SwJ. Eigenlijk vind ik je wel grappig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Zolang ze maar niet naar FOK! komen.
vindquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
SwJ. Eigenlijk vind ik je wel grappig.
Elabakes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:31 schreef Barbapapamama het volgende:
allé sé ga ni zo doen he manneke
Relbelg gespot!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:32 schreef LXIV het volgende:
De Belgen hebben betere friet, beter bier, betere chocolade, beheersen de Nederlandse taal beter, zijn vaak gezelliger in de omgang, hebben mooiere steden en een mooier nationaal park.
Wat mij betreft zijn ze helemaal welkom hier op FOK!
ge moet ni gaan hate op mijn vriendinneke he mannekequote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef Luxuria het volgende:
Dit topic is het toppunt![]()
Mijn moeder doet me constant pijn !!
Nederlanders kunnen ook nooit normaal doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:39 schreef Terecht het volgende:
Hollanders op Belgische fora zijn een stuk vervelender dan Belgen op Nederlandse fora. Sterker nog, Belgen zijn eigenlijk helemaal niet vervelend. Die Hollanders op Belgische (Vlaamse) fora daarentegen hebben veelal nare irredentistische trekjes.
Heb zoveel zin om jouw quote aan te passen.quote:
Niets zo treurig als Nederlandse reacties op buitenlandse sites, ihb Belgische sites.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen ook nooit normaal doen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb zoveel zin om jouw quote aan te passen.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]Maar ik ben het toch half met je eens?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:41 schreef Xetran het volgende:
onterechten klacht omdat vrouwen
gr gr vanuit belgie
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
fuck you nu moet ik elke keer heel hard daaromheen scrollen zodat mijn ziel niet weg brandquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
Die rechtse vond ik altijd wel hitsig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inb4 die ene k3 lover
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |