SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit niet Alice DJ?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
eets eets eets, mono heeft aidsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net een uur in bad liggen relaxen. Voelde me net c_a
.
![]()
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mono mag mij uitschelden en ik hem ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon lekker negeren Mono, doe je ding!
Laat onsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Waarom kunnen aidsgrappen wel en kankergrappen niet:')![]()
Aids is idd ondergewaardeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom kunnen aidsgrappen wel en kankergrappen nietOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik hou wel van die jongen, ondanks dat hij kanker heeft en niet meer zo lang te leven heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono mag mij uitschelden en ik hem ook
Laat ons![]()
![]()
Die meisjes geloofde mij wel die avondquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou wel van die jongen, ondanks dat hij kanker heeft en niet meer zo lang te leven heeft
Kwam ook omdat jij een heel goed verhaal erbij vertelde
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hee naatje, heb je flipsels nog gehosseld of wat?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Pokerface allesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die meisjes geloofde mij wel die avond
Kwam ook omdat jij een heel goed verhaal erbij verteldeAls ik die opzet gelooft iedereen me
![]()
![]()
Wat denk jij nou?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee naatje, heb je flipsels nog gehosseld of wat?Tuurlijk niet.
sinterklaaskapoentje
![]()
herkenbaar, al helemaal bij bepaalde users die ik kenquote:
:')![]()
Ik dacht al van niet maar wou toch nog eventjes lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat denk jij nou?Tuurlijk niet.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nakatomi?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede optie, even een mooie uitzoeken
Echt niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, er moet een spatie tussen Monopoly en het in je sig.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
dit is niet de originelequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
Weet ook niet of dit de goede versie is overigensZo te horen niet, maar alsnog wel baas
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef Monopoly het volgende:
Weet ook niet of dit de goede versie is overigensZo te horen niet, maar alsnog wel baas
![]()
Welke radio49'ers gaan eigenlijk bios kijken 6 maart?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
ohai.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Welke radio49'ers gaan eigenlijk bios kijken 6 maart?sinterklaaskapoentje
![]()
ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Welke radio49'ers gaan eigenlijk bios kijken 6 maart?:')![]()
Schijnt dat ik ook ga.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Welke radio49'ers gaan eigenlijk bios kijken 6 maart?![]()
Oh help. Ik ga mijn kaartjes terugsturen. Naatje, de Sint en Myra op 1 avond, dat kan nooit goed gaan.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
ja wij gaan elkaar neukenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik ga mijn kaartjes terugsturen. Naatje, de Sint en Myra op 1 avond, dat kan nooit goed gaan.:')![]()
![]()
![]()
![]()
Snuf. en Mono gaan ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:48 schreef Ezechielk het volgende:
Oh help. Ik ga mijn kaartjes terugsturen. Naatje, de Sint en Myra op 1 avond, dat kan nooit goed gaan.![]()
Ik maak er altijd een sport van om als 1e van de avond Myraela onzedelijk betast te hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja wij gaan elkaar neukenMijn antropofobie, wat doe je.quote:
Bquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zelf nog aan het denken...![]()
![]()
A.
Kim Kardashian.
Nee DV regelt zelf al iets had ik vernomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Mono, heb je nou je tweede kaartje aan DV gegeven?
Goede vriend van me was iets te laat, dus hij krijgt mijn kaartje, komt mooi uit zo.![]()
vandaar ook dat pistoolquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Welke radio49'ers gaan eigenlijk bios kijken 6 maart?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik dacht dat je van A B en C eentje moest kiezen
Ik had 10.000 dollar, een gun en 250 boeken
Ik!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Welke radio49'ers gaan eigenlijk bios kijken 6 maart?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ah, C_A komt. Ik houd mijn kaartjes zelfs.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
misschien toch voor het 5 jaar oude kind, anders 15 jaar eenzaam, dat is pas slopend....:')![]()
Echt hoor.quote:![]()
Ik vind het ook altijd raar dat mensen de doodstraf niet willen. Zitten ze de rest van hun leven vast.Ik zou liever doodgaan. Eigenlijk al vanaf 5 jaar.
![]()
![]()
En na 13 jaar is dat kind een mooie jonge godquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien toch voor het 5 jaar oude kind, anders 15 jaar eenzaam, dat is pas slopend.....
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Ik vind het ook altijd raar dat mensen de doodstraf niet willen. Zitten ze de rest van hun leven vast.Ik zou liever doodgaan. Eigenlijk al vanaf 5 jaar.
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mag ik op je schoot zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ah, C_A komt. Ik houd mijn kaartjes zelfs.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dan kan jij aan de slag met die dildoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En na 13 jaar is dat kind een mooie jonge god.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
20 jaar dezelfde 8GB aan muziek trek je ook niet hoor
Die heb ik niet nodig dan hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kan jij aan de slag met die dildo. Ik denk dat ik het rubber van de dildo zou gebruiken om vuur te maken met het glas uit mijn bril (die ik voordat ik op dat eiland kom vast nodig heb
). Ray Mears heeft me geleerd dat rubber uit binnenbanden brandt als een tierelier, dus dildo vast ook
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn wordfeud lijstben afgelopen weken bezig geweest met custom roms voor mijn telefoon
had daardoor geen "tijd".
![]()
Tuurlijk. Gaan we dan ook kijken of onze piercings achter elkaar blijven hangen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's een fucking belediging man. En dan niet voor DV8.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
Op de een of andere manier doet de stem hierin me denken aan pendulum.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Zo, ik ben ingetuned. Het is jammer dat ik straks een uurtje moet missen. Maar dat gaat het waard zijn.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Het wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:58 schreef SiIk het volgende:
Zo, ik ben ingetuned. Het is jammer dat ik straks een uurtje moet missen. Maar dat gaat het waard zijn.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gaan we dan ook kijken of onze piercings achter elkaar blijven hangen?Ja is goed.... ben wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 18:00:21 ]![]()
Zo Kyra uitlaten, even in bad gaan liggen, omkleden en dan richting Mirne! En daarna naar Ome Mono
Tot later![]()
![]()
Ligt er aan hoeveel munitie het leger heeft. Als ze onbeperkt kunnen schieten dan winnen ze.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goed.... ben wel benieuwdIk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rangers.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Maar het zijn lang niet allemaal goed opgeleide soldaten. En hun wapens zijn vele malen slechter dan die van nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik denk het britse leger , ze hebben gewoon teveel mankrachtAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ben te bang om in te tunenquote:![]()
Dus ik wacht tot ik thuis ben en ga mn eigen dingen luisteren denk ik
als je met 120.000 man op 100 mensen afstormt, dan winnen de brittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het zijn lang niet allemaal goed opgeleide soldaten. En hun wapens zijn vele malen slechter dan die van nu.![]()
Plus het feit dat het herladen van zo'n wapen 10 minuten in beslag neemt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het zijn lang niet allemaal goed opgeleide soldaten. En hun wapens zijn vele malen slechter dan die van nu.![]()
Waar blijft die GOA daaaaaaan?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
er stond 1,2 miljoenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:02 schreef 129383 het volgende:
[..]
als je met 120.000 man op 100 mensen afstormt, dan winnen de brittenNinja edit
![]()
Zo, eten is klaar. Zit ik ook weer eens stil.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
En toen was hij te laat.
Dat verklaart. Had je maar fatsoenlijk eten moeten bestellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik probeer een kapsalon naar binnen te knallenThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
![]()
Zwijg, er gaat niets boven een Rotterdmse Kapsalon met kipquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat verklaart. Had je maar fatsoenlijk eten moeten bestellen.![]()
![]()
Houd zelf je bek. Alles boven Rotterdam en kapsalon. Anders kom ik ff je smoel verbouwen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwijg, er gaat niets boven een Rotterdmse Kapsalon met kipThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
mono kap eens met dat gezeik over bier, vrienden en kapsalon, ik heb allemaal niet...:')![]()
quote:
Kom voor mijn neus haten kutjongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Houd zelf je bek. Alles boven Rotterdam en kapsalon. Anders kom ik ff je smoel verbouwen.![]()
![]()
Ik hoop dat LH meer richting 7 uur komt dan richting half 7
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Met liefde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom voor mijn neus haten kutjongThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
HELD!
Mono, verzoekje, als je hem hebt: Filterheadz - Yimanja
Wel het origineel, de remixen klinken als aids.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Er gaat een treintje naar Dromenland.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Mag jij wel zo lang opblijven van je mama?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik probeer delen van ca. 1 uur te maken wat betreft het opnemen.
Dat vraag je aan iemand die vroeger altijd tussen 02-03 's nachts draaide op de vrijdagavond?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag jij wel zo lang opblijven van je mama?![]()
![]()
De Pauw!
Dat zijn toch geen Christelijke tijden meer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die vroeger altijd tussen 02-03 's nachts draaide op de vrijdagavond?
Eerst douchen, ik ben echt nat tot op m'n lingeriequote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst douchen, ik ben echt nat tot op m'n lingerie.
![]()
Zo erg daar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Multi-interpretabel, ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draai nu op christelijke tijden, althans, dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Christelijke tijden meer?![]()
![]()
![]()
Dan moet je even douchenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal je niet uit je droom helpen, het is kutvochtquote:.
Het gaat als een mallequote:. Van die vieze miezerregen waar je kletsnat van wordt.
Nee... Daar kan ik niet nat van worden. Ze heeft betere foto'squote:.
Het is hier wel mistig, maar de hele dag al droog.. Nouja.. Als je het bluswater niet meerekent dat over mn huis heen gespoten isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je niet uit je droom helpen, het is kutvocht.
[..]
Het gaat als een malle. Van die vieze miezerregen waar je kletsnat van wordt.
Ik ga zo nog even langs de nachtwinkel. Nog iets nodig mono? Behalve bier, want bier is daar echt achterlijk duur.![]()
![]()
Kom eens met een goeie mooie foto dan.. die van Eze was crap..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Pakje sigaretten L&M van 5,50 . krijg je terug van me! En kijk of je een zakje wiet kan hosselenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo nog even langs de nachtwinkel. Nog iets nodig mono? Behalve bier, want bier is daar echt achterlijk duur.![]()
![]()
Jofu is een harde hierin...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom eens met een goeie mooie foto dan.. die van Eze was crap..![]()
![]()
![]()
Ja, tijd om te douchen en dan eens kijken of ik nog wat macaroni naar binnen krijg.
![]()
quote:
Ze had dr haar niet moeten blonderen.. Het past niet bij haar ogen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Of Romana
Dat is gewoon cassisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
Is bessen met 7-up lekker? Mijn stiefvader zegt van wel, ik heb het nooit op.![]()
Als laatste, Simone Simons
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Goed nummerWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Kijk, nu kunnen we praten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik houd niet van rood haar... Verder heeft ze wel een mooi gezicht, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes..
Ik heb d'r aangeraakt.quote:
LH is hier, tot zo!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik mis DJ Madman - Meisje.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik ben zo terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes.![]()
Godverdomme, wil je douchen, gaat je ma eerst omdat ze zo weg moet. Krijg wat.
Wat muziek met mensen kan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik krijg zin in grieks etensinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb een ontspannen en schoon lichaam dankzij douchenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
![]()
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Inderdaad, nu heb ik weer zin in een liter whiskeyquote::')![]()
Neem een modderbadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Ja, dat wil ik dus ook, maar m'n ma staat er nog onderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een ontspannen en schoon lichaam dankzij douchen![]()
.
Morgen ga ik Rio weer rijden, komt goedquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Hiervan durf ik wel te stellen dat het 'wel goed komt'...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus ook, maar m'n ma staat er nog onder.
[..]
Morgen ga ik Rio weer rijden, komt goed.
Ik ben eigenlijk niet van plan eraf te lazerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiervan durf ik wel te stellen dat het 'wel goed komt'.... We gaan het zien, morgen
.
![]()
van je douche af lazeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan eraf te lazeren. We gaan het zien, morgen
.
Vliegende douche
Van het paard, mutsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van je douche af lazeren?
Vliegende douche. Modderbad en zo.
![]()
![]()
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van het paard, muts. Modderbad en zo.
![]()
Moet je niet de modder uit de Rotterdamse haven nemen, die heeft een ander effectquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisje![]()
Wanneer de combinatie van bier en drugs hem te veel wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens tot rust?
Dan geef je licht in het donkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je niet de modder uit de Rotterdamse haven nemen, die heeft een ander effect![]()
Ik heb geen sinaasappelhuisjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisje.
![]()
![]()
![]()
Gelukkig. Je vind jezelf wel mooi en je persoonlijkheid ook tochquote:
Ik ben blij met mezelf, hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig. Je vind jezelf wel mooi en je persoonlijkheid ook toch. Er zijn natuurlijk altijd kleine dingetjes en soms grotere dingen
. Maar boeiend.
Ja je moet Brabants leren dan is het goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij met mezelf, hoor. Er zijn natuurlijk altijd kleine dingetjes en soms grotere dingen
. Maar boeiend.
![]()
Brabants is geen aparte taal, valt niks te leren dus..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja je moet Brabants leren dan is het goed.
Jawel aparte taal en land. Beter dan de rest, puh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brabants is geen aparte taal, valt niks te leren dus..![]()
Aan de Belgen geven, alleen de leuke brabos er vandaan halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jawel aparte taal en land. Beter dan de rest, puh.
Opa Wander behind the wheels of pixels.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Conflict in de trein
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Heb je wiet dan?quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dit is aangename muziek om bij te werken.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dan ga je erheen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef meowingtons het volgende:
[ afbeelding ]
Ik MOET hierheen![]()
(oh en tsjille muziek dit)![]()
Ga werken danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja euh, eerst geld, dan erheen
Ik wilde bij de postnl werken, maar die homo's bellen niet terug, dus ik ga maar zsm bij de mac werkenquote:Dat had ik gisteren al gemeld, dus niet zo doen hè
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wow... wordt er hier live gemixt??? vet!!!![]()
![]()
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)![]()
Bel PostNL zelf dan terugquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik wilde bij de postnl werken, maar die homo's bellen niet terug, dus ik ga maar zsm bij de mac werkenDat had ik gisteren al gemeld, dus niet zo doen hè
Naaat!!!! Neroo... woooooowwwooo!!!!"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Denken dat ik dat niet heb gedaanquote:
Ze motten me niet denk ik![]()
Maar ze hadden ook niet geweldig veel werk geloof ik en ik verveel me de tyfus dus ik wil liever hele dagen bezig zijn
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Messy!!! Wie draait er hier zo bazig?"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
http://tinychat.com/opacircusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef WickedTunes het volgende:
Messy!!! Wie draait er hier zo bazig?![]()
Dan bij deze: welkom, toekomstige collega.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik wilde bij de postnl werken, maar die homo's bellen niet terug, dus ik ga maar zsm bij de mac werkenDat had ik gisteren al gemeld, dus niet zo doen hè
Forum Opties Forumhop: Hop naar: