Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef Omnifacer het volgende:
Die Samsom is te veel geprofileerd vind ik. Het blijft toch een milieu-activist met een Tsjernobyl-hoofd. .
Ik hoop het niet. Plastek is heel sympathiek, maar niet als leider denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Denk toch dat het Plasterk wordt. Al denk ik dat ook wel mensen voor de sympathieke Samsom zullen vallen na houterige Cohen..
Die gaat zo los.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Waarom zit Philip Freriks er eigenlijk bij?
die gaat zo het weer presenterenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Plasterk gaat heel hard ten onder tegenover Wilders in een debat denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Plastek is heel sympathiek, maar niet als leider denk ik.
Voor de seksfeestenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wellicht dat jij dat dan ook eens kan overwegen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?
Ze waren betaald door bedrijven en dat mag niet/belangenverstrengelingquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom mag je geen hoertje neuken?
Dat is in veel landen gewoon strafbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom mag je geen hoertje neuken?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou hij zich weleens hebben vastgeketend aan de rails?
In bepaalde landen kun je dan nog prima als president functioneren...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat is in veel landen gewoon strafbaar
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heeft hij ook een theatertour in Parijs??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |