Oh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:42 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Nee, wel als je een wijf met dikke tieten zou zijn.
Hij denkt dat hij het is. Want hij vindt zichzelf speciaalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef Maartel het volgende:
Wat kijkt dit jong onuitstaanbaar uit zijn ogen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Hij is later zo'n dikke drugsbaron die door Peter R de vries wordt achtervolgt
Ik was in de war met iets andersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was er al op internet, ik heb er nog een topic over geopend, ik ga even zoeken.
Maar Marcowwww is heel eerlijk en herkent kwaliteit heurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Die jongen zeggen dat ie moet meedoen, en uiteindelijk wordt ie afgekraakt
Hoe heet die ene film waarbij dat nummer steeds terugkomt zodat er direct daarna iemand wordt vermoord?quote:
Ik ook.quote:
Daarom doen zijn kinderen ook niet meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef chufi het volgende:
Soms zijn netwerken een grote fail als je Marco Borsato heet
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze zeggen tegen iedereen "kom volgend jaar weer"
volgend jaar allemaal slechte deelnemers
Allemaal jongeren die het elk jaar proberen. Soort van Andre Pronk wannebeesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Neui, dan komen ze gewoon de voorselectie niet door maar is Angela of Marco iig niet de boosdoener :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Hij begrijpt de formule nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ha, wat een humor dit! 'Je hebt echt talent hoor, maar volgend jaar moet je ff zeggen dat je meedoet, want ik herken het niet op eigen kracht'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |