Jij bent dan ook geen vrouwquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Emotie eten.... Dat is iets wat ik nooit heb gesnapt.
Bestaat al jaren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef AsWolk95 het volgende:
Die flosser is best een vaag ding, nog nooit eerder gezien
Je kan toch ook verdrietig zijn zonder te etenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Emotie eten.... Dat is iets wat ik nooit heb gesnapt.
leg het eens uit dan, je volproppen om je 1 minuut beter te voelen en dan een week kutter omdat je dan een vetzak bent?quote:
Dan heb je 100% vet. Bij de actifry tot 50% minder vet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef pleeborstel het volgende:
Actifry![]()
Wat is er mis met de ouderwetse pannenset
Inderdaad. Als ik verdrietig ben heb ik toch nergens zin in. Dan helpt het echt niet of er iets lekkers of iets gezonds op m'n bord ligt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je kan toch ook verdrietig zijn zonder te eten
Pan met anti aanbaklaag heeft geen olie of boter nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan heb je 100% vet. Bij de actifry tot 50% minder vet.
tot 50% minder vet dan 500% meer vet uit n panquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Dan heb je 100% vet. Bij de actifry tot 50% minder vet.
Voor patat heb je toch echt wel wat vet nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Pan met anti aanbaklaag heeft geen olie of boter nodig.
Inderdaad een merkwaardige reden. Laatste keer dat er een dierbare gestorven is heb ik alleen een extra plakje cake gegeten die ik anders niet gegeten zou hebben. Misschien twee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Eten omdat er een dierbare sterft
Je kunt ook gewoon wat anders eten, toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor patat heb je toch echt wel wat vet nodig.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad een merkwaardige reden. Laatste keer dat er een dierbare gestorven is heb ik alleen een extra plakje cake gegeten die ik anders niet gegeten zou hebben. Misschien twee.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Inderdaad een merkwaardige reden. Laatste keer dat er een dierbare gestorven is heb ik alleen een extra plakje cake gegeten die ik anders niet gegeten zou hebben. Misschien twee.
Nee hoor...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Frag_adder het volgende:
dit wordt de eerste waar gewoon 10 kilo bij komt ipv eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus ik leg je de actifry uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wat anders eten, toch?
net zoals andre hazes wordt herdacht door je vol te gooien met Heineken herdenkt deze familie hun dierbare ook door wat het dierbaarste was voor deze persoonquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is overigens in België zeer gebruikelijk. De directe familie/vrienden van de overledene sluiten de begrafenis gezamenlijk af met een (luxe) broodmaaltijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Eten omdat er een dierbare sterft
Ja of ze vertellen het niet zoals vorige weekquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Als ze het niet haalt vertellen ze gewoon het gewicht weer niet op het eind...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Frag_adder het volgende:
dagje efteling val je doorgaans wel van af
No shit.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Superslechterik het volgende:
Ik snap heus wel wat die actifry doet.
Maar ook uit een actifry is friet eten niet goed..
ja maar efteling sponsort ook niet of zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef Superslechterik het volgende:
Gaan ze naar de Efteling..
Terwijl alle gezinnen aan het einde een weekendje efteling krijgen..
Nog een keer!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Ja nu is die prijs die ze op het eind krijgt ook niet meer leuk, ze zijn er al geweest
De Efteling zal er dus wel extra geld tegen aan gegooid hebben...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef Superslechterik het volgende:
worden ze zelf niet lichter, dan is het de portemonnee welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Frag_adder het volgende:
dagje efteling val je doorgaans wel van af
Whut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef pleeborstel het volgende:
Godsamme wat nep met die appels... en als je zonodig patat moet vreten terwijl je op dieet bent, neem dan ovenfriet
En doe er ketchup op i.p.v. mayo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef pleeborstel het volgende:
Godsamme wat nep met die appels... en als je zonodig patat moet vreten terwijl je op dieet bent, neem dan ovenfriet
daar zeg je wat BROODmaaltijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat is overigens in België zeer gebruikelijk. De directe familie/vrienden van de overledene sluiten de begrafenis gezamenlijk af met een (luxe) broodmaaltijd.
tot dat ze daar vervolgens frietjes gaan etenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
worden ze zelf niet lichter, dan is het de portemonnee wel
Of appelmoes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
En doe er ketchup op i.p.v. mayo.
Straks gaan ze nog gefrituurde appels eten...nouja, uit de actifry natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef pleeborstel het volgende:
Als er iets smerig is is het ovenfriet welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef pleeborstel het volgende:
dat is niet waarquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef Superslechterik het volgende:
ook veel suiker toch?quote:
Junami uit de actifry, en de schilletjes eruit flossen met de waterpik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog gefrituurde appels eten...nouja, uit de actifry natuurlijk.
Die van Aviko, de crunchy heet het geloof ik, is best lekker, die haal ik weleens. Ik heb geen frituurpan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als er iets smerig is is het ovenfriet wel
same here, supercruch is hetquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Aviko, de crunchy heet het geloof ik, is best lekker, die haal ik weleens. Ik heb geen frituurpan.
Inderdaad, die zijn heerlijk! Geen Actifry voor nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Aviko, de crunchy heet het geloof ik, is best lekker, die haal ik weleens. Ik heb geen frituurpan.
Beetje. Maar wel beter dan mayonaise en appelmoes vult ook behoorlijk.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
same here, supercruch is hetde lekkerste ovenfriet die er is
en weer minimaal 10 euroquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
tot dat ze daar vervolgens frietjes gaan eten
En die is ook echt "crunchy"?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En die is ook echt "crunchy"?
Dank voor deze tip! Snacks uit de oven had ik al ontdekt, ovenfriet had ik me nog niet aan gewaagd. Wokken gaat ook, maar dat is dan wel weer vet natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
same here, supercruch is hetde lekkerste ovenfriet die er is
ik ben dan ook perfect op gewichtquote:
ik vind dat zoete smerigquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Beetje. Maar wel beter dan mayonaise en appelmoes vult ook behoorlijk.
Ik ook hoor, ik heet niet zo vaak patat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben dan ook perfect op gewicht
[..]
ik vind dat zoete smerigdan nog liever niets erop
Nee, hoe hij/zij afvalt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Travel. het volgende:
Wat wacht ho stop. Er zijn werkelijk mensen die kijken hoe een kind te dik is ?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik had vandaag kipkluifjes in een braadzak in de oven met daarbij pommes duchesse uit diezelfde oven.
daar kan geen actifry tegenop
Jamie Oliver is wel fan van karamel appels:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog gefrituurde appels eten...nouja, uit de actifry natuurlijk.
voor het lekkere eten toch? ik kijk dit alleen omdat er niets lekkers op 24kitchen isquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik kijk voor de tafel in het begin en blijf dan hangen
ja idd, zelfs mijn kind heeft zitten smullen!quote:
daar zit ik idd ook iedere keer weer vol verbazing naar te kijken. onvoorstelbaar dat een kind dat in 1 week wegwerkt. ik zag 8 frikandellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik kijk voor de tafel in het begin en blijf dan hangen
ik hoop dat je dr een voorbeeld aan neemtquote:
Klopt. Ook gehaktballen kunnen in de braadzak.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja idd, zelfs mijn kind heeft zitten smullen!
dan is het echt lekker!
verbijsterend als je ziet hoeveel vet er dan uit die kluifjes komt, wat je dan dus ook niet opeet.
maar kan de braadzak ook in de frituurpan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt. Ook gehaktballen kunnen in de braadzak.
ik heb mijn frietpan twee weken geleden helemaal schoon gemaakt. ik ben zo blij met het resultaat dat ik tot op heden niet meer gefrituurd heb omdat ik het zonde vind om hem weer vuil te makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
maar kan de braadzak ook in de frituurpan?
dus datquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef DeLuna het volgende:
Meer groente eten dan dat we al deden...
JA HOOR
maar wel tot 50% minder vet! dus gezonder dan uit de kookpanquote:
Wat voor vet zit er in groente als je dat klaarmaakt? Bak je worteltjes in de boter of zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar wel tot 50% minder vet! dus gezonder dan uit de kookpan
Ik zag dat spel, vandaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pakjes hoefden niet te worden uitgepakt...denk het dus niet...
bedankt dat je er serieus op in gaatquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor vet zit er in groente als je dat klaarmaakt? Bak je worteltjes in de boter of zo
Die was toen zwangerquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Die presentatrice heeft eigenlijk zelf best wel een dikke pens.
Frituren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor vet zit er in groente als je dat klaarmaakt? Bak je worteltjes in de boter of zo
Dat je denkt dat dat serieus wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
bedankt dat je er serieus op in gaat
Jammer dat er iemand hapte op de trollquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer dat er iemand hapte op de troll
op de scooter?quote:
Voor niks vette troep gegeten.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:19 schreef roos85 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het Wii Fit plaatje in de OP? Kan die wel?
alvast preventiefquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
moest dat kleine jochie ook afvallen? nee toch?
Vast niet, maar die wil er gewoon bij horen joh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
Moeder 12,5, maar ik weet niet wat die 2 wogen eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, ja...verhoudingsgewijs....
wel flossen met de waterpik hequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Ivo1985 het volgende:
Zo, en nu tandenpoetsen en naar bedMorgen weer vroeg op en een boterham met kaas als ontbijt
Henk Spaan en Harry Vermeegen wogen samen 160 kilo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Moeder 12,5, maar ik weet niet wat die 2 wogen eigenlijk.
Die waren dan niet zwaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Spaan en Harry Vermeegen wogen samen 160 kilo.
En ze aten alleen maar pisa
Kun je niet mee aankomen iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Melleyn het volgende:
Die hoeven de komende 5 jaar niet meer naar de Efteling
haha... aankomenquote:
Oe zou die alleen voor je tanden zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef MissJ het volgende:
wow hee, er bestaat ook een waterpik ultra!!!![]()
![]()
Deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe zou die alleen voor je tanden zijn
Die heb ik nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef Frag_adder het volgende:
en ik kan weer terug naar 24kitchen
ik sinds 1 week, en heb er al 2 dingen van gebakkenquote:
Welke aanbieder heb je dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik sinds 1 week, en heb er al 2 dingen van gebakken
en dit weekend nog de puddingbroodjes....
ziggo, heb je altijd digitale TV is de standaardquote:
Ah zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ziggo, heb je altijd digitale TV is de standaardhalen ze al je analoge zenders weg dus moet je wel. Maargoed decoder via marktplaats en hoppa
ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah zoik heb KPN en die heeft die zender gewoon niet
![]()
Maar eigenlijk heb je dan geen tv meer? Als je die decoder niet zou kopen? En dan moet je toch nog betalen... wat een schoften.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ziggo, heb je altijd digitale TV is de standaardhalen ze al je analoge zenders weg dus moet je wel. Maargoed decoder via marktplaats en hoppa
je hebt wel analoge TV, maar ze hebben bij mij al 3 keer zenders weg gehaald, de standaard heb ik maar BBC 2 zit bijvoorbeeld niet meer op de analoge en zo meer. En een decoder bij hun is los 200 euro....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb je dan geen tv meer? Als je die decoder niet zou kopen? En dan moet je toch nog betalen... wat een schoften.
Oh ik dacht al, halen ze al je zenders weg... Bij UPC is dat gelukkig nog niet, ik kijk nog gewoon analoog. Ik vraag me af of je van UPC ook een decoder kan kopen op Marktplaats en of het lastig is om aan te sluitenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je hebt wel analoge TV, maar ze hebben bij mij al 3 keer zenders weg gehaald, de standaard heb ik maar BBC 2 zit bijvoorbeeld niet meer op de analoge en zo meer. En een decoder bij hun is los 200 euro....
decoder kopen kon bij mij gewoon, je moet wel bij hun een kaartje bestellen maar dat heb ik via een website gedaan waarbij het de helft was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, halen ze al je zenders weg... Bij UPC is dat gelukkig nog niet, ik kijk nog gewoon analoog. Ik vraag me af of je van UPC ook een decoder kan kopen op Marktplaats en of het lastig is om aan te sluiten
Hier ga ik me in verdiepen, op chelloo staan vast wel tips.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
decoder kopen kon bij mij gewoon, je moet wel bij hun een kaartje bestellen maar dat heb ik via een website gedaan waarbij het de helft was.
Enige wat ik deed was stroom kabel en tv kabel in decoder, kabel van kastje naar TV, kaartje erin en 30 minuten wachten en het werkte
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef tong80 het volgende:
[RTL-4] Help mijn moeder is te dik en ik word hetzelfde door haar.
Is effectiever dan alleen cardio.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:49 schreef luckass het volgende:
En waarom laten ze iemand die moet afvallen krachttraining doen?
60 kilo te veel mee sjouwen is ook vermoeiend (geen idee wat ze weegt)quote:
sowieso speklapquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef roos85 het volgende:
Niet veel eet? mens ze vreet nog een speklap extra
's Morgens bijna geen boterham en tussen de middag 2 zuurtjes of een koekje is niet echt veel nee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef roos85 het volgende:
Niet veel eet? mens ze vreet nog een speklap extra
Dat is heel makkelijk te horen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Frag_adder het volgende:
hmm die woont vlakbijkon echt niet horen dat het brabo's waren
heb het volgens mij nog nooit gegeten, maar het klinkt gewoon ranzigquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Best lekker hoor, alleen die waren zo te zien wel vet gebakken.. ik grill ze meestal
valt ook best mee toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
's Morgens bijna geen boterham en tussen de middag 2 zuurtjes of een koekje is niet echt veel nee.
sarcasmequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te horen.
ze bloed nog geen eensquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
sarcasme
[..]
ze bloed nog geen eens
mannelijke intuitiequote:
de harde waarheid doet pijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat is geen schelden maar benoemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Frag_adder het volgende:
valt mee hoe zwaar ze is, die van vorige week won dik
Hoeveel weegt ze? Net gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
behoorlijk jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef Little_Acorn het volgende:
Die moeder zit in de ontkenningsfase
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor de monddouche, er zitten kilotjes tussen die tanden!
De waterpik zal vanzelf wel komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
met een waterpik?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
aaaah daar wassie alquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
De waterpik zal vanzelf wel komen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Melleyn het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst en dacht dat jullie altijd een grapje maakten over die waterpik.. Heet het echt zo
ik was eerstquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Frag_adder het volgende:
omg ik dacht dus echt dat waterpik een grapje was, maar dat is echt het merk
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die naam is wel ernstig
Haar eerste pik, op TV
ja als ze letterlijk zeggen "spoel je mond met deze pik" dan ga ik echt niet mer bijkomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die naam is wel ernstig
Haar eerste pik, op TV
ik moest lachequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja als ze letterlijk zeggen "spoel je mond met deze pik" dan ga ik echt niet mer bijkomen
De hele TBS-kliniek kijkt mee met een tube handcreme nabijquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja als ze letterlijk zeggen "spoel je mond met deze pik" dan ga ik echt niet mer bijkomen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De hele TBS-kliniek kijkt mee met een tube handcreme nabij![]()
wacht maar tot ze bij martijn dit programma ontdekkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De hele TBS-kliniek kijkt mee met een tube handcreme nabij![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze kon beter naar een zware school gaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef hexje het volgende:
Ze is van een zwarte school naar een witte school gegaan.
De nieuwe is wel veel lichter danquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef hexje het volgende:
Ze is van een zwarte school naar een witte school gegaan.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze kon beter naar een zware school gaan
deze was beterquote:
maar goed dat friet met een F isquote:
Kan het best zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FUCK! sporten blijkt helemaal niet leuk!
Inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar goed dat friet met een F is
Patat, Poffertjes, Pannenkoeken, Pizza en Pastaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat waren de 5 P's dan? ik zit lekker op te letten
patat, pannekoek, pizza, p... en p....quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad
Wat waren de 5 P's dan? ik zit lekker op te letten
Wat is er mis met pastaquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef CasB het volgende:
patat, pizza, pasta, poffertjes en pannenkoeken ofzo.
van pasta word je toch niet dik? is hartsitkke vet arm en het heeft wel veel koolhydraten maar het vult goed door het water wat het heeft opgenomen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Patat, Poffertjes, Pannenkoeken, Pizza en Pasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |