Eerst TUDB graag.quote:
Is Flip Collins al langs geweest ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Veel kinderen met een instrument vanavond.
Das waarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje te eentonig naar mijn smaak.
Nu je het zegt....quote:
in 1999 zat ik al bij mijn huidige werkgever. In 2001 durfde ik niet over te stappen ivm de crisis van toen en nu is er weer crisisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef loezzzje het volgende:
Jeetje van 1999, toen ging ik naar de middelbare school. Ik voel me oud
Ja de eerste 45 seconden was het leuk, maar daarnaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje te eentonig naar mijn smaak.
Ik dacht ook, nou er komt wat! Maar neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als je bewust de lapo neemt schep je verwachtingen he
6 dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Maar 2 per team? Dus maar 8 finalisten...
2 x 3 = 8??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Nogalquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:27 schreef loezzzje het volgende:
Battle met kindjes is wel leuk denk ik
Dus uiteindelijk zit je nog steeds bij dezelfde werkgeverquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
in 1999 zat ik al bij mijn huidige werkgever. In 2001 durfde ik niet over te stappen ivm de crisis van toen en nu is er weer crisis
Romyquote:
12 kidsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef Injetta het volgende:
Ze mogen vast maar heel weinig liveshows doen. Dus daarom zo weinig finalisten denk ik.
erg hè? ik solliciteer me kapotquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk zit je nog steeds bij dezelfde werkgever
quote:
Zouden toch 12 doorgaan...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
Kandidaten strijden tegen elkaar(daar 2 tegen elkaar, hier 3)... 1 winnaar en die gaat door naar de finale.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb de "gewone" voice nog nooit gezien, hoe gaat het dan verder?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
erg hè? ik solliciteer me kapot
Jawel, maar dat komt omdat The Voice zo goed scoortquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je bent niet de enigeMaar door die stomme crisis zijn er bijna geen vacatures
Doet die serie van Wendy het eigenlijk goed?
Ahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... er werd net gezegd 2 per team
okeequote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kandidaten strijden tegen elkaar(daar 2 tegen elkaar, hier 3)... 1 winnaar en die gaat door naar de finale.
In dit geval houd je dan 5 kandidaten over, dus er zullen ook deze ronde nog 3 extra afvallen
Ja das dus de enige redenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel, maar dat komt omdat The Voice zo goed scoort
Ik ook....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat ergens te hebben gelezen
Het meisje met de hoed, was die er gister zonder hoed?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:39 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...mijn adoptiekindjes
Ik heb geen flauw idee wat die eerste ook alweer zong
Das Bente iddquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het meisje met de hoed, was die er gister zonder hoed?
Daar schakelde ik in en die vond ik leuk, al stond het geluid van de tv veel te zacht, maar leuk meisje
Dat is idd de bedoelingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:36 schreef roos85 het volgende:
Alle teams gaan met 15 kandidaten de battles in, er was al bekend dat de kids in groepjes van 3 zouden gaan battelen, daaruit komt dan 1 winnaar.
Dat betekent dat er dus in eerste instantie 5 kids doorgaan, zouden ze er daarna nog 3 laten afvallen?
Maar dan vraag ik me nog steeds af Benny, hoe wij bij de 12 finalisten komen.quote:
Ik dacht het zelfs op de site te hebben gelezenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me nog steeds af Benny, hoe wij bij de 12 finalisten komen.
Dat stond toch in een van de topics?
Wat een vreselijke naam voor zo'n leuke meidquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das Bente idd
Die staat ook op het album met auditienummers
Klopt.. en ik vind 'm schattig!quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Maurits vind ik leukOp een leuke manier zelfverzekerd.
Alleen Nick & Simon?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:34 schreef roos85 het volgende:
Nog 10 uur![]()
Vandaag gaan Nick en Simon kiezen
Zo stond het wel in het artikeltje van de telegraaf, aangezien er 3 battlerondes zijn, zo het goed kunnen dat het nu per jurylid/team wordt gedaan.quote:
Yup, als het goed is wel...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat hetzelfde als de 'gewone' VOH battles, maar dan steeds per 3?
Ja hoor, wil ik zo wel doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef roos85 het volgende:
Lieve Benny, wil de OP nog updaten? zodat de teams compleet er in staan.
Oke leuk, dan heb ik er weer zin inquote:
Duurt 'gewoon' tot 22:30. En is idd niet live.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef loezzzje het volgende:
Als ze maar niet uitlopen want ik moet werken morgenMaar de battles zijn niet live toch he?
niet live inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:08 schreef loezzzje het volgende:
Als ze maar niet uitlopen want ik moet werken morgenMaar de battles zijn niet live toch he?
whehe ja dat hoop ik ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij vandaag kleren aan die hem wel passen
Die van "bent u er ook vanavond bij", dat kopjequote:
Ik blijf zolang als het kan boeienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van "bent u er ook vanavond bij", dat kopje
Alrightyquote:
Jij bent jaloers dat ik Vajen heb geadopteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en dat is een reden waarom ik ze niet zou willen adopteren![]()
Toen ik ze 'nam' zaten ze nog niet bij Marcoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en dat is een reden waarom ik ze niet zou willen adopteren![]()
mijn meidjes beide nietquote:
Ach, je hielp me dan wel weer met het adopteren van hoeheetzeookalweer:')quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij bent jaloers dat ik Vajen heb geadopteerd
Hehequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, je hielp me dan wel weer met het adopteren van hoeheetzeookalweer:')
Edit: Benthe dus
Terecht! Zij zijn nog beter dan mijn meisjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Vajen en Fabienne zijn het meest gedownload
Ik doe niet mee aan kuddegedragquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik gok op 20:38quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
GTST loopt trouwens weer eens ontzettend uit, dat jullie het alvast even weten
Mooi, kan ik nog even VI kijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef MissJ het volgende:
GTST loopt trouwens weer eens ontzettend uit, dat jullie het alvast even weten
Rijmt nog ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Neuhj. Bente maakt alle concurrentie kapotquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rijmt nog ook
Laatste heb ik en gaat winnen
Als ik nog plaats had, had ik Romy geadopteerd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj. Bente maakt alle concurrentie kapot
Bij die naam zie ik altijd een donkere Afrikaanse voor mequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj. Bente maakt alle concurrentie kapot
Die is nog aan het twijfelen of ze voor Nick of voor Simon moet gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik nog plaats had, had ik Romy geadopteerd.
Jip die heb ik. Leipe shizzle Romyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik nog plaats had, had ik Romy geadopteerd.
feli !quote:
quote:
Naaaah, deze die....!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij die naam zie ik altijd een donkere Afrikaanse voor me
Ze heeft al veel ervaring, dat vind ik wel leuk haar ook. Ze is ook heel enthousiast. Denk dat ze nog wel aardig ver kan komen.quote:
Thanks.quote:
Oh is dat deze? Oh ja, dat was idd zij met die naam... jammer.quote:
Jaahoooeequote:
ik geloof dit weekend alquote:
Ik vind dit een stuk leuker dan afgelopen grotemensenseizoen of The Winner Isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, zo leuk is het nou ook weer niet, al die kinderen
Ik vind TWI is leuker, al die kinderen hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit een stuk leuker dan afgelopen grotemensenseizoen of The Winner Is
College Tour wil ik ook zien... was iets met Avatar en TWIquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind TWI is leuker, al die kinderen hierJohn de Mol trouwens bij College Tour ook over TWI, ik kijk dat morgen even denk ik.
de meeste ken ik nog wel, maar sommigen zijn overblijvertjes, die waren 10 seconde op het eindquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik ben ze alweer vergeten. Ik herken er maar een paar.
Wanneer is dat met College tour, al geweest?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind TWI is leuker, al die kinderen hierJohn de Mol trouwens bij College Tour ook over TWI, ik kijk dat morgen even denk ik.
Nuquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer is dat met College tour, al geweest?
Is nu bezig op NL3quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je blijft hier hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
uniekquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
3 kinderen die gaan zingen over een zelfstandige vrouw...
Iedereen moet mijn zijn 3en, hebben ze expres gedaan zodat er geen verliezer is maar een winnaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Hebben ze teveel kandidaten? Moeten ze daarom met zijn 3en?
Nee is bij elke battle. Kinderen mogen maar beperkt op tvquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Zou bijna roepen om een collectief terugkijkmomentje morgen ala Popstarsquote:
Ik DENK dat de kinderen niet zo vaak op tv mogen, vandaar dat het wat sneller moet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Nee, omdat het kids zijn hebben ze het concept aangepast.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef loezzzje het volgende:
Ohh zo haha okquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee is bij elke battle. Kinderen mogen maar beperkt op tv
toen ik 14 was, waren alle meisjes in mijn klas nog platquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef L0t.. het volgende:
Jeetje, moet je nu op je 14e al een zelfverzekerde vrouw zijn
Maar dat geldt dan per kind, denk ik? Dat ze best per 2 kunnen battlen? John zal z'n redenen wel hebben. Net als dat ik in seizoen 2 liever wat meer liveshows had gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DENK dat de kinderen niet zo vaak op tv mogen, vandaar dat het wat sneller moet.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen ik 14 was, waren alle meisjes in mijn klas nog plat
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef roos85 het volgende:
Die aanpassing is gedaan zodat er niet één iemand verliest, maar één kind wint.
Wat roos zegtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan per kind, denk ik? Dat ze best per 2 kunnen battlen? John zal z'n redenen wel hebben. Net als dat ik in seizoen 2 liever wat meer liveshows had gezien
Nou bij mij in de klas niet (ik wel trouwensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
arme knulquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:46 schreef Pheno het volgende:
ZO, twee artikelen geschreven vandaag. Nu rust. Kortom, laat ze maar janken, die arrogante klootzakjes en sekreten.
Dat is ook de enige reden dat Zende door is gegaan, omdat hij zo klein is, hij heeft totaal nog geen controle over zijn stemquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
valt me trouwens wel op dat het alleen maar oudere kinderen zijn die meedoen. Op Zende na zijn ze allemaal 12 t/m 14 jaar volgens mij en dat terwijl de minimale leeftijd 6 was om mee te mogen doen.
dus ditquote:
Tss, ik fap nu nietquote:
ze komt tot nu toe het beste eruitquote:
Ze kan wel goed zingen jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze komt tot nu toe het beste eruit
vond ik ookquote:
quote:
Die middelste moest dealen, dat die het niet ging redden was meteen al duidelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie moet dealen en wie moet door?
Je kunt ze gewoon kopen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou een moord doen voor een zak Haribo
Ik heb Heksehyl dropjes, niet echt heel lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou een moord doen voor een zak Haribo
Lord of the rings effectquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Jee hoe worden die gefilmd, ze lijken wel max 1 meter t.o N&S
Emo tievie. I like itquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
En nu al die gedesillusioneerde ouders. Hun talentjes die al in de baarmoeder ontdekt waren...
Oh die vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Heksehyl dropjes, niet echt heel lekker eigenlijk
tja.....quote:
Ik vind ze te zoet, ik heb liever hele zoute drop.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die vind ik heerlijkMaar ik ben dan ook een sucker voor salmiak en drop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |