abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108705084
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wel weer typisch dat je keer op keer iets op mij probeert te projecteren wat je nooit hard zal kunnen maken. Maar goed dat conspiracydenken past wel mooi natuurlijk ;).

[..]

Dat je held er best trots op is dat Stormfronters aan hem doneren is reden tot lachen?
Kom eens met een bron waarin staat dat Paul trots is op het feit dat Stormfronters hem steunen.
Ik weet eigenlijk nu al dat je deze namelijk helemaal verkeerd hebt begrepen of dat je het heel erg eenzijdig en verkeerd uitlegt. Kun jij niks aan doen hoor, zo ben jij nu eenmaal :)

quote:
Ik kom zelfs met bronnen aan en weet mijn verhaal te onderbouwen. Jij komt niet verder dan op de man spelen. Tja, dan weten we wel genoeg denk ik ;)
Haha grapjas :D
Ik heb een aantal topic vol met bronnen gestrooid, maar daar trok je je toen niks van aan en ging gewoon door met ongefundeerd je verbale diarree verspreiden.
Het feit dat je NOG STEEDS met die foto komt zegt eigenlijk ook al genoeg.
pi_108706120
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kom eens met een bron waarin staat dat Paul trots is op het feit dat Stormfronters hem steunen.
Ik weet eigenlijk nu al dat je deze namelijk helemaal verkeerd hebt begrepen of dat je het heel erg eenzijdig en verkeerd uitlegt. Kun jij niks aan doen hoor, zo ben jij nu eenmaal :)
Ik verwijs gemakshalve even naar deze post van mij Presidentsverkiezingen USA 2012 #19 Romney of Santorum?
Trots op de foto gaan met een vrij bekende leider van extreem-rechts (KKK, Stormfront) en donaties van hem en kornuiten aannemen en ondanks alle commotie niet terugstorten zegt aardig wat toch?
Hij had hier ook heel eenvoudig afstand van kunnen nemen :). Dat had ieder fatsoenlijk politicus dan ook gedaan.
[..]
quote:
Haha grapjas :D
Ik heb een aantal topic vol met bronnen gestrooid, maar daar trok je je toen niks van aan en ging gewoon door met ongefundeerd je verbale diarree verspreiden.
Dan vielen die bronnen van je blijkbaar niet zo op. Je komt hier elke keer met voornamelijk persoonlijke aanvallen. Dat mag hoor maar dan moet je ook niet vreemd opkijken dat je niet al te serieus genomen wordt.
quote:
Het feit dat je NOG STEEDS met die foto komt zegt eigenlijk ook al genoeg.
De foto is een vervalsing wou je zeggen? Dan zie ik daar graag een bron voor ^O^.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_108707464
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik verwijs gemakshalve even naar deze post van mij Presidentsverkiezingen USA 2012 #19 Romney of Santorum?
Trots op de foto gaan met een vrij bekende leider van extreem-rechts (KKK, Stormfront) en donaties van hem en kornuiten aannemen en ondanks alle commotie niet terugstorten zegt aardig wat toch?
Hij had hier ook heel eenvoudig afstand van kunnen nemen :). Dat had ieder fatsoenlijk politicus dan ook gedaan.
[..]

[..]

Dan vielen die bronnen van je blijkbaar niet zo op. Je komt hier elke keer met voornamelijk persoonlijke aanvallen. Dat mag hoor maar dan moet je ook niet vreemd opkijken dat je niet al te serieus genomen wordt.

[..]

De foto is een vervalsing wou je zeggen? Dan zie ik daar graag een bron voor ^O^.
Wow! Dat ik hier serieus op in moet gaan.
Allereerst kom je dus niet met een bron waarin staat dat Ron Paul trots is op het feit dat StormFronters hem steunen. Dat is 1.

Waarom zou hij overigens afstand moeten doen van de donatie?
Dit alleen al toont nogmaals aan dat je totaal geen moeite doet om enige logica toe te passen of dat je uberhaupt snapt waar Ron Paul voor staat.
Ron Paul staat niet voor extreem rechts/stormfronters. Hij staat echter wel voor de vrijheid dat mensen mogen zeggen wat ze willen, dus OOK stormfronters en OOK extreem linkse communisten.
Deze mensen steunen Ron Paul, dat recht hebben ze. Ron Paul steunt deze mensen niet, maar wel dat ze mogen zeggen wat ze willen. Snap je dit?
Dat is 2.

En dan als laatste die foto waar jij zo graag mee rondstrooit. Je snapt toch wel dat er tientallen zoniet honderden foto's worden gemaakt op zo'n Ron Paul toespraak? Snap je dit?
Je snapt toch ook wel dat Ron Paul niet iedereen kent die op de wereld rond loopt? Snap je dit ook?
Je snapt toch ook wel dat een stormfronter op z'n rally makkelijk met Ron Paul op de foto kan.
Werkelijk iedereen kan met Ron Paul op een foto. Dit betekent niet dat Ron Paul banden heeft met deze mensen, dit betekent niet dat Ron Paul deze mensen kent, dit betekent niet dat Ron Paul deze mensen en hun ideeen steunt, dit betekent echter vaak wel dat deze mensen Ron Paul steunen.
Ron Paul gaat niet bij iedereen langs vragen wie ze zijn, wat ze doen, wat hun standpunten zijn, etc.
Snap je dit?
Dat is 3!

En dat allemaal met simpele logica :D
Probeer het eens! Het doet echt geen pijn :D

Nogmaals, waar is jou bron?
En ben je nu eindelijk klaar met het rondstrooien van onzin? :)
pi_108707682
Vanwaar al die ophef over zo'n marginaal figuur als Ron Paul?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108707743
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat hij veruit de meest intressante kandidaat is voor het presidentschap.
pi_108707796
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Omdat hij veruit de meest intressante kandidaat is voor het presidentschap.
Waarom? Omdat hij er libertarische ideeen op nahoudt? De kans dat Paul de Republikeinse voorverkiezingen wint is 0,0.
pi_108708133
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom? Omdat hij er libertarische ideeen op nahoudt? De kans dat Paul de Republikeinse voorverkiezingen wint is 0,0.
Dat en het feit dat hij ook dingen durft te zeggen die niet populair zijn, dat maakt hem ook gelijk tot de eerlijkste kandidaat die oprecht het beste met de VS voor heeft.
Dat kan ik eerlijk gezegd niet zeggen van die oorlog zoekende Romney, Santorum, Gingrich die graag dweepen met de Joden en het land doormiddel van oorlog totaal in de vernietiging sturen.
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat RP totaal geen steun lijkt te krijgen van het volk terwijl hij veruit de meest eerlijke kandidaat is.
Gingrich is betrokken geweest bij een aantal schandalen, Romney was een voorstander van Obamacare en nu ineens niet meer en Santorum is een religieuze idioot.
pi_108708478
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wow! Dat ik hier serieus op in moet gaan.
Allereerst kom je dus niet met een bron waarin staat dat Ron Paul trots is op het feit dat StormFronters hem steunen. Dat is 1.
De combinatie van trots op de foto gaan en blij zijn met de donaties is niet voldoende voor je? Tja je zal je grote idool dan ook niet snel afvallen vermoed ik ;)

quote:
Waarom zou hij overigens afstand moeten doen van de donatie?
Ik sprak net van afstand nemen van. En tja waarom zou je afstand nemen van de steun van extreem-rechts? Dat doe je alleen niet als je er wel blij mee bent. En waarom zou je er blij mee zijn...
quote:
Dit alleen al toont nogmaals aan dat je totaal geen moeite doet om enige logica toe te passen of dat je uberhaupt snapt waar Ron Paul voor staat.
Oh?
quote:
Ron Paul staat niet voor extreem rechts/stormfronters. Hij staat echter wel voor de vrijheid dat mensen mogen zeggen wat ze willen, dus OOK stormfronters en OOK extreem linkse communisten.
Maar hij wordt er financieel en mentaal om gesteund door die Stormfronters :). En dat hij van mening is dat rassentheorie prima moet kunnen (want dat is wat je nu zegt...) verbaast mij dan weer niet :D
quote:
Deze mensen steunen Ron Paul, dat recht hebben ze. Ron Paul steunt deze mensen niet, maar wel dat ze mogen zeggen wat ze willen. Snap je dit?
Hij accepteert hun steun ondanks alle commotie. Hij had prima afstand kunnen nemen zonder gezichtsverlies maar blijkbaar is de steun belangrijker.
Dat mag maar het zegt wel wat over je politieke denkbeelden en waar je de steun voor die denkbeelden vandaan moet hebben.

quote:
Dat is 2.

En dan als laatste die foto waar jij zo graag mee rondstrooit. Je snapt toch wel dat er tientallen zoniet honderden foto's worden gemaakt op zo'n Ron Paul toespraak? Snap je dit?
Je snapt toch ook wel dat Ron Paul niet iedereen kent die op de wereld rond loopt? Snap je dit ook?
Je snapt toch ook wel dat een stormfronter op z'n rally makkelijk met Ron Paul op de foto kan.
Het is een vrij bekende man met een goede dosis schandalen. Dit had Ron Paul kunnen en moeten weten (ik ga er van uit dat hij het gewoon wist eigenlijk). Zeker als je toch al keer op keer te maken hebt met associaties met dat soort clubjes. Wist hij het niet dan is hij gewoon echt dom. Snap je dit?
Het is ook geen incident, hier hebben we nog zo'n fijne knul op de foto met je held

Chuck Baldwin, gesteund door Ron Paul en andersom. Een bekende Islamofoob en homofoob.

En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. Die connectie kan je blijven ontkennen, dat is uiteraard je goed recht :).

quote:
Werkelijk iedereen kan met Ron Paul op een foto. Dit betekent niet dat Ron Paul banden heeft met deze mensen, dit betekent niet dat Ron Paul deze mensen kent, dit betekent niet dat Ron Paul deze mensen en hun ideeen steunt, dit betekent echter vaak wel dat deze mensen Ron Paul steunen.
En zo wordt hij volop gesteund door zeer dubieus volk en gaat dat andersom ook vrolijk door. Het is geen nieuws voor je mag ik toch hopen?
quote:
Ron Paul gaat niet bij iedereen langs vragen wie ze zijn, wat ze doen, wat hun standpunten zijn, etc.
Snap je dit?
Dat is 3!
Oh maar deze man kende hij ongetwijfeld al lang. Hij schijnt ook regelmatig bijeenkomsten met van die fijne stormfronters te hebben :).
quote:
En dat allemaal met simpele logica :D
Probeer het eens! Het doet echt geen pijn :D

Nogmaals, waar is jou bron?
Een van de vele is dit http://www.ronpaul.com/20(...)ldwin-for-president/
De steun voor Chuck Baldwin, een eerste klas dwaas.
E het verhaaltje dat hij helemaal niks met zijn eigen nieuwsbrieven te maken heeft of ooit heeft gehad is ook wat dunnetjes hoor :).
quote:
En ben je nu eindelijk klaar met het rondstrooien van onzin? :)
Sorry maar jij bent hier degene die veel rotzooi aan het rondstrooien is. Ik heb je dit nu al een aantal maal uitgelegd maar goed zolang je iemand als een heilige blijft zien heeft zoiets weinig nut, dat snap ik ook wel :).
pi_108708492
quote:
Het is gewoon grappig hoe mensen zo blind achter iemand aan kunnen rennen _O-
  zondag 4 maart 2012 @ 18:49:13 #285
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_108708498
Ach het zijn allemaal marionetten natuurlijk, Romney of Obama. Obama heeft de hele voedselindustrie om zeep geholpen, half Monsanto zit nu in de FDA. :') Tot ziens kleine boeren, u kunt wel inpakken. Monsanto is een paar keer tegen de lamp gelopen in Frankrijk en Engeland maar vroeg of laat krijgen ze ook daar voet aan de grond. Change we can believe in. :Y)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_108708524
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat en het feit dat hij ook dingen durft te zeggen die niet populair zijn, dat maakt hem ook gelijk tot de eerlijkste kandidaat die oprecht het beste met de VS voor heeft.
Dat kan ik eerlijk gezegd niet zeggen van die oorlog zoekende Romney, Santorum, Gingrich die graag dweepen met de Joden en het land doormiddel van oorlog totaal in de vernietiging sturen.
Daarom vind ik het ook zo vreemd dat RP totaal geen steun lijkt te krijgen van het volk terwijl hij veruit de meest eerlijke kandidaat is.
Gingrich is betrokken geweest bij een aantal schandalen, Romney was een voorstander van Obamacare en nu ineens niet meer en Santorum is een religieuze idioot.
Aha dus eigenlijk is het voornaamste verschil dat Ron Paul niet van het steunen van de Joden is? Wat maakt dat dan zo goed van Paul?
pi_108708586
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:41 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om wat jij vindt.
pi_108708995
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha dus eigenlijk is het voornaamste verschil dat Ron Paul niet van het steunen van de Joden is? Wat maakt dat dan zo goed van Paul?
Een heel belangrijk verschil is het wel, evenals het stoppen van al die zinloze oorlogen waar vrouwen en kinderen altijd de dupe van worden.
Ik vind dat een heel belangrijk iets en een echt serieuze kostenbesparing op het totale budget, hoe kan je daar nou tegen zijn?
Ik heb geen van die andere kandidaten vraagtekens zien zetten bij al die oorlogen en buitenlandse bemoeienis wat de Amerikanen eigenlijk helemaal niet meer kunnen betalen.
Ook is hij de enigste kandidaat die geen geld ontvangt van de grote bedrijven en alleen geld ontvangt van mensen die hem steunen.
Of je het nou eens bent met hem of niet doet er eigenlijk helemaal niet toe, maar het is een feit dat hij tenminste niet aan het liegen of aan het draaien is en dat is goud waard.
pi_108709121
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat dan ook niet om wat jij vindt.
Gek genoeg gaat het ook niet om wat de Amerikanen er van vinden, anders had de media niet zo hoeven te liegen over de buitenlandse politiek vooral als het gaat om Israël/Iran.
pi_108709372
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Een heel belangrijk verschil is het wel, evenals het stoppen van al die zinloze oorlogen waar vrouwen en kinderen altijd de dupe van worden.
Ik vind dat een heel belangrijk iets en een echt serieuze kostenbesparing op het totale budget, hoe kan je daar nou tegen zijn?
Ik heb geen van die andere kandidaten vraagtekens zien zetten bij al die oorlogen en buitenlandse bemoeienis wat de Amerikanen eigenlijk helemaal niet meer kunnen betalen.
Heb je dan wel goed gekeken? Niemand voert oorlog voor zijn plezier. Men heeft er altijd redenen voor (meer of minder geslaagd). Denk je dat een Ron Paul stil blijft zitten wanneer een Iraanse mijn een Amerikaanse olietanker opblaast? Zou hij na 11 september niet geprobeerd hebben Al Quaida op te rollen?

quote:
Ook is hij de enigste kandidaat die geen geld ontvangt van de grote bedrijven en alleen geld ontvangt van mensen die hem steunen.
Aha, helemaal niet of alleen wat minder?
quote:
Of je het nou eens bent met hem of niet doet er eigenlijk helemaal niet toe, maar het is een feit dat hij tenminste niet aan het liegen of aan het draaien is en dat is goud waard.
Je gelooft ook nog in sprookjes :D?
pi_108709633
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heb je dan wel goed gekeken? Niemand voert oorlog voor zijn plezier. Men heeft er altijd redenen voor (meer of minder geslaagd). Denk je dat een Ron Paul stil blijft zitten wanneer een Iraanse mijn een Amerikaanse olietanker opblaast? Zou hij na 11 september niet geprobeerd hebben Al Quaida op te rollen?
Plezier niet nee, maar de wapenindustrie profiteerd er volop van. Bovendien als een Amerikaanse olietanker op internationale wateren op een mijn stuit dan is dat logisch ja maar als het gebeurt in de wateren van Iran terwijl ze zijn gewaarschuwd dan lok je het in mijn ogen gewoon uit.
quote:
[..]

Aha, helemaal niet of alleen wat minder?
Het staat bij lange na niet in verhouding tot de rest van de kandidaten.
quote:
[..]

Je gelooft ook nog in sprookjes :D?
Dus kies je maar voor de duidelijke leugenaar, je geeft al toe zonder slag of stoot. Wat is nu erger? :D
pi_108709731
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:13 schreef PKRChamp het volgende:

[..]
Het staat bij lange na niet in verhouding tot de rest van de kandidaten.
Wat alweer een compleet andere claim is dan je net deed ;)
quote:
[..]

Dus kies je maar voor de duidelijke leugenaar, je geeft al toe zonder slag of stoot. Wat is nu erger? :D
Dat die held van je er net zo vrolijk op los liegt ;)
pi_108709952
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat alweer een compleet andere claim is dan je net deed ;)
:?
quote:
[..]

Dat die held van je er net zo vrolijk op los liegt ;)
Laat maar eens zien dan.
  zondag 4 maart 2012 @ 19:21:29 #294
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108710058
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 06:12 schreef popolon het volgende:
Al met al goed, leef je Amerikaanse droom wat een zeepbel is.
It's a dream because you have to be asleep to believe it ;)

quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 05:23 schreef maartena het volgende:

[..]

En nauwelijks senatoren of afgevaardigden die dat beleid steunen. Wat heb je aan een totaal ander beleid als je als "puppet president" gaat plaatsnemen in het Witte Huis?
Err.. Ron Paul lijkt mij duidelijk een 'puppet' van de constitutie en niet bijv. het military industrial complex. En wat ik merk uit jouw commentaar is dat je dus liever achter een corporatief wallst. gesteunde "kanshebber" schaart. Dan dat je werkelijke problemen wilt aanpakken die Amerika vergallen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 4 maart 2012 @ 19:26:32 #295
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108710383
quote:
Marginaal figuur?

Ok wacht even onderbouw eens even waarom RP een "marginaal" figuur is volgens jou.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 4 maart 2012 @ 19:27:48 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108710456
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Marginaal figuur?

Ok wacht even onderbouw eens even waarom RP een "marginaal" figuur is volgens jou.
boven de 5% komt hij niet, toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 4 maart 2012 @ 19:28:16 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108710480
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat RP de republikeinse kandidaat wellicht niet wordt kan ik begrijpen. Maar waarom kijk je niet naar de man en zijn ideeen en praat daar liever over.
  zondag 4 maart 2012 @ 19:28:41 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108710511
quote:
3s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:27 schreef Re het volgende:

[..]

boven de 5% komt hij niet, toch?
Wat 5% ?

Zijn ideeen geef ik tov. andere kaniddaten een dikke tien!
  zondag 4 maart 2012 @ 19:29:01 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108710526
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:28 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat 5% ?
van de stemmen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 4 maart 2012 @ 19:29:32 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_108710553
quote:
3s.gif Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef Re het volgende:

[..]

van de stemmen
Waar haal je dat in vredesnaam vandaan, uit je duim?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')