Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de scheve schaats geredenGisteren een Canon gekocht. Mijn handen branden nog een beetje...
Ik eet nog liever m'n geld op dan er een nikon van kopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 06:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.
Lekker dat je een mooie teruggaaf krijgt. Nu ga je zeker eindelijk een Nikon kopen?
Als je er niet blij mee bent geef hem maar hier hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de scheve schaats geredenGisteren een Canon gekocht. Mijn handen branden nog een beetje...
Wij hebben gewoon iemand ingehuurd. Eerste jaar samen aangifte doen, twee huizen, etc, dus hadden geen zin in het gezeik. Inhuur van iemand betaalde zich weer terug uit wat we terugkrijgen, dus geen kopzorgen & geen kosten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 06:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.
Lekker dat je een mooie teruggaaf krijgt. Nu ga je zeker eindelijk een Nikon kopen?
Nah hij neemt best wel kekke plaatjes op... ik hou mquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je er niet blij mee bent geef hem maar hier hoor.
Waarom voor 30 euro een replica kopen als een originele 40 euro kost?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:14 schreef SP22 het volgende:
Iemand ervaring met deze batterij? Vind het wel fijn een backup te hebben tijdens dat voetbaltoernooi.
http://www.cameratools.nl(...)u/canon-lp-e8-jupio/
Penny wise, pound foolishquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom voor 30 euro een replica kopen als een originele 40 euro kost?
Werkloos he... elke cent teltquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom voor 30 euro een replica kopen als een originele 40 euro kost?
Gebeurt dat überhaupt wel eens?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Toch jammer als die namaak-accu vervolgens je camera sloopt
Tsjah. Dan is 't een lastige keuze.quote:
Ik heb er nog nooit wat van gehoord, maar ik weet niet of de gok zou nemen.quote:
Nee, die 450D is van mijn broertje. Maar die wil hem nu opeens houden, zal die post even leegmaken. Goed dat je 't zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef problematiQue het volgende:
Kano: heb jij een nieuwe camera? (zag net opeens dat je je 350 te koop hebt staan)
Ik wil vooral een grotere body vanwege het vasthouden en een camera met meer ISO, maw, minder ruis. En wat meer FPSquote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef problematiQue het volgende:
Die 18mp sensor is inmiddels 2.5 jaar oud, dus ik zou even wachten als ik jou wasDe 7D wordt snel vervangen, dus dan zullen de consumentenmodellen niet lang daarna volgen.
5DmkII of straks mkIII?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil vooral een grotere body vanwege het vasthouden en een camera met meer ISO, maw, minder ruis. En wat meer FPS
Dat vind ik dan weer wat te prijzig. En ik moet dan nieuwe lenzen erbij gaan kopen. Dus zit ik al meteen vast aan een 5Dm2 met een 24-70. Dan zit je aan 2800 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |