quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Team Aysen.![]()
Het was zelfverdediging.
Want iemand die je blijft duwen richting de trap voor je eigen veiligheid van de trap duwen, is geen zelfverdediging?quote:
Jawel, al lokte ze het wel uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want iemand die je blijft duwen richting de trap voor je eigen veiligheid van de trap duwen, is geen zelfverdediging?
Een inbreker die de bewoner van de trap duwt, dat slik ik niet nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Want iemand die je blijft duwen richting de trap voor je eigen veiligheid van de trap duwen, is geen zelfverdediging?
Andersom wel dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Een inbreker die de bewoner van de trap duwt, dat slik ik niet nee.
Ik heb nooit strijd met Madame_Paon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb chips en cola, dit wordt weer een Madame_Paon - Frey strijd
Jaquote:
Het voelt sowieso als een nonverhaal voor mij zo.. die twee meiden zijn er net, en nou is t al gedaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Luchtig het volgende:
Slechte manier om dood te gaan. Ik had liever gezien dat hij keihard werd neergeknald door die agente in opleiding
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen. Aysen zou nu al levenslang kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het voelt sowieso als een nonverhaal voor mij zo.. die twee meiden zijn er net, en nou is t al gedaan?
Welke spoilers staan er niet onder een tag?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan er geen apart spoilertopic komen?
Het topic staat constant vol met spoilers en niet eens altijd onder spoilertags.
Vanaf post #43.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Welke spoilers staan er niet onder een tag?
Ik kijk GTST niet zo vaak, maar dit viel mij ook op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef alors het volgende:
ik kijk nu de laatste drie afleveringen terug, maar damn wat een treurnis. Die Aysen met dr Turks! zo'n zwaktebod. Die Nuran ook met haar 'ik negeer jou' ja ga vooral even langs dan om dat te zeggen, wat een epic fail.
En dan zou die kuthoer er nu dus uit moeten want een moordenaar in de serie, bij de politie nog wel, zou echt dom zijn. Maarja ze zullen er allebei wel in blijven![]()
En ze kwam binnen door de slaapkamer van Rik ofzoook héél geloofwaardig.
Als het illegaal gebeurd welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:23 schreef alors het volgende:
Oh trouwens dat wilde ik al eerder opmerken, dat Danny haar abortus had betaald... Voor abortus hoef je toch niet te betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb chips en cola, dit wordt weer een Madame_Paon - Frey strijd
Dat vind ik ook zo vaag, Jack is toch rechercheur? En Aysen is agent... En hij gaat haar opleiden..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Aysen zal idd wel ontkennen dat ze er iets mee te maken had en dan gaat Jack de rechercheur! een nieuw onderzoek starten
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Een intelligente jongemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iig wel genoeg zelfvertrouwen
Ze noemt zichzelf rechercheur maar volgens mij is ze gewoon agent in opleidingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:43 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook zo vaag, Jack is toch rechercheur? En Aysen is agent... En hij gaat haar opleiden..wat klopt hier niet?
![]()
Dat was het altijd alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Eh.. het huis van Rik is ineens een of andere kamer in een appartementencomplex?
In vergelijking met wat daar nu rondloopt, vind ik hem nog bescheiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:56 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Een intelligente jongemanJe hebt iig wel genoeg zelfvertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |