Dat klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets haalt het bij de real thing.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets haalt het bij de real thing.
Net zo'n slap ouwehoer als ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:16 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.justuslipsius.nl/master-rechtsfilosofie/
Leuke master
Wat ken je er mee wordu?
Want?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mits met terugwerkende kracht voor Maxime Verhagen.
Vertel, bioloog, welke opgezette tetten waren beter dan echte tetten?quote:
Nice.quote:
Al die 120+'ers ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want?
Moeten we ook aan iedereen die voor 1957 65 werd een AOW-uitkering aanbieden?
quote:
Verhagen, de langstudeerder van collegejaar 2012.quote:
Zijn borsten halal?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef De_Nuance het volgende:
GS ik was in beide posts niet serieus, maar leuk dat je er serieus op in gaat.
Ik zou het werkelijk waar niet weten, noch interesseert het mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn borsten halal?
Of mag je die pas voelen als je gaat trouwen?
Nah, ben zo heilig als de paus.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ben zo heilig als de paus.
[ afbeelding ]
Die houdt toch meer van kleine jongetjes?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ben zo heilig als de paus.
[ afbeelding ]
Eric Saade was boeiend, het ESF niet zozeer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef De_Nuance het volgende:
Turkije stuurt een Turkse hebro naar het songfestival heb ik mij laten vertellen.
Jij vond ESF toch boeiend VS?
In dat geval ben ik heiliger dan de Paus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die houdt toch meer van kleine jongetjes?
Ja vind het ook niet om aan te horen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eric Saade was boeiend, het ESF niet zozeer.
Turkije had beter gekund dan wat je post overigens, beetje hak op de tak dit.
Wel leuk idee, maar hou er niet van dat ze rap/techno en alles door elkaar gooien met traditioneel. Eigenlijk is het enige wat goed klinkt dat traditionele achtergrondmuziekje van tijd tot tijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet om aan te horen.
Dat is al veel beter idd.quote:
Dat klinkt als het liedje van kabouter plop in t introquote:
Hey hey baby love back todayquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef De_Nuance het volgende:
Turkije stuurt een Turkse hebro naar het songfestival heb ik mij laten vertellen.
Jij vond ESF toch boeiend VS?
Iets met AdvancedPower enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wij hadden tenminste:
Met orgel mensen, jaja._!_
Precies.quote:
Ik wist niet dat je fan was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Het Eurovisie songfestival is voor SBS6-kijkers en andere smakeloze kutpaupers.
Net als TVOHquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Zit jij nu in je master Friek?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Alleen Nederlanders mogen dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef De_Nuance het volgende:
http://bit.ly/xfuxYZ
Hier lacht ze Sienke uit.
Net als D66.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Bekijk 't positief, zonder con's geen pro's.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Philquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussen de Phil Colins memorials door.
Ik ben neutraal, heb nog nooit ESF gekeken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie een nieuwe tweedeling die een weergaloze uitwerking zal hebben op deze reeks, veel meer dan de links/rechts verdeling.
Pro en contra ESF.
quote:had 't laten invliegen
Some go to great lengths.quote:
Doet me ergens aan denken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bekijk 't positief, zonder con's geen pro's.
TVOH wel uiteraard, maar ook alleen maar als ik bij vrienden zat en zij het er op hadden staan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
Maar wel TVOH toch?
Same shit, different name.
Ik keek vroeger altijd uitsluitend naar de puntentelling, die zeggen namelijk meer over de politieke verhouding dan daadwerkelijk over liedjes.
Altijd leuk dat boe-geroep als Griekenland Cyprus 12 punten geeft.
Goede maat van me heeft Turks/Marokkaanse buren of iets dergelijks, elke zondag als ik nog K.O. op de bank lig te pitten word ik weer wakker gemaakt met die teringherrie. "Jalalalalalala hiiiirrriiiii jalalalaa" op volumestand 100, de tering zeg.quote:
Haha lekker voor je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goede maat van me heeft Turks/Marokkaanse buren of iets dergelijks, elke zondag als ik nog K.O. op de bank lig te pitten word ik weer wakker gemaakt met die teringherrie. "Jalalalalalala hiiiirrriiiii jalalalaa" op volumestand 100, de tering zeg.
Ik zing altijd mee.quote:
Turkish Radio and Television.quote:
http://paduaan.wordpress.(...)aat-mij-in-de-weg-2/quote:Vandaar ook dat het CDA het ‘radicale’ midden gaat opzoeken?
“Dat is nou framing, zoals we dat in de communicatie noemen. We wisten dat na de uitkomsten van het Strategisch Beraad (het CDA stelde een commissie in die de partij opnieuw moest gaan uitvinden, red.) er ongetwijfeld mensen in de media zouden gaan roepen dat de partij op zou schuiven naar links of naar rechts. Maar door er ‘radicaal’ voor te zetten trek je de aandacht. En wat blijft dan hangen? Het midden. En dat is precies wat het CDA wil zijn, een brede middenpartij. Daar hebben we natuurlijk uitgebreid over gesproken en over nagedacht. En ja, dat stukje communicatie was natuurlijk een rol die ik graag op me neem.”
Ah!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Turkish Radio and Television.
Soort RussiaToday.
Voorgelogen? Framing is gewoon communiceren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:09 schreef De_Nuance het volgende:
En we zijn, alweer, voorgelogen door Jack de Vries en zijn CDA.
[..]
http://paduaan.wordpress.(...)aat-mij-in-de-weg-2/
Verder van de TRT kun je niet afzitten met deze video.quote:
Nja voorgelogen, we zijn er in ieder geval ingetuind.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voorgelogen? Framing is gewoon communiceren.
Ik zei ook niet dat het TRT was, ik zei dat ik wakker werd door zulke muziek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verder van de TRT kun je niet afzitten met deze video.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |