Dat zijn toch geen Christelijke tijden meer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vraag je aan iemand die vroeger altijd tussen 02-03 's nachts draaide op de vrijdagavond?
Eerst douchen, ik ben echt nat tot op m'n lingeriequote:
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst douchen, ik ben echt nat tot op m'n lingerie.
Zo erg daar?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Multi-interpretabel, ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draai nu op christelijke tijden, althans, dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen Christelijke tijden meer?
Dan moet je even douchenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je niet uit je droom helpen, het is kutvochtquote:
Het gaat als een mallequote:
Nee... Daar kan ik niet nat van worden. Ze heeft betere foto'squote:
Het is hier wel mistig, maar de hele dag al droog.. Nouja.. Als je het bluswater niet meerekent dat over mn huis heen gespoten isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je niet uit je droom helpen, het is kutvocht.
[..]
Het gaat als een malle. Van die vieze miezerregen waar je kletsnat van wordt.
Kom eens met een goeie mooie foto dan.. die van Eze was crap..quote:
Pakje sigaretten L&M van 5,50 . krijg je terug van me! En kijk of je een zakje wiet kan hosselenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo nog even langs de nachtwinkel. Nog iets nodig mono? Behalve bier, want bier is daar echt achterlijk duur.
Jofu is een harde hierin...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom eens met een goeie mooie foto dan.. die van Eze was crap..
quote:
Dat is gewoon cassisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:35 schreef Myraela het volgende:
Is bessen met 7-up lekker? Mijn stiefvader zegt van wel, ik heb het nooit op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |