Ja, mediamarktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:40 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Heb je ook nog 8GB toevallig?
Koste bij mediamarkt verdomme 35 euro..
WORDT HET DAN TOCH NOG IETS MET JOUquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Doodkapje het volgende:
Kut, ik zit te kijken naar een Canon
Jij gelooft echt in het goede van mensenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WORDT HET DAN TOCH NOG IETS MET JOU?
Nou, begin jij eens danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef Xilantof het volgende:
Iedereen mag/moet met foto's komen hoor!
Ja, was wat langzamer geweest, had je eeuwige roem kunnen winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand nog foto's geplaatst in het zw/w topic
Justice is wel erg lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Justice.
De rest van de Fransen mag dood tho'.
De tijd is korter, niet snellerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het logisch dat je sluitertijd sneller is.
Ah, jij weet blijkbaar niet wat ik voor werk doequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De tijd is korter, niet sneller
Om snellere tijd te gaan krijgen zal je vrij complex met de relativiteitstheorie in de weer moeten.
Je naam doet vermoeden dat je Vincent heet en kano's bouwt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, jij weet blijkbaar niet wat ik voor werk doe
Nee, maar mijn gevoel zegt dat je nick KanoAndré had geheten als je echt met die snellere tijd in aanraking kwam tijdens het uitoefenen van je hobby.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, jij weet blijkbaar niet wat ik voor werk doe
Ach, ik hoef alleen maar een tree lager op een trap te staan dan kano, en de tijd gaat voor hem al sneller. Eitje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De tijd is korter, niet sneller
Om snellere tijd te gaan krijgen zal je vrij complex met de relativiteitstheorie in de weer moeten.
* MrManuel snapt het niet..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ik hoef alleen maar een tree lager op een trap te staan dan kano, en de tijd gaat voor hem al sneller. Eitje.
Kijk, deze zocht ik. Iemand al fotos gezien?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef dockx het volgende:
[..]
Check. Morgenavond hier de eerste foto..
Ik vind daar ook sporadisch bestanden die kwijt waren geraakt..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Hahhaha. Ik was al drie kwartier naar m'n CV aan het zoeken. Waar vind ik het?
'My documents'... Daar zet ik dus echt nooit iets neer hè
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kijk, deze zocht ik. Iemand al fotos gezien?
haha, true that..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kijk, deze zocht ik. Iemand al fotos gezien?
Niet op een schaal dat je sluiter of je sensor er iets van merktquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ik hoef alleen maar een tree lager op een trap te staan dan kano, en de tijd gaat voor hem al sneller. Eitje.
Nee. Het is wel mijn sportquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je naam doet vermoeden dat je Vincent heet en kano's bouwt!
André? Hoe kom je bij die naam?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, maar mijn gevoel zegt dat je nick KanoAndré had geheten als je echt met die snellere tijd in aanraking kwam tijdens het uitoefenen van je hobby.
ergens deze week. Maar verwacht er alsjeblieft niet teveel van.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
En wanneer kunnen we plaatjes verwachten?
Ja. Ben ik sneller mee in varierende lichtomstandigheden dan P of A. Voor de rest wel autofocus, want daar is mijn D700 best goed in.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:01 schreef Mirel het volgende:
Maken jullie met jullie DSLR foto's op manual?
Heb je misschien een split in je oude matglas zitten? Dat maakt het wel iets makkelijker.quote:Wat is het lastig scherpstellen met die dingen. Ik snap niet waarom ik dat zo moeilijk zie in vergelijking met een oude camera.
Dat is de belichting, niet focus. -2,,,,,-1,,,,,0,,,,,1,,,,,2 als je dit bedoelt. Dat streepje geeft aan hoeveel stops hij overbelicht (naar linkerkant) of onderbelicht (naar rechterkant) is. 0 is goed belicht.quote:Heb op m'n stage inmiddels met 2 camera's gespeeld, en het is toch best lastig. Ik zie letterlijk niet door het zoekertje wat scherp is en wat niet. Dat focusdingetje staat verder wel op ---|--- of iets, dat is toch goed?
Ligt aan je body. De camera's voor consumenten hebben vaak geen tweede instelschijf (draaiwieltje) waardoor je met knoppencombinaties moet werken, maar de wat geavanceerdere hebben daar wel een aparte voor. Dan kan je heel snel de sluitertijd en het diafragma instellen. Ik gebruik scherptediepte vaak wel bij portretten en sluitertijden als ik met een speedlight op het achterste gordijn flits en wat beweging in mijn platen wil hebben.quote:En andere vragen: Wordt er veel gespeeld met sluitertijden en het diafragma? Die aanpassen gebeurt niet zo snel vind ik, de knopjes zoeken enzo.. Ik vraag me af of dat expres zo gemaakt is.
Ja. Of een neutraal grijskaart. Of je schiet in RAW en dan kan je achteraf nog altijd de witbalans aanpassen. Vaak pak ik dan met de witbalans-pipet in Camera Raw of Aperture het oogwit als referentie.quote:En nog een vraag: Witbalans instellen is dus gewoon een foto maken van iets wits op locatie, dat je in je beeld volledig wit hebt, en vervolgens die gemaakte foto gebruiken voor de custom wit balans?
Welk onderdeel van het plaatje precies? Rechtsonder?quote:
Beter in welk opzicht?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Coke. het volgende:
Ik had vandaag een discussie met iemand over een wannabe DSLR (zo'n PEN-achtig iets) en een echte DSLR maar ik kon hem niet overtuigen dat een DSLR beter is. Wie helpt mij?
Lekkerrrr boeiend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:02 schreef Coke. het volgende:
Ik had vandaag een discussie met iemand over een wannabe DSLR (zo'n PEN-achtig iets) en een echte DSLR maar ik kon hem niet overtuigen dat een DSLR beter is. Wie helpt mij?
Duuuudequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef problematiQue het volgende:
Ja, maar alles is dan ook beter dan een 20D. Kom op zeg.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Even hier spammen: Evenementenkalender 2012
Ben benieuwd naar je ervaringen over een tijdje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef SP22 het volgende:
Zo... Ik heb een webshop op mn site geopend.. Misschien dat de fotografie dan ook nog eens wat gaat opleveren..
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet om iets te bestellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef SP22 het volgende:
Zo... Ik heb een webshop op mn site geopend.. Misschien dat de fotografie dan ook nog eens wat gaat opleveren..
Vooral niet vergeten om visitekaartjes af te gevenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef SP22 het volgende:
Ik heb het met name gedaan voor alle ouders van het internationale jeugdvoetbaltoernooi van volgende maand. Ik ben daar officieel fotograaf en ik kan me zo voorstellen dat ik daar wel wat foto's voor een zacht prijsje kan verkopen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten om visitekaartjes af te geven
De eerste van de foto wedstrijdjes, het onderwerp was langzaam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
En wanneer kunnen we plaatjes verwachten?
Ouch, soep-alertquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef dockx het volgende:
[..]
De eerste van de foto wedstrijdjes, het onderwerp was langzaam.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef problematiQue het volgende:
Utrecht, 11 maart is de opening (15u), dit is de flyer:
http://dl.dropbox.com/u/4(...)g_mrt_2012_kleur.pdf
Dan moet ik daar eigenlijk heen, signeren die hapquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef problematiQue het volgende:
Maar mijn handtekening is echt heel lelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef freud het volgende:
[..]
Dan moet ik daar eigenlijk heen, signeren die hap
Wat gaaf voor je!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef problematiQue het volgende:
Joh, dan maak je er toch chinees van!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Maar mijn handtekening is echt heel lelijk
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, belastingaangifte 2011 gedaan. Ik krijg een leuk bedrag terug![]()
.
Lekker studiekosten aftrekken.. is de moeite wanneer je geen stufi krijgt.
Ik heb de scheve schaats geredenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 06:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.
Lekker dat je een mooie teruggaaf krijgt. Nu ga je zeker eindelijk een Nikon kopen?
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de scheve schaats geredenGisteren een Canon gekocht. Mijn handen branden nog een beetje...
Ik eet nog liever m'n geld op dan er een nikon van kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 06:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.
Lekker dat je een mooie teruggaaf krijgt. Nu ga je zeker eindelijk een Nikon kopen?
Als je er niet blij mee bent geef hem maar hier hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de scheve schaats geredenGisteren een Canon gekocht. Mijn handen branden nog een beetje...
Wij hebben gewoon iemand ingehuurd. Eerste jaar samen aangifte doen, twee huizen, etc, dus hadden geen zin in het gezeik. Inhuur van iemand betaalde zich weer terug uit wat we terugkrijgen, dus geen kopzorgen & geen kosten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 06:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nah hij neemt best wel kekke plaatjes op... ik hou mquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je er niet blij mee bent geef hem maar hier hoor.
Waarom voor 30 euro een replica kopen als een originele 40 euro kost?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef SP22 het volgende:
Iemand ervaring met deze batterij? Vind het wel fijn een backup te hebben tijdens dat voetbaltoernooi.
http://www.cameratools.nl(...)u/canon-lp-e8-jupio/
Penny wise, pound foolishquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom voor 30 euro een replica kopen als een originele 40 euro kost?
Werkloos he... elke cent teltquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom voor 30 euro een replica kopen als een originele 40 euro kost?
Gebeurt dat überhaupt wel eens?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Toch jammer als die namaak-accu vervolgens je camera sloopt
Tsjah. Dan is 't een lastige keuze.quote:
Ik heb er nog nooit wat van gehoord, maar ik weet niet of de gok zou nemen.quote:
Nee, die 450D is van mijn broertje. Maar die wil hem nu opeens houden, zal die post even leegmaken. Goed dat je 't zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef problematiQue het volgende:
Kano: heb jij een nieuwe camera? (zag net opeens dat je je 350 te koop hebt staan)
Ik wil vooral een grotere body vanwege het vasthouden en een camera met meer ISO, maw, minder ruis. En wat meer FPSquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef problematiQue het volgende:
Die 18mp sensor is inmiddels 2.5 jaar oud, dus ik zou even wachten als ik jou wasDe 7D wordt snel vervangen, dus dan zullen de consumentenmodellen niet lang daarna volgen.
5DmkII of straks mkIII?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil vooral een grotere body vanwege het vasthouden en een camera met meer ISO, maw, minder ruis. En wat meer FPS
Dat vind ik dan weer wat te prijzig. En ik moet dan nieuwe lenzen erbij gaan kopen. Dus zit ik al meteen vast aan een 5Dm2 met een 24-70. Dan zit je aan 2800 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |