Ben benieuwd naar je ervaringen over een tijdje!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef SP22 het volgende:
Zo... Ik heb een webshop op mn site geopend.. Misschien dat de fotografie dan ook nog eens wat gaat opleveren..
Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet om iets te bestellen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef SP22 het volgende:
Zo... Ik heb een webshop op mn site geopend.. Misschien dat de fotografie dan ook nog eens wat gaat opleveren..
Vooral niet vergeten om visitekaartjes af te gevenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef SP22 het volgende:
Ik heb het met name gedaan voor alle ouders van het internationale jeugdvoetbaltoernooi van volgende maand. Ik ben daar officieel fotograaf en ik kan me zo voorstellen dat ik daar wel wat foto's voor een zacht prijsje kan verkopen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vooral niet vergeten om visitekaartjes af te geven
De eerste van de foto wedstrijdjes, het onderwerp was langzaam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
En wanneer kunnen we plaatjes verwachten?
Ouch, soep-alertquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef dockx het volgende:
[..]
De eerste van de foto wedstrijdjes, het onderwerp was langzaam.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef problematiQue het volgende:
Utrecht, 11 maart is de opening (15u), dit is de flyer:
http://dl.dropbox.com/u/4(...)g_mrt_2012_kleur.pdf
Dan moet ik daar eigenlijk heen, signeren die hapquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef problematiQue het volgende:
Maar mijn handtekening is echt heel lelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef freud het volgende:
[..]
Dan moet ik daar eigenlijk heen, signeren die hap
Wat gaaf voor je!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef problematiQue het volgende:
Joh, dan maak je er toch chinees van!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Maar mijn handtekening is echt heel lelijk
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, belastingaangifte 2011 gedaan. Ik krijg een leuk bedrag terug![]()
.
Lekker studiekosten aftrekken.. is de moeite wanneer je geen stufi krijgt.
Ik heb de scheve schaats geredenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 06:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oh, jaloers dat je het al achter de rug hebt. Ik moet dit jaar voor het eerst verbouwingskosten af gaan trekken, dus nu moet ik me echt gaan verdiepen in al die boxen etc.
Lekker dat je een mooie teruggaaf krijgt. Nu ga je zeker eindelijk een Nikon kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |