Samsom en Geertjequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan nog leuk worden tussen Samsom en Wilders![]()
Hij is beter dan van Dam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff ze lopen hem echt te testen
Minder ongeschikt, zou je ook kunnen zeggen.quote:
Maar dat was wel heeel slechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe straalt ie meer uit dan die knakker die bij DWDD te gast was...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
Mogelijk een ingenieur als fractieleider in de Tweede Kamer, zonnecellen die opeens bijna twee keer zo efficiënt worden, het is mooi dag!
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
Die Samsom is te veel geprofileerd vind ik. Het blijft toch een milieu-activist met een Tsjernobyl-hoofd. .
Ik hoop het niet. Plastek is heel sympathiek, maar niet als leider denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denk toch dat het Plasterk wordt. Al denk ik dat ook wel mensen voor de sympathieke Samsom zullen vallen na houterige Cohen..
Die gaat zo los.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom zit Philip Freriks er eigenlijk bij?
die gaat zo het weer presenterenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Plasterk gaat heel hard ten onder tegenover Wilders in een debat denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Plastek is heel sympathiek, maar niet als leider denk ik.
Voor de seksfeestenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wellicht dat jij dat dan ook eens kan overwegen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?
Ze waren betaald door bedrijven en dat mag niet/belangenverstrengelingquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom mag je geen hoertje neuken?
Dat is in veel landen gewoon strafbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom mag je geen hoertje neuken?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?
In bepaalde landen kun je dan nog prima als president functioneren...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is in veel landen gewoon strafbaar
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heeft hij ook een theatertour in Parijs??
Van deze 2 kandidaten: ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef thettes het volgende:
Als we op mediaoptredens gaan beoordelen is Samsom nu al fractievoorzitter toch? Of ben ik bevooroordeeld?
Ik ben voor kernenergie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat jij dat dan ook eens kan overwegen.
Dat is een beetje de lamme tegen de blinde, ik wil een leider die ook Sweet Home Chicago kan zingenquote:
Ben je tegen het taboe op kernenergie of vóór kernenergie? Want het kostenplaatje is altijd het struikelblok bij kernenergie, niet zozeer de milieulobby.quote:
Schijnt ook op de functieomschrijving te staan voor vacature president.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef Bonobo11 het volgende:
een politicus die veel vrouwen neukt is in Frankrijk eerder een pre, dan dat het tegen je werkt
Hij was erg scherp, ik denk wel dat hij het wordt.quote:
Hij wil het leven van DSK.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Denk ook wel dat het een betere kandidaat is dan Plasterk. Plasterk komt zelf uit het onderzoeks-circuit/de wetenschap. Nu ben ik wel voor meer wetenschappers ipv economen en juristen, maar ik zie hem dat geboks nog niet zo goed aangaan. Als beleidsmaker is het overigens een ander verhaal. Maar goed, dat was bij Cohen ook wel het geval geweest.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij was erg scherp, ik denk wel dat hij het wordt.
Hij heet Samsom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk ook dat de Pvda dat zelf wil. In principe is plassterk eenzelfde soort als cohen, maar dan wat makkelijk in de omgang. maar ze willen echt een generatie jonger, dus laat sampson het maar doen. Hij kan wel aardig 'straatvechten' denk ik
Wat, zijn economen geen wetenschappers meer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het een betere kandidaat is dan Plasterk. Plasterk komt zelf uit het onderzoeks-circuit/de wetenschap. Nu ben ik wel voor meer wetenschappers ipv economen en juristen, maar ik zie hem dat geboks nog niet zo goed aangaan. Als beleidsmaker is het overigens een ander verhaal. Maar goed, dat was bij Cohen ook wel het geval geweest.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Hij moet niet te goed worden, straks beschuldigen ze hem van kookneger.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer doet Jack van Gelder kookprogrammas?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
Hij moet niet te goed worden, straks beschuldigen ze hem van kookneger.
[ afbeelding ]
Ik dacht echt dat ik de enige was die hem erop vond lijken....:Dquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet Jack van Gelder kookprogrammas?
Daar doet hij mij dus ook aan denken, alleen op fotos.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet Jack van Gelder kookprogrammas?
Ik vind 'neger' een nare bijklank hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik de enige was die hem erop vond lijken....:D
Overigens het blijft triest hoe mensen in 2012 opeens aangepast gedrag vertonen wanneer ze een neger zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |