Ik ben zo terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes.
Wat muziek met mensen kan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik krijg zin in grieks eten
Ik heb een ontspannen en schoon lichaam dankzij douchenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wil je douchen, gaat je ma eerst omdat ze zo weg moet. Krijg wat.
Inderdaad, nu heb ik weer zin in een liter whiskeyquote:
Neem een modderbadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wil je douchen, gaat je ma eerst omdat ze zo weg moet. Krijg wat.
Ja, dat wil ik dus ook, maar m'n ma staat er nog onderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een ontspannen en schoon lichaam dankzij douchen![]()
Morgen ga ik Rio weer rijden, komt goedquote:
Hiervan durf ik wel te stellen dat het 'wel goed komt'...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus ook, maar m'n ma staat er nog onder.
[..]
Morgen ga ik Rio weer rijden, komt goed.
Ik ben eigenlijk niet van plan eraf te lazerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiervan durf ik wel te stellen dat het 'wel goed komt'...
van je douche af lazeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan eraf te lazeren. We gaan het zien, morgen
.
Van het paard, mutsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van je douche af lazeren?
Vliegende douche
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van het paard, muts. Modderbad en zo.
Moet je niet de modder uit de Rotterdamse haven nemen, die heeft een ander effectquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisje
Wanneer de combinatie van bier en drugs hem te veel wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens tot rust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |