandquote:
Oh... ik dacht al, die botox is nog netjes weggetrokkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef Piles het volgende:
Morgen weer.
Oh, oude herhalingen hoor ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |