Samsom en Geertjequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan nog leuk worden tussen Samsom en Wilders![]()
Hij is beter dan van Dam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff ze lopen hem echt te testen
Minder ongeschikt, zou je ook kunnen zeggen.quote:
Maar dat was wel heeel slechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe straalt ie meer uit dan die knakker die bij DWDD te gast was...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
Mogelijk een ingenieur als fractieleider in de Tweede Kamer, zonnecellen die opeens bijna twee keer zo efficiënt worden, het is mooi dag!
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
Die Samsom is te veel geprofileerd vind ik. Het blijft toch een milieu-activist met een Tsjernobyl-hoofd. .
Ik hoop het niet. Plastek is heel sympathiek, maar niet als leider denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denk toch dat het Plasterk wordt. Al denk ik dat ook wel mensen voor de sympathieke Samsom zullen vallen na houterige Cohen..
Die gaat zo los.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom zit Philip Freriks er eigenlijk bij?
die gaat zo het weer presenterenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Plasterk gaat heel hard ten onder tegenover Wilders in een debat denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Plastek is heel sympathiek, maar niet als leider denk ik.
Voor de seksfeestenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wellicht dat jij dat dan ook eens kan overwegen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?
Ze waren betaald door bedrijven en dat mag niet/belangenverstrengelingquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom mag je geen hoertje neuken?
Dat is in veel landen gewoon strafbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom mag je geen hoertje neuken?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?
In bepaalde landen kun je dan nog prima als president functioneren...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is in veel landen gewoon strafbaar
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heeft hij ook een theatertour in Parijs??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |