quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Reilain het volgende:
Jullie nog een foto van de binnenkant van de kledingkast van de kids? Ben wel benieuwd
Nou ja, dat ging ik dus zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef mignonne het volgende:
leukwel erg baggy
maar het staat haar goed <3
toffe schoentjes ook!
Ja, je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Het doorbreekt het stoere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die schoenen er juist wel leuk bij! T riempje is ook cute, anyway geslaagde combo. ik heb dus zelf wat broekjes voor Elin waarbij ik niet weet wat ik er aan schoeisel onder moet doen en daar baal ik van want nu draagt ze ze dus nooit!
Heb ik heel lang bij legging met leren kniestukken gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die schoenen er juist wel leuk bij! T riempje is ook cute, anyway geslaagde combo. ik heb dus zelf wat broekjes voor Elin waarbij ik niet weet wat ik er aan schoeisel onder moet doen en daar baal ik van want nu draagt ze ze dus nooit!
Pff, ik heb geen idee. Sorry.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Reilain het volgende:
Het baggy vind ik juist echt super.. Twijfel wel of hij voor Oona in 86 (broekmaat nu net) of 92 moet voor de zomer... Ik willum ik willum ik willum... (Hoe lang is Lente nu Ssserpente?)
He! Dat zoek ik idd. Ga ik morgen meteen lekker in mn uppie kijken als ik tyler heb weggebracht. Tnx!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:33 schreef mignonne het volgende:
@Ingrid, jij vroeg om leggings toch? ik zie er nu toevallig in het foldertje van de zeeman staan. Ik weet niet welke maat Kim heeft, maar van maat 92 t/m 128 hebben ze capri leggings, effen, in het wit, lichtroze, zwart (of blauw, ik ben een beetje kleurenblind dus dat kan ik niet zien in het foldertje) en rood. Voor 2,99 p/s. Geen rare frutsels of toestanden gewoon heel basic.
Ze hebben ook een legging die helemaal tot de enkels komt in lichtblauw, rood en lichtroze met een soort opstroopeffect onderaan ofzoiets? die kosten 3,49 p/s.
jaaaaaa, die ik voor Elin in de bestelling heb (en die er nog niet is) Hij is zo leuk, ook in t echt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Reilain het volgende:
maarre... iemand nog tips voor een leuke zomerjas voor Oona?
Ja, er komt zeker een Lindexbestelling! Ik denk dit weekeinde. Laat maar weten wat je wil!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef wickie het volgende:
Dus je gaat Lindex bestellen? Dan wil ik misschien wel meedoen als het mag.
Hele goede keuze overigens!
daar staat ie ook in het roze geloof ik op een blond meisje? stips ipv striksquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Reilain het volgende:
Dies idd leuk KD.. Ik zag hem niet staan op de site?
Ik zoek nog zo'n broek. Niet deze, maar een leukere. Hebben die een speciale naam?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
o Sandous, deze zocht je toch? http://www.hm.com/nl/product/96303?article=96303-A
ik zou zoeken klinkt heel stomquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik zoek nog zo'n broek. Niet deze, maar een leukere. Hebben die een speciale naam?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
ik zou zoeken klinkt heel stomop funpants
Dat zag ik, daar heb ik al op gezocht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Kleurdoos het volgende:
Pullon jeans ssserpente
dat staat erbij hoor ;') ik heb geen idee ik noem t pofbroekjes
oh, dat ben ik nooitquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
er was iemand met een probleem toch?
Die had voor onder de 15,- besteld of 20,- en die kreeg een boete?
of was dat iets anders?
Misschien kan je nog op smock broekje zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat zag ik, daar heb ik al op gezocht.
Oké, alleen op MP.
Ook al gedaan. Met en zonder c.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Misschien kan je nog op smock broekje zoeken
Oke! nou ziet er wel betrouwbaar uit, was ik in de war met iets anders denk ik!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Meimeltje het volgende:
Staat in de voorwaarden:
Verzenden binnen Nederland is gratis voor bestellingen vanaf ¤ 65, anders bedragen de verzendkosten ¤ 3,95 euro, behalve voor orders onder ¤ 15 . In dat geval zijn de verzend- & handelingskosten ¤ 5,95.
Of diegene had dat niet gelezen en baalde dat ze wat extra moest betalenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oke! nou ziet er wel betrouwbaar uit, was ik in de war met iets anders denk ik!
dat tweedequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Reilain het volgende:
Hoe zit dat ook weer met H&M?
Ik heb nu beide jasjes in t mandje gemikt... blijven die staan? Of loop ik t risico nog dat het alsnog uitverkoopt?
ik houd wel van Petrol Industries of Salty Dog maar volgens mij is dat niet jouw dingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Meimeltje het volgende:
Ow en ik wil ook wel net als Reilain tips voor een leuke zomerjas! Alleen dan voor jongens! Beiden hebben een jas nodig, Kyllian zn maat 104 zomerjack kan nu echt niet meerZe hebben beiden al een spijkerjack voor erbij.
geen idee, ik stuur nooit iets terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef Reilain het volgende:
Grmbl....
en terugsturen evt kost me..........?
1 euroquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef Reilain het volgende:
Grmbl....
en terugsturen evt kost me..........?
Grrr, wilde alleen kijken waar deze vandaan kwamen, maar toen drukte ik op versturenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Meimeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Koopje!
[ afbeelding ]
Jawel hoor, salty dog heeft Kyllian regelmatig iets van gehad...maar ik ben ook wel van het 'niet te duur'quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef lily het volgende:
[..]
ik houd wel van Petrol Industries of Salty Dog maar volgens mij is dat niet jouw ding
9602? Of 9690 (25% op 1 artikel)?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Reilain het volgende:
Hmmmm
Zijn er nog nieuwe codes?? Alleen de 1304 werkt van wat ik nog heb staan...
Perongeluk vielen er ook 2 van die joggingshorts en een korte short in t mandje...
*Oeps*
ja, dat wel weer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Jawel hoor, salty dog heeft Kyllian regelmatig iets van gehad...maar ik ben ook wel van het 'niet te duur'PI betaal je voor een jas volgens mij al snel 70,-.
Dat is idd leuk shoppen! Dat doe ik ook meestal bij kleertjes.com. In de sale is het tenminste nog leuk shoppenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef lily het volgende:
[..]
ja, dat wel weer.
Ik heb laatst twee supermooie winterjassen voor de jongens gekocht van Salty Dog. in de sale. 35 euro per stuk. Dat gaat dan nog een beetje..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Meimeltje het volgende:
Maar 391,45![]()
http://www.kleertjes.com/(...)9f&fh_refview=lister
Ik zat vorige week toevallig nog te twijfelen over een winterjas van PI bij de www.Wehkamp.nl, maar bij de reacties stond dat hij kleiner viel, dus ik durfde de gok niet te wagen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef lily het volgende:
www.wehkamp.nl heeft een paar leuke PI zomerjassen in de sale maar alleen nog kleine maatjes dus daar heb je niks aan (en ik ook niet)
Waarover twijfel je nou weer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Reilain het volgende:
hij ligt er weer in... *twijfeldoos*
dat ligt allemaal ook in mijn mandjequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef Reilain het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60 96722 95055 36 0993 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Deze en de grijze...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96461 12034 36 0796 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
En de 2 jasjes
Ja ik wilde maar 1 shirtje en dan moet je idd een soorte boete van een paar euro betalen omdat je onder de 15 euro zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef SacreCoeur het volgende:
er was iemand met een probleem toch?
Die had voor onder de 15,- besteld of 20,- en die kreeg een boete?
of was dat iets anders?
Heel leuk!!! Iquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:46 schreef miss_sly het volgende:
Lindex werd gisteren al bezorgd
En nu heeft mijn meisje een nieuwe liefde: de rode broekDie moest vandaag, dus even wat improviseren met longsleeve eronder en niet zulke zomerse schoenen, maar ik vind het setje an sich echt heel leuk
[ afbeelding ]
Thanks mignonne!!
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:57 schreef mignonne het volgende:
staat heel leuk Miss!![]()
ik denk ook leuk te combineren met die schoentjes van Boden <3
leuk dat ze t zo leuk vindt.
Dat vind ik juist nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:16 schreef pessie het volgende:
Warempel, in grotere maten begint H&M voor jongens leuk te worden!
Oeehh.. we hebben dezelfde smaakquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de kast is ook aardig vol
Linksvoor tshirt korte mouw
Midden lange mouw
rechts effen shirtjes
En erachter hetzelfde maar dan de maten die ze nog niet past...
Broeken van links naar rechts
te groot - Dun - gevoerd - Zomer(en te groot) - Rokjes/leggings...
Plank eronder slaapzakken/beddengoed & een mand leggings...
De rompers liggen in de commode..
Zeg ik heb ook dingen in 74 in je stash zitten hè dus niet te lang wachten met het op laten sturen naar jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb alleen 2 goodmoodkidjurkjes in 116 omdat ik dacht dat ze heel klein zouden vallen. not. maar die ga ik zo even innemen, kan ze ze van t zomer iig aan.
Voor Lex koop ik ook amper vooruit.. gezien zijn zeer stijgende lengtelijntje ben ik benieuwd waar ie van t zomer in zit
Het is een zwembroek en dat ding erboven een zwemshirt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vind ik juist niet![]()
Kocht veel meer op de babyafdeling destijds
De short die je post vind ik trouwens wel erg leuk
Paar truitjes maat 104, check!
Heb zelfs een trui liggen in maat 140![]()
![]()
Oeh!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de kast is ook aardig vol
Linksvoor tshirt korte mouw
Midden lange mouw
rechts effen shirtjes
En erachter hetzelfde maar dan de maten die ze nog niet past...
Broeken van links naar rechts
te groot - Dun - gevoerd - Zomer(en te groot) - Rokjes/leggings...
Plank eronder slaapzakken/beddengoed & een mand leggings...
De rompers liggen in de commode..
zwembroek bedoelde ik !quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is een zwembroek en dat ding erboven een zwemshirt.
Ja, dat vroeg ik me ook al af... als ik bij Minke ga wachten tot het om der kont past denk ik dat we alleen maar korte broeken hebben. Lengte van maat 92 is nu echt prima, maar kwa omvang moet ik de elastieken flink aansnoeren en zou 86 ook nog prima zitten geloof ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh!![]()
leuke pyjama's DML! <3
BJ ben je niet bang dat als je wacht tot het goed zit bij de billen dat het dan niet meer goed is qua lengte? Ik vind dat echt lastig want het blijft wel de lengtemaat die het belangrijkste is in die maten en ik vind het zo lelijk, van die hoogwater broeken.maar ik heb hier idd ook broeken liggen waarvan ik denk meh... misschien als je wat meer volume zou hebben
kleiner dan H&M iets ruimer dan mexxquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef ymme het volgende:
Zojuist verjaardagskleren besteld bij Esprit.
Alleen weer die dubbele maten. Of het is 92/98 of 104/110.
Die laatste dus maar besteld voor shirt en blouse (spijkerblouse).
Iemand ervaring hoe Esprit valt qua maat?
die capuchontruiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef pessie het volgende:
En ook nog:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096796%2045014%2066%200095%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2098523%2072002%2097%201371%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2098664%2075008%2017%201284%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096798%2011011%2067%200597%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096792%2072002%2066%200085%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096642%2095056%2008%200383%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
In de categorie: gewoon omdat het kan:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096394%2072001%2036%200537%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D82%2091620%2072001%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Voor de H&M professionals onder ons: maat 86 babykleding valt dat vergelijkbaar met maat 86 kinderkleding?
Oh, en valt het op
Ik ben het helemaal met je eens, nu Nathan wat groter wordt begint het echt veel leuk te worden kleren uit te zoeken. Heb ik dus anderhalf jaar op moeten wachtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ga de dokter vragen of hij de volgende keer een meisje voor ons knutselt, ik zie zoveel meer leuke meisjes kleren dan jongens kleren. En vooral in de kleine maatjes vind ik weinig kleren echt leuk en alle leuke dingen die ik hier zie gaat nog lang niet passen.
als je t over een 30+'er hebt, jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Vraagje over die chino's: is het neit het mooiste als je daar heel slank voor bent? Dus geen buik of dikke billen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
als je t over een 30+'er hebt, ja
als je t over een kind hebt, welnee!Whahaha, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde eigenlijk nu even voor mij, want ik zocht nog naar een fijne zomerbroek, maar wat ik leuk vind, blijken allemaal chino's bij H&M. En ik ben wel min of meer 30+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whahaha, thanks![]()
Ik bedoelde eigenlijk nu even voor mij, want ik zocht nog naar een fijne zomerbroek, maar wat ik leuk vind, blijken allemaal chino's bij H&M. En ik ben wel min of meer 30+
ga je t nu ook nog twitteren ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg ik heb ook dingen in 74 in je stash zitten hè dus niet te lang wachten met het op laten sturen naar je
http://www.google.nl/sear(...)nolHT5_PDY2bOrDcjP0Nquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:53 schreef pessie het volgende:
Ik pas überhaupt geen broeken van de h&m... Maar wil je misschien een plaatje posten van een chino? geen idee wat et is (ik draag immer en altijd spijkerbroeken).
Stel dat je nou weinig achter hebt, lange benen en jammer genoeg een appelbuik, staat et dan of moet je het dan vooral houden bij je spijkerbroek?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)nolHT5_PDY2bOrDcjP0N
http://www.google.nl/sear(...)0olHT4yALsOdOs2kmYoO
van deze vind ik alleen de minder baggy modellen leuk
http://www.google.nl/sear(...)BYpHT6z4LIOdOrvIjIIO
en de keperbroek, wat strakker dus, maar ook fijn voor de zomer.
ja daar ben ik zeker bang voor, maar ik vind van die hobbezakken echt geen kijk, kook al bewust alles slim fit...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh!![]()
leuke pyjama's DML! <3
BJ ben je niet bang dat als je wacht tot het goed zit bij de billen dat het dan niet meer goed is qua lengte? Ik vind dat echt lastig want het blijft wel de lengtemaat die het belangrijkste is in die maten en ik vind het zo lelijk, van die hoogwater broeken.maar ik heb hier idd ook broeken liggen waarvan ik denk meh... misschien als je wat meer volume zou hebben
sounds like mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:09 schreef pessie het volgende:
[..]
Stel dat je nou weinig achter hebt, lange benen en jammer genoeg een appelbuik, staat et dan of moet je het dan vooral houden bij je spijkerbroek?
En wat doe jij dan met je buik?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
sounds like me![]()
op de lange benen na, mijn benen zijn gemiddeld voor mijn lengte. Ik heb graag de illusie dat het okay staat. Ik heb oa zo'n broek zoals miss post en die draag ik een beetje baggy, laag op de heup, met de pijp opgerold en ballerina's eronder en een shirtje of blousje erop. (of zonder opgerolde pijp en met adidas-sneakers.)
daar hebben ze hema-hemdjes voor uitgevondenquote:
Ow, daarvoor heb ik tegenwoordig gewoon een corrigerend hemdje of body ofzo.quote:
Ja, vind ik ook, hoor, maar bestellen, thuis passen en terugsturen ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:17 schreef mignonne het volgende:
je hebt overigens ook jeans-chino's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze heb ik zelf, ik hou wel van dat baggy.
Miss passen in de stad is altijd verstandig, maar ik vind het zelf altijd zo'n trial
mja het assortiment verschilt per winkel en ze hebben niet alles wat ze online hebben in de winkels hangen en andersom. Dat zorgt ervoor dat mensen beide blijven bezoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, hoor, maar bestellen, thuis passen en terugsturen ook
Grootste probleem met de H&M winkels vind ik altijd dat ik niet kan vinden wat er op de site staat. Wat een rommelige winkels zijn dat.
maar juist als je ze om kunt rollen een beetje is een lengte 34 toch nog wel doable?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik wil ook wel een chino; maar pfff allemaal tot lengte 34 te krijgen... zelfs esprit heeft deze modellen niet in lengte 36.. (zag ze wel bij next online, dus heel misschien ga ik die gok eens wagen...).
dan heb je een kniebroek en is het hele model weg... erg jammer...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar juist als je ze om kunt rollen een beetje is een lengte 34 toch nog wel doable?
ja hoor, en nog veel meer winkels; maar das allemaal te kort nog...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
heeft We niet meer extra lange damesmaten?
ik heb ook chino's voor de heren, en dan wel met een baggy kruis. zo leuk.
achgossiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef mignonne het volgende:
mijn meneer moet lengtemaat 30 hebben, das pas lastig te vinden
Oeh dat is zeker lastig. En schoenen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vent is 2.07, probeer daar maar eens een mooie broek voor te roggelen
oh wat een liefjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:01 schreef Stiemie het volgende:
Deze week zo'n lief vestje voor mijn grootste dame gekochtZou 'm zelf ook wel willen hebben
![]()
[ afbeelding ]
Mijn B heeft dat ook, inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef mignonne het volgende:
mijn meneer moet lengtemaat 30 hebben, das pas lastig te vinden
Ow, die laatste is tof! Eigenlijk vind ik dat lichtere mooier, maar dat is niet mijn kleur, ik zit meer in het grijze segmentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef mignonne het volgende:
Miss:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=2,19,4,17&PI=1&SM=0
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AE_A1X_526604/
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AE_A1X_525169/
vandaag besteld, morgen in huis, maandag komen ze t eventueel weer ophalen![]()
Das altijd een goede rede tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een lievie MP!!![]()
Ik denk dat ik zo ook heel even in ons plaatselijke kinderkledingwinkeltje ga spieken. Je moet wat als er 1 zwemles heeft en je niet mag kijkenvanwege peuter die mee is
BJ, uit ervaring: Esprit heeft ook langere chino's maar volgens mij alleen via de site. En ik heb zelf een chino (ik typte chinaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja hoor, en nog veel meer winkels; maar das allemaal te kort nog...
en om in de kinderkleertjes te blijven; kans is vrij groot dat Evie dat probleem later ook heeft.
Ow, dat is een goede, en ook een leuke prijs! Die ga ik eens bestellen, denk ik, thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef mignonne het volgende:
staat lief MP <3
miss ik heb zelf deze ook, niet helemaal chino maar wel veel leuker dan zo op het plaatje. Ik had hem ooit voor 6,30 uit de 50% salein het beige, ik overweeg die blauwe of grijze ook nog aan te schaffen. ooit, als mn derriere gekrompen is en mn budget gegroeid
![]()
http://www.hm.com/nl/product/91575?article=91575-F#shopOrigin=SA
morgenochtend weer proberenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat is een goede, en ook een leuke prijs! Die ga ik eens bestellen, denk ik, thanks!
Jammer, uitverkocht
Goeie tip!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
morgenochtend weer proberenhoe vroeger, hoe groter de voorraad
Oh dan zijn ze nog leuker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef mignonne het volgende:
leuk KD! ik vind die snorrenshizzle zo leuk
Poppejans die heeft ze zelf gepimpt (toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En mika heeft dit jaar zelf dingen uitgezocht, sommige dingen vind ik niet mooi maar als hij er blij mee isIk vind alles leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook! Goede smaak Mikaquote:
zou niet mn eerste keus zijn maar door de kleur enzo, ik zou 't ook kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Toch zeker niet dat shirt met die toy story dino he...`haha
maar dat heb jij ook wel in je huis toch? veel bruin enzo en rustig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben niet zo van de printsik heb t liefst alles effen, een streepje of een rustig opdrukje
Klopt Bruin, grijs, creme, wol, steen en hout.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar dat heb jij ook wel in je huis toch? veel bruin enzo en rustig.
ik vind eigenlijk dat mn huis best op de kledingstijl hier lijkt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
en mn interieur lijkt niets op mijn kledingstijlwel op die van Lex trouwens.
Maarrrr op mijn eigen kleding zitten ook geen printjes of plaatjes
Ik hou veel van strepen en ruitjes vind ik, mits ze niet overheersen, ook tof. Zoals een overhemdje en dat als je de mouwtjes omslaat omdat ze te groot zijn dat daar dan ruitjes of bloemetjes of whatever op zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben niet zo van de printsik heb t liefst alles effen, een streepje of een rustig opdrukje
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
oh aan blousjes doe ik al helemaal niet, dat vind ik echt verschrikkelijk
ehm ik heb toch ook een jomme!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef pessie het volgende:
[..]Nathan draagt zeker 2 keer per week iets met een bloesje. Vind ik echt zo gaaf. Maar he, jij hebt een meid die je in jurkjes en rokjes kunt proppen, met jongens moet je iets vindingrijker zijn...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
-knip-quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Echt?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het is niet echt een flatterende foto.
Hij lijkt hier op mij.
Ow ja het ging om de trui, ik vind het ook een erg mooie trui, ook leuk die knoopjes op de schouders.quote:
Hahaha ja ik ben ook van het zelf knippen en eigenlijk vind ik het zelf altijd mooi, wat anderen ervan vinden weet ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef oeke het volgende:
Volgens mij moet het niet veel langer hoor, aan de achterkant.
En mijn vader is echt bang dat ik hem zo'n rattenstaartje ga invlechten ofzo.
Zelfgeknipt! Best goe gelukt he?
<3 prachtige trui!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga door dit topic altijd door oude foto's bladeren.
Dit is mijn lievelingstrui voor Ivan op dit moment:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
Uitpuilende buik, onderkin, bad hairday en een blik die zegt "Wat moet je van me?". Duidelijk een zoon van zijn moeder.
Ja, deed me ook aan Kidscase denken. Maar het is Zara. Net niet zo geweldig als Kidscase, hoor, maar goed genoeg! Ik dacht dat m'n lief het een suf truitje zou vinden, maar elke keer als hij Ivan aankleedt trekt hij het hem aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef oeke het volgende:
Ivan! Das nog in jullie oude huis.![]()
En die trui is mooi! Van wat is het? Het lijkt Kidscase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |