Kijk, nu kunnen we praten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Als laatste, Simone Simons
[ afbeelding ]
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes.
Ik houd niet van rood haar... Verder heeft ze wel een mooi gezicht, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Als laatste, Simone Simons
[ afbeelding ]
En wie dat geen mooie vrouw vind mag zijn/haar ogen uitkrabben met een bot en roestig mes.
Ik heb d'r aangeraakt.quote:
Ik ben zo terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Wat muziek met mensen kan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik krijg zin in grieks eten
Ik heb een ontspannen en schoon lichaam dankzij douchenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wil je douchen, gaat je ma eerst omdat ze zo weg moet. Krijg wat.
Inderdaad, nu heb ik weer zin in een liter whiskeyquote:
Neem een modderbadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, wil je douchen, gaat je ma eerst omdat ze zo weg moet. Krijg wat.
Ja, dat wil ik dus ook, maar m'n ma staat er nog onderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een ontspannen en schoon lichaam dankzij douchen![]()
Morgen ga ik Rio weer rijden, komt goedquote:
Hiervan durf ik wel te stellen dat het 'wel goed komt'...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus ook, maar m'n ma staat er nog onder.
[..]
Morgen ga ik Rio weer rijden, komt goed.
Ik ben eigenlijk niet van plan eraf te lazerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hiervan durf ik wel te stellen dat het 'wel goed komt'...
van je douche af lazeren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet van plan eraf te lazeren. We gaan het zien, morgen
.
Van het paard, mutsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van je douche af lazeren?
Vliegende douche
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van het paard, muts. Modderbad en zo.
Moet je niet de modder uit de Rotterdamse haven nemen, die heeft een ander effectquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisje
Wanneer de combinatie van bier en drugs hem te veel wordt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens tot rust?
Dan geef je licht in het donkerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je niet de modder uit de Rotterdamse haven nemen, die heeft een ander effect
Ik heb geen sinaasappelhuisjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Modderbad is goed voor je sinaasappelhuisje
Gelukkig. Je vind jezelf wel mooi en je persoonlijkheid ook tochquote:
Ik ben blij met mezelf, hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gelukkig. Je vind jezelf wel mooi en je persoonlijkheid ook toch
Ja je moet Brabants leren dan is het goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij met mezelf, hoor. Er zijn natuurlijk altijd kleine dingetjes en soms grotere dingen
. Maar boeiend.
Brabants is geen aparte taal, valt niks te leren dus..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja je moet Brabants leren dan is het goed.
Jawel aparte taal en land. Beter dan de rest, puh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Brabants is geen aparte taal, valt niks te leren dus..
Aan de Belgen geven, alleen de leuke brabos er vandaan halenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jawel aparte taal en land. Beter dan de rest, puh.
Heb je wiet dan?quote:
Dan ga je erheen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:33 schreef meowingtons het volgende:
[ afbeelding ]
Ik MOET hierheen![]()
(oh en tsjille muziek dit)
Ga werken danquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja euh, eerst geld, dan erheen
Ik wilde bij de postnl werken, maar die homo's bellen niet terug, dus ik ga maar zsm bij de mac werkenquote:
Bel PostNL zelf dan terugquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik wilde bij de postnl werken, maar die homo's bellen niet terug, dus ik ga maar zsm bij de mac werkenDat had ik gisteren al gemeld, dus niet zo doen hè
Denken dat ik dat niet heb gedaanquote:
http://tinychat.com/opacircusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:41 schreef WickedTunes het volgende:
Messy!!! Wie draait er hier zo bazig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |