Het is een trolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
Waarom wordt ze verborgen, heeft ze een pukkel?
Ze kan niet zingen. Nu klopt dat prima met Rihanna, daar gooien ze ook een geheel orkest computers tegenaan.quote:
Vals ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef iBenny het volgende:
Niet goed, maar er zit íets in haar stem...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef FokNederland het volgende:
11, ik had haar toch ouder geschat.
Ik ook... en dr kleding helpt ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:18 schreef FokNederland het volgende:
11, ik had haar toch ouder geschat.
OH MY GOD KAREN YOU CAN'T JUST ASK PEOPLE WHY THEY'RE WHITEquote:
Ik weet nog toen ik 15 was...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef ZaZoe het volgende:
Weer een van 11 jaar, allemaal milleniumbabies
quote:
Mja, spannond.quote:
Alle jongetjes die hieraan meedoen zijn homo, maar ze zeggen allemaal 'voor de leuke meisjes' mee te doenquote:
Oh, daar ga ik over anderhalve maand naartoe.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
je schrijft het verkeerd....
Het zijn Tsjicka's
nog echt een meisje, als je haar vergelijkt met sommige andere 13-jarigenquote:
Precies dat jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef vencodark het volgende:
Dit meisje is moooi.Die kan later best een lekkere meid worden. Zo'n bier drinkende, gezellige, iets mollige, gezellige, meid!
Ja precies, gewoon een leuk kind.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog echt een meisje, als je haar vergelijkt met sommige andere 13-jarigen
Daar zitten alle k*tmoeders?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Kutmoeder, nu al. In de box merken dat het een talentje is. Ga naar OUD
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog echt een meisje, als je haar vergelijkt met sommige andere 13-jarigen
Geen flauw idee meer wie dat warenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dave en Vajen waren anders kei goed
Baby's hebben vooral talent in poepen, krijsen en slapen. Laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
Kutmoeder, nu al. In de box merken dat het een talentje is. Ga naar OUD
Da's geen talentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Baby's hebben vooral talent in poepen, krijsen en slapen. Laten we eerlijk zijn.
Nee, dit is zo'n moeder die denkt dat hun kind het achtste wereldwonder is, ergerlijk.quote:
Nou, kun jij nu nog zo schijten?quote:
ZIt hij op hockey?quote:
quote:
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja. en hij kwam net van training en had geen tijd zich om te kleden
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Subtiele hint van Simon "kies ons niet"
Niet eens subtiel. Hij had ook "sterf, oh kut nu een ban" kunnen roepen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Subtiele hint van Simon "kies ons niet"
True.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:27 schreef FokNederland het volgende:
Die moeder is echt niet goed wijs.
De chips zijn lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben net thuis, is het een goeie aflevering?
Ik las grenadine.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
In dr gezicht heeft ze iets weg van Geraldine Kemper
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Is wel okequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ah, dan kan ik rustig gaan douchen en haak ik later aanquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Kandidaatje voor Help mijn kind is te dik.
Nee klopt, maar ik had de intentie om vandaag weer in te haken, maar ik ben kapoet en te laat, dus ik lees jullie gereutel wel evenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht je kijkt niet, omdat je het volgens mij niet zo geweldig vindt.
monique smit, hadden we net beslistquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef FokNederland het volgende:
Ik herken dat gezicht ergens van
Dit is FOK! Dan isWendy nog te dik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Dafuq... valt toch wel mee hoe dik ze is? Niet elk iets van mollig kind is meteen dik![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef FokNederland het volgende:
Ik herken dat gezicht ergens van
quote:
Ja diequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
monique smit, hadden we net beslist
In dat geval moet ik meedoen aan Big Dietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is FOK! Dan isWendy nog te dik.
Ik ben dan ook al dood aan obesitas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval moet ik meedoen aan Big Diet
Dat hebben ze echt niet zelf uitgezocht, ze hebben vanavond allemaal blauw met rood aan valt me op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef FokNederland het volgende:
Wat dragen die kinderen tegenwoordig.
Jassen die zoveel mogelijk weg hebben van een vuilniszakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al dood aan obesitas.
Dat is de hele tijd. "Je zingt echt supergoed". Oke, waarom druk je dan niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
''Je hebt echt verdiend om door te gaan''
Waarom druk je dan niet idioot.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef FokNederland het volgende:
Hij word straks genaaid hij wordt gevraagd door Marco en dan draait Marco niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hij woont IN Ibiza.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
Oh gut, hij woont op Ibiza en kent Marco en Leontine
Hij draait niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Jaaaaa hoi
Ik hoop ZO dat Marco NIET draait![]()
Waarom doet hij niet mee met The Voice Ibizaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
Oh gut, hij woont op Ibiza en kent Marco en Leontine
oh ja, dat zei hij jaquote:
Oooh sorry, ben uit eten geweest en schakel nét inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hij draait niet.
Dikke troll daarstraks.
Uhuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef D. het volgende:
Maak ik hieruit op dat Marco niet heeft gedrukt?
Komt nog maar uit die teasers kun je wel opmaken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh sorry, ben uit eten geweest en schakel nét in
quote:
Foute uurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Q-musiczijn er serieus mensen die daar naar luisteren?
Nee, wel als je een wijf met dikke tieten zou zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:40 schreef datisstom het volgende:
Dat joch.Ik heb 3 jaar in Frankrijk gewoond. Ben ik nu ook speciaal?
Uh ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
leuk, maar die formule is nu echt wel een keer opquote:
Het foute uurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
ja, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:40 schreef datisstom het volgende:
Dat joch.Ik heb 3 jaar in Frankrijk gewoond. Ben ik nu ook speciaal?
De nummers ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
leuk, maar die formule is nu echt wel een keer op
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Ironisch hoe tijdens het "foute uur" vaak de beste muziek van heel de dag gedraaid wordt
ah ok, ik ga wel kijkenquote:
Oh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Nee, wel als je een wijf met dikke tieten zou zijn.
Hij denkt dat hij het is. Want hij vindt zichzelf speciaalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef Maartel het volgende:
Wat kijkt dit jong onuitstaanbaar uit zijn ogen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Hij is later zo'n dikke drugsbaron die door Peter R de vries wordt achtervolgt
Ik was in de war met iets andersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was er al op internet, ik heb er nog een topic over geopend, ik ga even zoeken.
Maar Marcowwww is heel eerlijk en herkent kwaliteit heurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Die jongen zeggen dat ie moet meedoen, en uiteindelijk wordt ie afgekraakt
Hoe heet die ene film waarbij dat nummer steeds terugkomt zodat er direct daarna iemand wordt vermoord?quote:
Ik ook.quote:
Daarom doen zijn kinderen ook niet meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef chufi het volgende:
Soms zijn netwerken een grote fail als je Marco Borsato heet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze zeggen tegen iedereen "kom volgend jaar weer"
volgend jaar allemaal slechte deelnemers
Allemaal jongeren die het elk jaar proberen. Soort van Andre Pronk wannebeesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Neui, dan komen ze gewoon de voorselectie niet door maar is Angela of Marco iig niet de boosdoener :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Hij begrijpt de formule nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, wat een humor dit! 'Je hebt echt talent hoor, maar volgend jaar moet je ff zeggen dat je meedoet, want ik herken het niet op eigen kracht'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |