quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt hoor.![]()
Ik vind het ook altijd raar dat mensen de doodstraf niet willen. Zitten ze de rest van hun leven vast.Ik zou liever doodgaan. Eigenlijk al vanaf 5 jaar.
Mag ik op je schoot zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ah, C_A komt. Ik houd mijn kaartjes zelfs.
Dan kan jij aan de slag met die dildoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En na 13 jaar is dat kind een mooie jonge god.
Die heb ik niet nodig dan hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kan jij aan de slag met die dildo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn wordfeud lijstben afgelopen weken bezig geweest met custom roms voor mijn telefoon
had daardoor geen "tijd".
Tuurlijk. Gaan we dan ook kijken of onze piercings achter elkaar blijven hangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's een fucking belediging man. En dan niet voor DV8.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
Op de een of andere manier doet de stem hierin me denken aan pendulum.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Het wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:58 schreef SiIk het volgende:
Zo, ik ben ingetuned. Het is jammer dat ik straks een uurtje moet missen. Maar dat gaat het waard zijn.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gaan we dan ook kijken of onze piercings achter elkaar blijven hangen?Ja is goed.... ben wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 18:00:21 ]
Ligt er aan hoeveel munitie het leger heeft. Als ze onbeperkt kunnen schieten dan winnen ze.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goed.... ben wel benieuwdIk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rangers.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Maar het zijn lang niet allemaal goed opgeleide soldaten. En hun wapens zijn vele malen slechter dan die van nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:01 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik denk het britse leger , ze hebben gewoon teveel mankracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |