Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snapte in het begin de bedrijfsnaam van Noud niet, ik dacht iets met schroefjes of dat ie altijd zat te bouten.
Klonk zo geforceerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
Leuk Aysenje hoeft geen Turks te praten hoor!
Zo laf ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
Leuk Aysenje hoeft geen Turks te praten hoor!
En typisch ook. Ik had vroeger ook een keer ruzie met een Turkse en die begon ook in het Turks te gillen tegen mij.quote:
Het lijkt wel een teken van onmacht. In het Nederlands win ik het niet, dus dan maar Turks want dat verstaat hij/zij toch nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En typisch ook. Ik had vroeger ook een keer ruzie met een Turkse en die begon ook in het Turks te gillen tegen mij.
mijn vriendin en haar zus doen dat ook, schelden in hun moedertaalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En typisch ook. Ik had vroeger ook een keer ruzie met een Turkse en die begon ook in het Turks te gillen tegen mij.
Kutreclame inderdaad. Betalen voor liefdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Klipnap het volgende:
Wat een kutreclame zeg. Penny for your thoughts...
Is weer eens wat anders dan Zalando.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef Klipnap het volgende:
Wat een kutreclame zeg. Penny for your thoughts...
Ik ook. Ze is vast geklommen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze in een appartement woonden.
Ja, ze komen toch altijd omhoog daar bij de deur? Ofwat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maar denken dat ze in een eensgezinswoning wonenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuipen op het lijf.quote:
Is dat zo??quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ze komen toch altijd omhoog daar bij de deur? Ofwat?
Ja, dan belt er iemand en dan doen ze de deur vanuit boven open zodat ze de trap op kunnen komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |