quote:Op maandag 20 februari 2012 23:25 schreef Reilain het volgende:
Jullie nog een foto van de binnenkant van de kledingkast van de kids? Ben wel benieuwd
Nou ja, dat ging ik dus zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef mignonne het volgende:
leukwel erg baggy
maar het staat haar goed <3
toffe schoentjes ook!
Ja, je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Het doorbreekt het stoere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die schoenen er juist wel leuk bij! T riempje is ook cute, anyway geslaagde combo. ik heb dus zelf wat broekjes voor Elin waarbij ik niet weet wat ik er aan schoeisel onder moet doen en daar baal ik van want nu draagt ze ze dus nooit!
Heb ik heel lang bij legging met leren kniestukken gehad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die schoenen er juist wel leuk bij! T riempje is ook cute, anyway geslaagde combo. ik heb dus zelf wat broekjes voor Elin waarbij ik niet weet wat ik er aan schoeisel onder moet doen en daar baal ik van want nu draagt ze ze dus nooit!
Pff, ik heb geen idee. Sorry.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:01 schreef Reilain het volgende:
Het baggy vind ik juist echt super.. Twijfel wel of hij voor Oona in 86 (broekmaat nu net) of 92 moet voor de zomer... Ik willum ik willum ik willum... (Hoe lang is Lente nu Ssserpente?)
He! Dat zoek ik idd. Ga ik morgen meteen lekker in mn uppie kijken als ik tyler heb weggebracht. Tnx!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:33 schreef mignonne het volgende:
@Ingrid, jij vroeg om leggings toch? ik zie er nu toevallig in het foldertje van de zeeman staan. Ik weet niet welke maat Kim heeft, maar van maat 92 t/m 128 hebben ze capri leggings, effen, in het wit, lichtroze, zwart (of blauw, ik ben een beetje kleurenblind dus dat kan ik niet zien in het foldertje) en rood. Voor 2,99 p/s. Geen rare frutsels of toestanden gewoon heel basic.
Ze hebben ook een legging die helemaal tot de enkels komt in lichtblauw, rood en lichtroze met een soort opstroopeffect onderaan ofzoiets? die kosten 3,49 p/s.
jaaaaaa, die ik voor Elin in de bestelling heb (en die er nog niet is) Hij is zo leuk, ook in t echt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Reilain het volgende:
maarre... iemand nog tips voor een leuke zomerjas voor Oona?
Ja, er komt zeker een Lindexbestelling! Ik denk dit weekeinde. Laat maar weten wat je wil!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef wickie het volgende:
Dus je gaat Lindex bestellen? Dan wil ik misschien wel meedoen als het mag.
Hele goede keuze overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |