SwJ. Eigenlijk vind ik je wel grappig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Zolang ze maar niet naar FOK! komen.
vindquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
SwJ. Eigenlijk vind ik je wel grappig.
Elabakes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:31 schreef Barbapapamama het volgende:
allé sé ga ni zo doen he manneke
Relbelg gespot!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:32 schreef LXIV het volgende:
De Belgen hebben betere friet, beter bier, betere chocolade, beheersen de Nederlandse taal beter, zijn vaak gezelliger in de omgang, hebben mooiere steden en een mooier nationaal park.
Wat mij betreft zijn ze helemaal welkom hier op FOK!
ge moet ni gaan hate op mijn vriendinneke he mannekequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef Luxuria het volgende:
Dit topic is het toppunt![]()
Mijn moeder doet me constant pijn !!
Nederlanders kunnen ook nooit normaal doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:39 schreef Terecht het volgende:
Hollanders op Belgische fora zijn een stuk vervelender dan Belgen op Nederlandse fora. Sterker nog, Belgen zijn eigenlijk helemaal niet vervelend. Die Hollanders op Belgische (Vlaamse) fora daarentegen hebben veelal nare irredentistische trekjes.
Heb zoveel zin om jouw quote aan te passen.quote:
Niets zo treurig als Nederlandse reacties op buitenlandse sites, ihb Belgische sites.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen ook nooit normaal doen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb zoveel zin om jouw quote aan te passen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Maar ik ben het toch half met je eens?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:41 schreef Xetran het volgende:
onterechten klacht omdat vrouwen
gr gr vanuit belgie
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
fuck you nu moet ik elke keer heel hard daaromheen scrollen zodat mijn ziel niet weg brandquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
Die rechtse vond ik altijd wel hitsig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
Pijnlijk om te zien ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niets zo treurig als Nederlandse reacties op buitenlandse sites, ihb Belgische sites.
Zullen wij samen poepen?quote:
que?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
Als die we al die kutusers kunnen inruilen voor Belgen, dan lijkt me dat een geweldig initiatief.
Irritandemquote:
Als een mod daar goesting voor voeltquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:43 schreef ecktebaas123 het volgende:
ik hoop dat deze topique dadelijk een slotteke krijgt.
gr gr jean-marie uit antwerpen
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lijkt me duidelijk wie er wint.
hou op met je onzin en provocaties.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
België vs. Nederland
Antwerpen vs. Rotterdam
Filip Dewinter vs. Geert Wilders
Triggerfinger vs. Tim Knol
't Hof van Commerce vs. Gers Pardoel
Marc Dutroux vs. Benno L.
Eddy Wally vs. Frans Bauer
Friet vs. Patat
Hot Marijke vs. Kim Holland
Lijkt me duidelijk wie er wint.
Dat was er ooit. Tok.be. Een serieuze poging.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Laat ze lekker een fok.be oprichten ofzo.
Aangezien die Danny genoeg geld heeft kan ie daar best wat geld insteken. Belgen (lees: Vlamingen) vallen namelijk doorgaans een beetje uit de toon hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:43 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Dat was er ooit. Tok.be. Een serieuze poging.
Fok.be had Bloodhoundfromhell ooit begonnen meen ik.
met je zaaddodend UIquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:45 schreef CSSO het volgende:
[..]
Aangezien die Danny genoeg geld heeft kan ie daar best wat geld insteken. Belgen (lees: Vlamingen) vallen namelijk doorgaans een beetje uit de toon hier.
wat? geil koppie? omg..........quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, geil koppie, de rest is ruk.
Ik vergelijk Selah Sue met niemand omdat Nederland in de categorie "kankertrieste kuttrollen" veel betere vertegenwoordigers heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:10 schreef CSSO het volgende:
waarom vergelijk je 'selah sue' niet met iets.dat is past een kankertrieste kuttrol.
Maar een burgeroorlogje om een taal, daar draaien die Belsen hun hand niet voor om...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:33 schreef Hamerke het volgende:
Belgen zijn geweldig, en een vriendelijk volkje.
Een grote klep en erg aanwezig zijn hoor je de Belgen niet doen, maar de Hollanders.....
Belgische chickies zijn nog schaarser dan naturel mooie vrouwen in Hollywood.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
Belgische chickies.
Belgische "mannen".
jij weet niksquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Belgische chickies zijn nog schaarser dan naturel mooie vrouwen in Hollywood.
Dat valt best mee. Er zijn zeker genoeg mooie Vlaamse dames te vinden, met zo'n lieve zachte g.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Belgische chickies zijn nog schaarser dan naturel mooie vrouwen in Hollywood.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef Luxuria het volgende:
Dit topic is het toppunt![]()
Mijn moeder doet me constant pijn !!
Wut? Burgeroorlog in België? Wanneer?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:01 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Maar een burgeroorlogje om een taal, daar draaien die Belsen hun hand niet voor om...
Over vriendelijk gesproken...
Precies.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
Belgische chickies.
Belgische "mannen".
Hij bedoeld de vete tussen Vlaanderen en Wallonie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wut? Burgeroorlog in België? Wanneer?
Absoluut!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze hebben lekkerdere wijven daar
en ook nog eens gestoord.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Belgen zijn grappig.![]()
Limburgers daarentegen zijn irritant.
En toch is het friet knul, en in Belgie noemen ze het frut of frutten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:16 schreef DeHangui het volgende:
zo:
[ afbeelding ]
Staat in wiki dus is waar. toet
Zijn de Turkse volkeren die in Nederland of Belgie wonen dan wel broedrs met ons?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef TheOnion het volgende:
Ik snap jullie Nederlanders en Belgen niet.
Jullie horen broeders te zijn en geen rivalen van elkaar. Jullie spreken dezelfde taal en zijn dezelfde volk. Neem een voorbeeld aan de turkse volkeren
Daar heb ik het niet over. Ik zeg dat turkse volkeren.landen meer een eenheid zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:42 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Zijn de Turkse volkeren die in Nederland of Belgie wonen dan wel broedrs met ons?
De Vlamingen zijn jarenlang verteld dat de Nederlanders hun land onderdrukten. Dat is overigens absoluut onzin: de Walen hebben de Vlamingen ernstiger onderdrukt dan de Nederlanders ooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef TheOnion het volgende:
Jullie horen broeders te zijn en geen rivalen van elkaar. Jullie spreken dezelfde taal en zijn dezelfde volk. Neem een voorbeeld aan de turkse volkeren
Dat heb je ook binnen Nederland. Randstad vs. de rest, alle provincies tegen elkaar. Een provinciedeel vs. een andere provinciedeel, stad vs. stad, wijk vs. wijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef TheOnion het volgende:
"knul"quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:18 schreef Hamerke het volgende:
[..]
En toch is het friet knul, en in Belgie noemen ze het frut of frutten.
Huizen inpikken? Hebben jullie geen politie daar? En anders bouw je toch gewoon een nieuwe, het is niet alsof daar iets aan regels of vergunningen bij komt kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Van zodra je hier jouw landgenoten komt terughalen die hier onze gronden/huizen inpikken, studeren in onze hogescholen/universiteiten, de gezelligheid in onze cafés komen verstoren met hun eerlijkheid brutaliteit... Vanaf die dag verlaat ik FOK! Succes
Van mij hoef je niet weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Van zodra je hier jouw landgenoten komt terughalen die hier onze gronden/huizen inpikken, studeren in onze hogescholen/universiteiten, de gezelligheid in onze cafés komen verstoren met hun eerlijkheid brutaliteit... Vanaf die dag verlaat ik FOK! Succes
Vlaanderen is zo niet nog erger dan Nederland. Qua bureaucratie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Huizen inpikken? Hebben jullie geen politie daar? En anders bouw je toch gewoon een nieuwe, het is niet alsof daar iets aan regels of vergunningen bij komt kijken.
Waar haat je op? Hun betere sociaal vangnet? Hun betere ziekenzorg? Scholing? Ik begrijp het niet.quote:
Hopelijk bedoel je niet ons gezin?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
Zeer onterechte klacht.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef sterk_aanwezig het volgende:
Belgen zijn natuurlijk altijd al klachtwaardig, maar deze klacht gaat eigenlijk alleen over de belgen die hier komen op fok. Ze zitten de Nederlandse taal te verzieken, praten iritant, en zijn vaak lelijk. Laat ze lekker een fok.be oprichten ofzo.
Post hier wat nog meer kut is aan die lui.
Dank jequote:
Neen, natuurlijk niet. Ik heb niets tegen de meeste Nederlanders die hier wonen, ik erger me wel kapot aan het (steeds erger wordende) gediscrimineer tegen Belgen op FOK! Onlogisch ook als je ziet dat in de realiteit ontzettend veel Nederlanders naar België emigreren... andersom zie je het minder vaak. Dus zo slecht zal het hier wel niet zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:48 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je niet ons gezin?
Nieuwe vraag, wat zijn onze kinderen, Belgen of Nederlanders?
Geboren en getogen in Belgie, spreken Vlaams maar hebben de Nederlandse nationaliteit omdat ik op papier een Nederlander ben
In Belgie krijgen kinderen de nationaliteit van de vader...
Niets met Nederland? Hun ouders zijn notabene Nederlanders.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:06 schreef Hamerke het volgende:
@Marie30, zowel mijn vrouw als ik zijn Nederlanders.
We zijn getrouwd in Belgie en onze kinderen zijn er geboren, de wet zegt dat de kinderen de nationaliteit van de vader krijgen, Nederlandse dus.
Ik ( en mijn vrouw ook) vinden dat onze kinderen Belgen zijn, we zijn ook bewust in Belgie gaan wonen vanwege het land enz.
We overwegen dus ook om onze nationaliteit te laten veranderen naar belg, we wonen en leven immers ook in Belgie, incl onze kinderen.
Het is toch vreemd dat onze kinderen in Belgie geboren zijn, opgroeien in Belgie, naar school gaan in Belgie en onze nationaliteit krijgen terwijl ze niets met Nederland hebben?
Zucht!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niets met Nederland? Hun ouders zijn notabene Nederlanders.
Je vergeet de hollanders met hun harde G. Hoe gay is dat dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:54 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso Belgen
Praat gewoon normaal.
Paul doet altijd alsof hij me niet kent, en ik vond hem nog zo geil klinken op de radioquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Paul doet altijd alsof hij me niet kent, en ik vond hem nog zo geil klinken op de radio
Snorry, wist niet dat je Belgisch was. Je praat altijd nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Komt door de Foks... irl doe ik dat gelukkig niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Snorry, wist niet dat je Belgisch was. Je praat altijd nederlands
Ja, je kunt toch niet zeggen dat ze niets met Nederland hebben? Hoef je niet als een oud wijf te zuchten.quote:
Je zoekt weer ruzie.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, je kunt toch niet zeggen dat ze niets met Nederland hebben? Hoef je niet als een oud wijf te zuchten.
En dan!? Niet omdat ik erin post dat het een Belgentopic werd hé. Ik heb gelijk man, zeg het!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ik maakte wel ruzie met een belg genaamd Marie30
Als u een vrouw was zou ik u poepen..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:43 schreef redboyke het volgende:
ik vind nederlanders leuk
ze zijn luidruchtig, hebben knappe vrouwen hebben een leuk accent en betere zenders
hebben geen datalimiet en sneller 3G internet
ik zou best wel in nederland willen komen wonen
doorgaans zijn wij belgen altijd lief, zijn verstaanbaar indien nodig spreken we best wel algemeen nederlands en zijn we niemand tot last
frieten = frieten
patat = aardappel
ohja en die joppie saus van nederland is ook lekker![]()
doorgaans hebben we wel lekkerder mayonaise en niet die tartaar saus dat ze bij jullie op de frieten gooien.
en weten de hollanders niet wat een frikandel is
overlaatst was zo'n hollands koppel voor mij in de frituur en die mocht geen cola light nemen van haar man omdat ze gewone cola in de auto hadden liggen.
lolquote:Op zondag 26 februari 2012 01:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Als u een vrouw was zou ik u poepen..
Inderdaad vervelend hoe steeds weer dat poepen wordt bovengehaald, wat slechts sporadisch gebruikt wordt door een kleine minderheid.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
lol
Zo spreken wij echt niet hoor... sorry
Dus we zouden kunnen stellen dat je deze overhaaste generalisatie als niet plezant beschouwd?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Inderdaad vervelend hoe steeds weer dat poepen wordt bovengehaald, wat slechts sporadisch gebruikt wordt door een kleine minderheid.
Inderdaad, dat is voor het speciale volk voorbestemd.quote:Op zondag 26 februari 2012 01:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Inderdaad vervelend hoe steeds weer dat poepen wordt bovengehaald, wat slechts sporadisch gebruikt wordt door een kleine minderheid.
Ik vind dat toch een schoon woord.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:02 schreef Paltos het volgende:
Ook ik moet huillachen in het echte leven als een mede-belg de term 'plezant' bezigt.
Leugenaarquote:Op zondag 26 februari 2012 02:05 schreef Paltos het volgende:
Huillachen van ontroering voor onze mooie taal.
Marie30 is de reden waarom dit topic per definitie ongegrond moet worden verklaard.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch een schoon woord.
Beste comment van het topic.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Marie30 is de reden waarom dit topic per definitie ongegrond moet worden verklaard.
(pick-up lines waren op maar ik blijf wel m'n best doen hoor!)
Zes uur verschil!! En over een maandje zelfs zeven uur, dan ben ik helemaal onweerstaanbaarquote:Op zondag 26 februari 2012 02:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Beste comment van het topic.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(je doet het goed, die andere tijdzone is ook best sexy enzo...)
Ow manquote:Op zondag 26 februari 2012 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zes uur verschil!! En over een maandje zelfs zeven uur, dan ben ik helemaal onweerstaanbaar
Keigoed, maar allez amai... Bio ik ben er nie goe van...quote:Op zondag 26 februari 2012 02:27 schreef Biogarde het volgende:
Marie is gewoon de overtreffende trap, lees; het FOK! opperpoppetje.
.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Keigoed, maar allez amai... Bio ik ben er nie goe van...![]()
![]()
Dit is trouwens niet wat de TS voor ogen had.
Mee eens qua accenten en volk, belgen zijn fokking baasquote:Op zondag 26 februari 2012 04:42 schreef Nikmans het volgende:
Belgen
Meisjes met Vlaamse accenten
Goedele Liekens
[ afbeelding ]
Marie30
Netsky
Goose
Vind je Goedele Liekens ook zo geilquote:Op zondag 26 februari 2012 04:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mee eens qua accenten en volk, belgen zijn fokking baas
Ja, dat kan, als ze 12 zijn mogen ze zelf kiezen geloof ik en krijgen ze ook een echt paspoort.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:18 schreef Marie30 het volgende:
Quotefunctie werkt ineens niet meer...
Maar euh Hamerke, hoewel ik het vleiend vind dat je BE zo geweldig vind, moet ik JoJoortje toch bijtreden. Ze hebben toch Nederlandse ouders...? Ik zit niet in jouw situatie dus kan het me waarschijnijk ook niet zo goed voorstellen... En is dat mogelijk om er Belgen van te maken met NL ouders?
Is dat niet raar eigenlijk, dat je kinderen toch een ander soort Nederlands spreken dan jij?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:14 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Ja, dat kan, als ze 12 zijn mogen ze zelf kiezen geloof ik en krijgen ze ook een echt paspoort.
Maar omdat ze hier geboren zijn gaan ze waarschijnlijk nooit in Nederland wonen.
Ze hebben Belgische vriendjes en vriendinnetjes en hebben een Belgisch accent.
Raar voor wie, voor ons?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Terecht het volgende:
Is dat niet raar eigenlijk, dat je kinderen toch een ander soort Nederlands spreken dan jij?
Dat heb je toch ook binnen Vlaanderenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is dat niet raar eigenlijk, dat je kinderen toch een ander soort Nederlands spreken dan jij?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jij bent een vieze bovensloter, da's nog erger.
In het Antwerps: "zal ik oe laaif is deur den bak zwieren?"quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef Aliana het volgende:
Haha, zo'n belg-vrouw die zei: Dat kan hij niet meer goedklappen bij mij.
Tja, niet erg verleidelijk moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
In het Antwerps: "zal ik oe laaif is deur den bak zwieren?"
(= "wil je met me dansen?")
Jij bent dan ook kieskeurig en gesloten voor andere talen/culturen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:33 schreef Aliana het volgende:
[..]
Tja, niet erg verleidelijk moet ik zeggen.
Antwerpenaars willen dan ook geen "blabla", maar wel "boemboem". (Belgen begrijpen nu wat en wie ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:33 schreef Aliana het volgende:
[..]
Tja, niet erg verleidelijk moet ik zeggen.
Een West-Vlaamse neger?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
Ik zat laatst in de trein bij een vlaamse neger, ik kon het lachen echt nog maar net inhouden______
Dat zou betekenen dat we de Belgen collectief om zouden brengen om vervolgens heel hard te roepen dat het vooral geen genocide was. Of hun leiders opsluiten en al hun burgers dood bombarderen in de hoop dat ze de wens van een eigen staat zouden opgeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:39 schreef TheOnion het volgende:
De Turken zijn ook altijd lief geweest. Tegen de Koerden bijvoorbeeld, en tegen de Armenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat we de Belgen collectief om zouden brengen om vervolgens heel hard te roepen dat het vooral geen genocide was. Of hun leiders opsluiten en al hun burgers dood bombarderen in de hoop dat ze de wens van een eigen staat zouden opgeven.
Inderdaad, laten we daar een voorbeeld aan nemen![]()
AgLarrr schreef dat leuker op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef Krantenman het volgende:
[..]
De Turken zijn ook altijd lief geweest. Tegen de Koerden bijvoorbeeld, en tegen de Armenen.
net zoals wij beter engels spreken dan amerikanenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:25 schreef zarGon het volgende:
Belgen spreken beter Nederlands dan Nederlanders.
Stoofvlees is wel een typisch Belgisch gerecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Frietje stoof. Hebben wij in Brabant ook.
Schandknaapjes van de pastoor onder elkaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Als Brabander voel ik me meer verwant met de Vlamingen dan met de Hollanders.
Coole vent, net als Philippe Geubbels!quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Tjonge jonge. Niet weer een.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tjonge jonge. Niet weer een.UIteraard overspoelen we Fok! nu, terwijl de verbitterde Nederlander een nederlaag tegen Denemarken zit weg te drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tjonge jonge. Niet weer een.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
UIteraard overspoelen we Fok! nu, terwijl de verbitterde Nederlander een nederlaag tegen Denemarken zit weg te drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:
quote:
ayequote:
Het was sowieso nogal een raar racistisch topic natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:38 schreef Lithia het volgende:
Willen jullie het topic nog open? TS is in het vuilnisbak.
Niets meer te zeggen op mijn laatste opmerking, gij Belg?quote:
welke?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets meer te zeggen op mijn laatste opmerking, gij Belg?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
UIteraard overspoelen we Fok! nu, terwijl de verbitterde Nederlander een nederlaag tegen Denemarken zit weg te drinken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Je bedoelt de spoiler?quote:
Hmmm.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je bedoelt de spoiler?
Ja, veel succes ermee, een goede start hebben jullie niet genomen. En volgens jullie kon alleen België verliezen van die "kutlandjes". Nu is het op een paar weken al twee maal prijs tegen Bulgarije en Denemarken.
Tijd om het eens terug op de rails te zetten. De Nederlandse opstelling lijkt nergens op. Je hebt continu twee of drie aanvallers die tegen een muur van zes verdedigers moeten vechten. Stekelenburg speelt alsof hij een koffiepauze heeft (altijd een pass naar de laatste verdediger, "rustig opbouwen"). Kortom, je kritiek op België is terecht, maar Nederland bakt er ook niks van.
Dat dus. Heb Vlaamse vriendinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze hebben wel lekkerdere dames in belgie
En straks ook tegen Duitsland. De uitgebluste postbezorgers van Bert van Marwijk worden onder de voet gelopen door de stylisten die Joachim Löw opstelt. Ik dicht Löw meer vooruitgang en lef toe dan Bert, helaas zijn de Oranjesupporters (lees: voetbalhaters die ineens voetbal liefhebben) nog zoekende en slapende.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je bedoelt de spoiler?
Ja, veel succes ermee, een goede start hebben jullie niet genomen. En volgens jullie kon alleen België verliezen van die "kutlandjes". Nu is het op een paar weken al twee maal prijs tegen Bulgarije en Denemarken.
Ik vond België het niet eens slecht doen tegen Engeland vorige week. Jammer heeft dit geen winst of gelijkspel opgeleverd.quote:Tijd om het eens terug op de rails te zetten. De Nederlandse opstelling lijkt nergens op. Je hebt continu twee of drie aanvallers die tegen een muur van zes verdedigers moeten vechten. Stekelenburg speelt alsof hij een koffiepauze heeft (altijd een pass naar de laatste verdediger, "rustig opbouwen"). Kortom, je kritiek op België is terecht, maar Nederland bakt er ook niks van.
020 hier, maar ook ik heb meer op met Vlamingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:13 schreef LXIV het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:47 schreef ikjijallebei het volgende:
Belgen zijn kk baas man.
Leuke plaatjes in de trein en op stations vwbt treinkaartjesbezit etc
Grappige taal.
Veel relaxter, niet meteen opgefokt.
En geile wijven met belgisch stemmetje.
Kortom: belgen
Ben je nu al wakker?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.![]()
![]()
Belgen![]()
![]()
![]()
Limburgers daarentegen![]()
Over taalmisbuik gesproken, jij weet kennelijk niet dat homo met 1 m is.quote:
Nee het is hommo'squote:Op zondag 10 juni 2012 09:38 schreef cvboer het volgende:
[..]
Over taalmisbuik gesproken, jij weet kennelijk niet dat homo met 1 m is.
Het is irritant mien jong, ik wil niet zijken ofzo.quote:
Fixed.quote:
Mwaah seg he,quote:Op donderdag 5 september 2013 16:43 schreef zwaaien het volgende:
Onterechte klacht want:
[ afbeelding ]
Goede bump man !quote:Op donderdag 5 september 2013 16:43 schreef zwaaien het volgende:
Onterechte klacht want:
[ afbeelding ]
Sukkelquote:Op donderdag 5 september 2013 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar amai,
Dat vind ik nu nogal geen terechte klacht ze ne.... Das kei ambetant dat er hier een topic wordt gemaakt over Belgen wij zijn ook een volk zoals een ander ze ne.
Gij denkt dat ge de plezantste zijt thuis zeker...
Ardennenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:41 schreef zwaaien het volgende:
Waalse mannen geven elkaar kussen bij het begroeten
net zoals vrouwen dat bij elkaar doen in Vlaanderen en Nederland
Mss heeft Assad nog wat moois over voor Luikquote:Op donderdag 5 september 2013 17:42 schreef zwaaien het volgende:
Trouwens Wallonië is wel mooi, dan bedoel ik niet werklozensteden zoals Charleroi of Luik maar de natuur
beter dan die holandse kutjes van juliequote:Op donderdag 5 september 2013 17:25 schreef BlueNumber het volgende:
Vrouwen met een Vlaams accent klinken wel geil.
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Sukkelen dat zeg ik als Belg over jou...
Precies, Vlaams accent is geil man!quote:Op donderdag 5 september 2013 19:23 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
Hoe kun je die nou niet geil vinden klinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |