Het was in ieder geval inhoudelijk correctquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:44 schreef Norrage het volgende:
Wat een ongelooflijk vaag en onduidelijk verhaal.
Waarom pakt ie deze gast dan niet zo aan als Van Dam?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Breekfast het volgende:
Al die artsen die denken gewoon in medische termen te kunnen blijven praten tegen de normale leek.![]()
Mathijs heeft al paar keer geprobeerd hem to the point te krijgen mja.
Staat in de feedback.quote:
Aan de blik van Peter te zien zaten er toch een paar feitelijke onjuistheden inquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
het was in ieder geval inhoudelijk correct
Stephenie Meyer leeft nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk zijn de meeste goeie schrijvers wel zo'n beetje dood.
Donequote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Staat in de feedback.
"Claudia de Breij is een muts". Maar een andere belediging aan het adres van Claudia mag ook!
Was een erg duidelijk verhaal wat hij vertelde vond ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Breekfast het volgende:
Al die artsen die denken gewoon in medische termen te kunnen blijven praten tegen de normale leek.![]()
Mathijs heeft al paar keer geprobeerd hem to the point te krijgen mja.
Waar we Claudia een veer in haar reet stekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Staat in de feedback.
"Claudia de Breij is een muts". Maar een andere belediging aan het adres van Claudia mag ook!
Nu niet meer.quote:
Dan druk je je nog voorzichtig uit. Misdadig, vind ik het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Terecht dat dit programma wordt geskipped...alleen het idee dat je gefilmd kunt worden vind ik een eng idee.
Precies, ik moet woensdag naar de VU, ik zat al te denken: opletten dat er geen camera's zijn die me in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Terecht dat dit programma wordt geskipped...alleen het idee dat je gefilmd kunt worden vind ik een eng idee.
quote:
Sta je dan met die pot augurken in je broekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik moet woensdag naar de VU, ik zat al te denken: opletten dat er geen camera's zijn die me in de gaten houden.
Oh nee, toch niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Stil, Peter zegt iets belangwekkends!
Daar is hetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Valt gelukkig weinig te hinniken voor Claudia vandaag.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef Mani89 het volgende:
Valt gelukkig weinig te hinniken voor Claudia vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |