Ik ook! Goede smaak Mikaquote:
zou niet mn eerste keus zijn maar door de kleur enzo, ik zou 't ook kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:38 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Toch zeker niet dat shirt met die toy story dino he...`haha
maar dat heb jij ook wel in je huis toch? veel bruin enzo en rustig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben niet zo van de printsik heb t liefst alles effen, een streepje of een rustig opdrukje
Klopt Bruin, grijs, creme, wol, steen en hout.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
maar dat heb jij ook wel in je huis toch? veel bruin enzo en rustig.
ik vind eigenlijk dat mn huis best op de kledingstijl hier lijkt
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
en mn interieur lijkt niets op mijn kledingstijlwel op die van Lex trouwens.
Maarrrr op mijn eigen kleding zitten ook geen printjes of plaatjes
Ik hou veel van strepen en ruitjes vind ik, mits ze niet overheersen, ook tof. Zoals een overhemdje en dat als je de mouwtjes omslaat omdat ze te groot zijn dat daar dan ruitjes of bloemetjes of whatever op zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben niet zo van de printsik heb t liefst alles effen, een streepje of een rustig opdrukje
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
oh aan blousjes doe ik al helemaal niet, dat vind ik echt verschrikkelijk
ehm ik heb toch ook een jomme!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef pessie het volgende:
[..]Nathan draagt zeker 2 keer per week iets met een bloesje. Vind ik echt zo gaaf. Maar he, jij hebt een meid die je in jurkjes en rokjes kunt proppen, met jongens moet je iets vindingrijker zijn...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
-knip-quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |