Iets met AdvancedPower enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wij hadden tenminste:
Met orgel mensen, jaja._!_
Precies.quote:
Ik wist niet dat je fan was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Het Eurovisie songfestival is voor SBS6-kijkers en andere smakeloze kutpaupers.
Net als TVOHquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Zit jij nu in je master Friek?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Alleen Nederlanders mogen dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef De_Nuance het volgende:
http://bit.ly/xfuxYZ
Hier lacht ze Sienke uit.
Net als D66.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Bekijk 't positief, zonder con's geen pro's.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Friek_ het volgende:
Philquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussen de Phil Colins memorials door.
Ik ben neutraal, heb nog nooit ESF gekeken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:57 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie een nieuwe tweedeling die een weergaloze uitwerking zal hebben op deze reeks, veel meer dan de links/rechts verdeling.
Pro en contra ESF.
quote:had 't laten invliegen
Some go to great lengths.quote:
Doet me ergens aan denken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bekijk 't positief, zonder con's geen pro's.
TVOH wel uiteraard, maar ook alleen maar als ik bij vrienden zat en zij het er op hadden staan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
Maar wel TVOH toch?
Same shit, different name.
Ik keek vroeger altijd uitsluitend naar de puntentelling, die zeggen namelijk meer over de politieke verhouding dan daadwerkelijk over liedjes.
Altijd leuk dat boe-geroep als Griekenland Cyprus 12 punten geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |