ja hoor, en nog veel meer winkels; maar das allemaal te kort nog...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
heeft We niet meer extra lange damesmaten?
ik heb ook chino's voor de heren, en dan wel met een baggy kruis. zo leuk.
achgossiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef mignonne het volgende:
mijn meneer moet lengtemaat 30 hebben, das pas lastig te vinden
Oeh dat is zeker lastig. En schoenen dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn vent is 2.07, probeer daar maar eens een mooie broek voor te roggelen
oh wat een liefjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:01 schreef Stiemie het volgende:
Deze week zo'n lief vestje voor mijn grootste dame gekochtZou 'm zelf ook wel willen hebben
![]()
[ afbeelding ]
Mijn B heeft dat ook, inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef mignonne het volgende:
mijn meneer moet lengtemaat 30 hebben, das pas lastig te vinden
Ow, die laatste is tof! Eigenlijk vind ik dat lichtere mooier, maar dat is niet mijn kleur, ik zit meer in het grijze segmentquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:31 schreef mignonne het volgende:
Miss:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=2,19,4,17&PI=1&SM=0
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AE_A1X_526604/
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AE_A1X_525169/
vandaag besteld, morgen in huis, maandag komen ze t eventueel weer ophalen![]()
Das altijd een goede rede tochquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:50 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een lievie MP!!![]()
Ik denk dat ik zo ook heel even in ons plaatselijke kinderkledingwinkeltje ga spieken. Je moet wat als er 1 zwemles heeft en je niet mag kijkenvanwege peuter die mee is
BJ, uit ervaring: Esprit heeft ook langere chino's maar volgens mij alleen via de site. En ik heb zelf een chino (ik typte chinaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja hoor, en nog veel meer winkels; maar das allemaal te kort nog...
en om in de kinderkleertjes te blijven; kans is vrij groot dat Evie dat probleem later ook heeft.
Ow, dat is een goede, en ook een leuke prijs! Die ga ik eens bestellen, denk ik, thanks!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef mignonne het volgende:
staat lief MP <3
miss ik heb zelf deze ook, niet helemaal chino maar wel veel leuker dan zo op het plaatje. Ik had hem ooit voor 6,30 uit de 50% salein het beige, ik overweeg die blauwe of grijze ook nog aan te schaffen. ooit, als mn derriere gekrompen is en mn budget gegroeid
![]()
http://www.hm.com/nl/product/91575?article=91575-F#shopOrigin=SA
morgenochtend weer proberenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat is een goede, en ook een leuke prijs! Die ga ik eens bestellen, denk ik, thanks!
Jammer, uitverkocht
Goeie tip!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
morgenochtend weer proberenhoe vroeger, hoe groter de voorraad
Oh dan zijn ze nog leuker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:33 schreef mignonne het volgende:
leuk KD! ik vind die snorrenshizzle zo leuk
Poppejans die heeft ze zelf gepimpt (toch?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
En mika heeft dit jaar zelf dingen uitgezocht, sommige dingen vind ik niet mooi maar als hij er blij mee isIk vind alles leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook! Goede smaak Mikaquote:
zou niet mn eerste keus zijn maar door de kleur enzo, ik zou 't ook kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Toch zeker niet dat shirt met die toy story dino he...`haha
maar dat heb jij ook wel in je huis toch? veel bruin enzo en rustig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben niet zo van de printsik heb t liefst alles effen, een streepje of een rustig opdrukje
Klopt Bruin, grijs, creme, wol, steen en hout.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar dat heb jij ook wel in je huis toch? veel bruin enzo en rustig.
ik vind eigenlijk dat mn huis best op de kledingstijl hier lijkt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
en mn interieur lijkt niets op mijn kledingstijlwel op die van Lex trouwens.
Maarrrr op mijn eigen kleding zitten ook geen printjes of plaatjes
Ik hou veel van strepen en ruitjes vind ik, mits ze niet overheersen, ook tof. Zoals een overhemdje en dat als je de mouwtjes omslaat omdat ze te groot zijn dat daar dan ruitjes of bloemetjes of whatever op zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben niet zo van de printsik heb t liefst alles effen, een streepje of een rustig opdrukje
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
oh aan blousjes doe ik al helemaal niet, dat vind ik echt verschrikkelijk
ehm ik heb toch ook een jomme!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef pessie het volgende:
[..]Nathan draagt zeker 2 keer per week iets met een bloesje. Vind ik echt zo gaaf. Maar he, jij hebt een meid die je in jurkjes en rokjes kunt proppen, met jongens moet je iets vindingrijker zijn...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
-knip-quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Echt?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, het is niet echt een flatterende foto.
Hij lijkt hier op mij.
Ow ja het ging om de trui, ik vind het ook een erg mooie trui, ook leuk die knoopjes op de schouders.quote:
Hahaha ja ik ben ook van het zelf knippen en eigenlijk vind ik het zelf altijd mooi, wat anderen ervan vinden weet ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:14 schreef oeke het volgende:
Volgens mij moet het niet veel langer hoor, aan de achterkant.
En mijn vader is echt bang dat ik hem zo'n rattenstaartje ga invlechten ofzo.
Zelfgeknipt! Best goe gelukt he?
<3 prachtige trui!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga door dit topic altijd door oude foto's bladeren.
Dit is mijn lievelingstrui voor Ivan op dit moment:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:45 schreef Claudia_x het volgende:
Uitpuilende buik, onderkin, bad hairday en een blik die zegt "Wat moet je van me?". Duidelijk een zoon van zijn moeder.
Ja, deed me ook aan Kidscase denken. Maar het is Zara. Net niet zo geweldig als Kidscase, hoor, maar goed genoeg! Ik dacht dat m'n lief het een suf truitje zou vinden, maar elke keer als hij Ivan aankleedt trekt hij het hem aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:54 schreef oeke het volgende:
Ivan! Das nog in jullie oude huis.![]()
En die trui is mooi! Van wat is het? Het lijkt Kidscase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |