v_P is twee dagen geleden al unbanned: von_Preussenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
Over strafkampen gesproken, ik dacht dat v_P al wel weer terug zou zijn zo onderhand.
Ik mis zijn 1, 2'tjes met Auti en bijbehorende plaatjes.
Mooie studies om te combineren met Filosofiequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
Bedrijfskunde, Bestuurskunde, Politicologie, Rechten () ?
That I know, maar doelde meer op zijn eigen terugkeer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
v_P is twee dagen geleden al unbanned: von_Preussen
Je eigen remlof plakboek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef remlof het volgende:
Hij is wel druk geweest met z'n fobo: Fotoboek van von_Preussen
Ik wil eerst mannen, dan zoek ik wel tieten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik spaar vooral tieten in m'n fobo
Misschien moet ik eens bij rechten gaan kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
Bedrijfskunde, Bestuurskunde, Politicologie, Rechten () ?
Ik niet op mijn fobo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik spaar vooral tieten in m'n fobo
Moet je wel leuk vinden en niet 'maar rechten studeren'quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens bij rechten gaan kijken.
Jij spaart ze in een potje op sterk water?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet op mijn fobo.
Hou van iets tastbaars.
Grappig genoeg is inderdaad mijn ambitie om m'n studie te combineren met een studie rechten. Rechtsfilosofie voor de winst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooie studies om te combineren met Filosofie
Jij zit met je klauwen in sterk water te grabbelen? Man, ik kweek ze bij mezelfquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij spaart ze in een potje op sterk water?
Moet je deze aflevering van De Rekenkamer eens kijken, kan je zien wat jouw zuipfeest ons kostquote:
Een hele mooie combi.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Grappig genoeg is inderdaad mijn studie te combineren met een studie rechten. Rechtsfilosofie voor de winst.
Plastinatie dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zit met je klauwen in sterk water te grabbelen? Man, ik kweek ze bij mezelf
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
Nofi djoek: http://forum.fok.nl/topic/1780316/2/100#108273342
Mits met terugwerkende kracht voor Maxime Verhagen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:16 schreef GSbrder het volgende:
Langstudeerboetes zijn trouwens geen enkel probleem.
Je kunt ook gewoon meedoen i.p.v. te gaan zitten zeiken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je deze aflevering van De Rekenkamer eens kijken, kan je zien wat jouw zuipfeest ons kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |