quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik heb me net tijdens die val kapot zitten lachen omdat ik aan deze comment dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was Charlie er maar zo uit gegaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef MissN het volgende:
jammer dat Danny zo aan het einde moet komen in GTST....
Die was er altijd al, want ze zeiden altijd als er iemand aan de deur kwam: "Kom maar naar boven!"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat er ineens een trap is
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dan belt er iemand en dan doen ze de deur vanuit boven open zodat ze de trap op kunnen komen.
Zo duwen. Dat doen opgeschoten jochies ook altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
Hoe Danny eerst probeerde om Aysen naar buiten toe te werken.
Zo met zijn borst naar vorenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
Hoe Danny eerst probeerde om Aysen naar buiten toe te werken.
Bah bah!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:35 schreef leilab het volgende:
In de voorproefje draagt ze die jurk weer ! Al 3 dagen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:44 schreef vencodark het volgende:
" There were no playmobiles harmed during the making of this scene".
Hij vroeg eerst of ze z'n huis wilde verlaten, ja als je dan niet wilt luisteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo duwen. Dat doen opgeschoten jochies ook altijd.
Pruik op en klaar!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Team Aysen.![]()
Het was zelfverdediging.
Maar die val. Hadden ze geen stuntman kunnen inhuren?
Ja dat is ook wel zo maar het zag er toch een beetje knullig uit. Ludo had haar met kop en kont buiten gedonderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst of ze z'n huis wilde verlaten, ja als je dan niet wilt luisteren.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Team Aysen.![]()
Het was zelfverdediging.
Want iemand die je blijft duwen richting de trap voor je eigen veiligheid van de trap duwen, is geen zelfverdediging?quote:
Jawel, al lokte ze het wel uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want iemand die je blijft duwen richting de trap voor je eigen veiligheid van de trap duwen, is geen zelfverdediging?
Een inbreker die de bewoner van de trap duwt, dat slik ik niet nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want iemand die je blijft duwen richting de trap voor je eigen veiligheid van de trap duwen, is geen zelfverdediging?
Andersom wel dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Een inbreker die de bewoner van de trap duwt, dat slik ik niet nee.
Ik heb nooit strijd met Madame_Paon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb chips en cola, dit wordt weer een Madame_Paon - Frey strijd
Jaquote:
Het voelt sowieso als een nonverhaal voor mij zo.. die twee meiden zijn er net, en nou is t al gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Luchtig het volgende:
Slechte manier om dood te gaan. Ik had liever gezien dat hij keihard werd neergeknald door die agente in opleiding
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen. Aysen zou nu al levenslang kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het voelt sowieso als een nonverhaal voor mij zo.. die twee meiden zijn er net, en nou is t al gedaan?
Welke spoilers staan er niet onder een tag?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan er geen apart spoilertopic komen?
Het topic staat constant vol met spoilers en niet eens altijd onder spoilertags.
Vanaf post #43.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke spoilers staan er niet onder een tag?
Ik kijk GTST niet zo vaak, maar dit viel mij ook op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef alors het volgende:
ik kijk nu de laatste drie afleveringen terug, maar damn wat een treurnis. Die Aysen met dr Turks! zo'n zwaktebod. Die Nuran ook met haar 'ik negeer jou' ja ga vooral even langs dan om dat te zeggen, wat een epic fail.
En dan zou die kuthoer er nu dus uit moeten want een moordenaar in de serie, bij de politie nog wel, zou echt dom zijn. Maarja ze zullen er allebei wel in blijven![]()
En ze kwam binnen door de slaapkamer van Rik ofzoook héél geloofwaardig.
Als het illegaal gebeurd welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef alors het volgende:
Oh trouwens dat wilde ik al eerder opmerken, dat Danny haar abortus had betaald... Voor abortus hoef je toch niet te betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb chips en cola, dit wordt weer een Madame_Paon - Frey strijd
Dat vind ik ook zo vaag, Jack is toch rechercheur? En Aysen is agent... En hij gaat haar opleiden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aysen zal idd wel ontkennen dat ze er iets mee te maken had en dan gaat Jack de rechercheur! een nieuw onderzoek starten
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Een intelligente jongemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iig wel genoeg zelfvertrouwen
Ze noemt zichzelf rechercheur maar volgens mij is ze gewoon agent in opleidingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook zo vaag, Jack is toch rechercheur? En Aysen is agent... En hij gaat haar opleiden..wat klopt hier niet?
![]()
Dat was het altijd alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Eh.. het huis van Rik is ineens een of andere kamer in een appartementencomplex?
In vergelijking met wat daar nu rondloopt, vind ik hem nog bescheiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Een intelligente jongemanJe hebt iig wel genoeg zelfvertrouwen
Rechercheurs geven toch geen boetes? Volgens mij ben je of rechercheur of agent... maarja ik ben niet echt insider hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Een intelligente jongemanJe hebt iig wel genoeg zelfvertrouwen
[..]
Ze noemt zichzelf rechercheur maar volgens mij is ze gewoon agent in opleiding
Das waarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef Frey het volgende:
In vergelijking met wat daar nu rondloopt, vind ik hem nog bescheiden.
Volgens mij ook. Maarja gtst hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Rechercheurs geven toch geen boetes? Volgens mij ben je of rechercheur of agent... maarja ik ben niet echt insider hoor.
Zowel slapzak Van Houten als rechercheur zuurgezicht zouden eens op het matje moeten worden geroepen door de oude Bronkhorst.quote:
Dat was pas een baas jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Zowel slapzak Van Houten als rechercheur zuurgezicht zouden eens op het matje moeten worden geroepen door de oude Bronkhorst.
Moet je nagaan dat we toen al begonnen te klagen dat het te langdradig werd allemaal. In vergelijking met nu was het briljant.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef GSMboy het volgende:
De verhaallijnen duren gewoon te kort.
Die verhaallijn met Ludo, Martine, Stefano en dat schilderij 'Il Figlio'... die was pas
Het begon al langzamerhand in Januari, en in Juni kwam het hoogtepunt met 100 mln. euro aan versnipperd papiergeld en een ontvoerde Nina. Pas in Feb. het volgende jaar was Ludo er weer helemaal bovenop...
Dat zijn pas lange verhaallijnen.
Daarom zou het mooi zijn als andere personages er pas eind volgend seizoen achter komen dat Aysen achter de val van Danny zit, dat ze dan denkt dat er niemand meer achter zou komen en iemand (Aysen, Rik) er dan alsnog achter komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:30 schreef GSMboy het volgende:
De verhaallijnen duren gewoon te kort.
Die verhaallijn met Ludo, Martine, Stefano en dat schilderij 'Il Figlio'... die was pas
Het begon al langzamerhand in Januari, en in Juni kwam het hoogtepunt met 100 mln. euro aan versnipperd papiergeld en een ontvoerde Nina. Pas in Feb. het volgende jaar was Ludo er weer helemaal bovenop...
Dat zijn pas lange verhaallijnen.
Het epische schilderij van Ludo, De Zoon. Of zoals Kempi zou zeggen, Du Zoon.quote:
En ze heeft een badge. Dat heb ik in Ned nog nooit gezienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Rechercheurs geven toch geen boetes? Volgens mij ben je of rechercheur of agent... maarja ik ben niet echt insider hoor.
Dan maken ze het als volgt, mark my words: Nuran en Rik krijgen wat (dat gebeurt sowieso wel), maanden later wordt bekend dat die Aysen achter de dood van Danny zit en dan krijgen wel ellenlange zeikpartijen over Nuran die moet kiezen tussen Rik of haar zusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi zijn als andere personages er pas eind volgend seizoen achter komen dat Aysen achter de val van Danny zit, dat ze dan denkt dat er niemand meer achter zou komen en iemand (Aysen, Rik) er dan alsnog achter komt.
Dat zal wel idd. Terwijl het véél spannender zou kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Dan maken ze het als volgt, mark my words: Nuran en Rik krijgen wat (dat gebeurt sowieso wel), maanden later wordt bekend dat die Aysen achter de dood van Danny zit en dan krijgen wel ellenlange zeikpartijen over Nuran die moet kiezen tussen Rik of haar zusboringggggggg
dat was echt mooi ja. Ik was team Martine, dat beeld van dat versnipperde geldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:40 schreef Frey het volgende:
Heerlijk toen, vooral voor de Ludo fans.![]()
![]()
En ook hier weer erg goede muziek, inclusief Ludo tune aan het begin.
bestanden doen het nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Frey het volgende:
GTST tune (tropisch)
GTST tune (treurig)
GTST tune (overgang 2500ste afl)
Martine tune
Hogendoorn tune
Celu theme
Robert en Laura tune
Robert en Laura tune (lang)
Ontvoering Deepak 1
Ontvoering Deepak 2
Poker theme
Onno P. Wassenaar tune
Sylvia tune
Spannings theme
Ludo tune (piano)
Ludo tune (piano 2)
Ludo tune (classic)
Ludo tune (classic 2)
Ludo tune (2 Janinen)
Ludo tune (comeback)
Ludo tune (dreigement)
Ludo tune (met Dex)
Ludo tune (met Janine)
Ludo tune (duister)
Ludo tune (20 jaar GTST)
Afscheid van Daniël
Sanders tune
(Ludo en) Janine tune
Engel Roos
Rik en Anita tune
Rik en Anita tune 2
Rik en Anita tune 2 (lang)
Amulet theme 1
Amulet theme 2
Amulet theme 3
Sjors en Bing (promo theme)
Einde van Joop
Zomercliff 17
Einde van Dian
Einde van Dian 2
Einde van Dorothea
Maxime tune
Einde van Anita (aftiteling)
Ongeluk theme
Virus theme (o.a.)
Aangevuld met nog een paar vaste themes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Why??
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:33 schreef RobbieBoy het volgende:
WTF LucasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Why??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:45 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:45 schreef Maartel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, maar wel via rtlgemistquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou kan ik niet op YT terug kijken in de trein.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Doet het niet op mobiel.quote:
Ik laat in ieder geval vannacht een raam open staan, zodat Aysen mij in m'n bed komt bespringenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stuipen op het lijf.
Ik zou mij ook rot schrikken. Aysen is zo'n valse kat die je 's nachts bespringt.
Niet zo'n goeie kwaliteit bed danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:05 schreef kissaa het volgende:
Het bed van Ludo en Janine....ze liggen er beiden op (neem ik aan) en dan gaat er een werknemer van Noud op de rand staan, zakt er door en het dure (onbetaalbare) bed is kapot, onherstelbaar vernietigd.
Waar is de logica?
Ik vraag me af aan welke kant we 'moeten' staan. Zie ze serieus in staat haar kant van het verhaal goed te praten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De Danny-haters zijn nu blij, maar wel door zo'n kutwijf.
Ik ben geen Danny hater maar dit had een eindelijk moment moeten,zijn,nu is het blegh.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
sowieso wat een gezeiks over zo'n klote bed ....hadden de schrijvers weer even een black out?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Niet zo'n goeie kwaliteit bed dan
Ze wilden een kleine woordenwisseling tussen Nina & Noud. Dat Noud laat zien dat hij een echte man is. Dan maar door middel van Janine & Ludo's bedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
sowieso wat een gezeiks over zo'n klote bed ....hadden de schrijvers weer even een black out?
Ik heb er misschien overheen gelezen, in dit topic stond alleen een spoiler is post 43..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vanaf post #43.
En bijv. voordat die virusverhaallijn werd uitgezonden, werd daar uiteindelijk ook zonder spoilertags over gepraat.
Ik vind Danny niet zo'n succes, maar dit had ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Post 41 zegt eigenlijk ook al dat Danny van de trap flikkert...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb er misschien overheen gelezen, in dit topic stond alleen een spoiler is post 43..
Inderdaad, overheen gelezen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:23 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Post 41 zegt eigenlijk ook al dat Danny van de trap flikkert...
Ik wist in ieder geval door 'alleen' die 2 posts dat dit stond te gebeuren (zie ook mijn reactie na die posts)!
Ja tuurlijk kan dat een x gebeuren, maar ik vind het wel jammer, nu was het verrassingseffect er voor mij af!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, overheen gelezen...
Ik vind dat hier wel goed met spoilers wordt omgegaan,de spoilers worden netjes onder een tag geplaatst.
Alleen is PK dat denk ik vergeten
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:21 schreef Moofasah het volgende:
Net nu ik eens een keer aan Danny's kant sta legt hij het loodje
Maar geen plaats voor Robert.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn gewoon teveel mensen vertrokken in korte tijd... ze hadden die Ebolaverhaallijn gewoon rond Charlie en Danny moeten schrijven... dan had de rest gewoon kunnen blijven... nu heb je een hele shitload aan nieuwe karakters en alle verbanden die er waren zijn alle kanten vernaggeld
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, overheen gelezen...
Ik vind dat hier wel goed met spoilers wordt omgegaan,de spoilers worden netjes onder een tag geplaatst.
Alleen is PK dat denk ik vergeten
Pardon, het zal niet weer gebeurenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:29 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat een x gebeuren, maar ik vind het wel jammer, nu was het verrassingseffect er voor mij af!
Toch niet weer dat gejank om een apart topic hèquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:00 schreef loezzzje het volgende:
Spoiler topic vind ik wel een goed idee hoor. Zit je ook niet te kutten met die tags
Nee, dat begrijp ik wel, maar ik ben bang dat we weer hetzelfde gezeik als een paar jaar terug krijgen en als het idee uiteindelijk gerealiseerd is, het dan genadeloos flopt omdat er vrijwel geen animo voor is, want de meesten blijven toch in dit topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:04 schreef loezzzje het volgende:
Het was een idee van mp, ik zeg alleen dat ik het wel een goed idee vind
Ik lees de spoilerstags sowieso altijdquote:Maar ik vind het ook niet erg als spoilers evt. hier uitlekken omdat ik de aflevering toch al s ochtends kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |