Een dweilorkerst?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vals muziek maken kan op bepaalde manier erg mooi klinken. Maar hoe heet dat dan?
Jostiband?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vals muziek maken kan op bepaalde manier erg mooi klinken. Maar hoe heet dat dan?
Dat vind ik echt heel vreselijk. ik zou direct de benen nemen.quote:
Ik las nummerologiequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Neurologie lijkt mij een interessante wetenschap.
Dat zal Karl-Theodor zu Guttenberg ook ooit gedacht hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om dertig jaar terug met "herr doktor" te worden aangesproken.
Ik ook, typo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef TitusPullo het volgende:
Ik versta ''alsnog'' in plaats van ''als stof''.
Ik had zo graag gezien dat je neuroloog was geworden. Je kon zo goed leren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zal Karl-Theodor zu Guttenberg ook ooit gedacht hebben.
Ik zal je geen pijn doen. Ik denk wel dat je ouders trots op je zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:49 schreef Nautilus. het volgende:
Hou op. Schaamte tast alles aan dat ik doe.
Ik word het nog steedsquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om dertig jaar terug met "herr doktor" te worden aangesproken.
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is sneu voor de kindjes, als het zou kloppen. En je krijgt misschien de grote vraag: kasplant of euthanasie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Dank je Disana.
Ik het is precies wat ik ook denk....Als je het plaatje bekijkt, althans de info die beschikbaar is, dan schat ik ook in dat het niet gunstig is.
Erg verdrietig allemaal
Ik kan mij haast niet indenken dat je meer van 1 kind houdt dan van de andere.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:53 schreef TitusPullo het volgende:
Wat een kiese formulering:
Uitgerekend de oogappel van Beatrix, de pienterste van de Oranjezonen, die de publiciteit zorgvuldig meed, wordt er nu onder bedolven
Ik wil maar 1 ding: dat hij opknapt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zie het positief EG, dan is straks eindelijk weer wat op TV.
twitter:JohnKuijt twitterde op woensdag 22-02-2012 om 17:53:35Oud-burgemeester van #Rotterdam en voormalig minister Bram Peper: "Het blijft nog lang onrustig in de #PvdA." http://t.co/Q12k87my #column reageer retweet
Ik mag het niet zo zeggen, maar iemand kan beter sterven dan een vegetatief leven te moeten leiden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Het is sneu voor de kindjes, als het zou kloppen. En je krijgt misschien de grote vraag: kasplant of euthanasie.
Een teken van God.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik krijg de kriebels, toen ik dat type.... Ik hoor net het liedje Mr, Time van The Alan Parsons Project.
Klopt. Aarbevingen omdat de mensen in dat land homo zijn, overstromingen omdat ze seks buiten het huwelijk hebben, lawine's omdat hij met een hoer getrouwd is ... tekenen zat.quote:
Nee, toe nou...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Aarbevingen omdat de mensen in dat land homo zijn, overstromingen omdat ze seks buiten het huwelijk hebben, lawine's omdat hij met een hoer getrouwd is ... tekenen zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |