t was n fail, maar shht nou! (had eigenlijk moeten zijn "Waar maffemuts eindelijk echt een nieuwe topic opent" moeten zijn maar drukte te snel op okquote:
Zet m in de schuur, natte spons er op, week niet naar omkijken, over week spons weer nat maken etc... hij gaat t echt doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:35 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn verklaart zijn ficus ginseng officieel voor dood....
Hmmmmz..... proberen waard natuurlijk...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zet m in de schuur, natte spons er op, week niet naar omkijken, over week spons weer nat maken etc... hij gaat t echt doen
Hier overleven op dergelijke manier zelfs orchideeen mijn anti-groene-vingers en komen de raarste planten tot leven met het minste aan levenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmmz..... proberen waard natuurlijk...
Zelfs als je thuis woont, kom je ooit alleen te staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:42 schreef Ganzz het volgende:
Ik ben mij er wel van bewust dat thuiswonen zeker zijn voordelen heeft. Maar het huis uit geeft ook wel voordelen, ik geloof niet dat je je hele leven thuis wilt wonen.
Oh, dat is zo te zien inderdaad een leuk huis zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoekhuis met glaspui, open trap.
Ik zit nu 70km van mijn werk. Het komende half jaar blijf ik thuis en dus heen en weer rijden. Ik kan dan iig sparen voor een auto en dingen voor mijn kamer/appartement. Ik heb het geluk dat ik deze luxe situatie heb, ik hoef thuis niet weg. Maar ik vind het inmiddels wel tijd om de hort op de gaan. Ook schilt het mij ruim 2 uur reizen per dag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zelfs als je thuis woont, kom je ooit alleen te staan
Serieus, thuis wonen, lekker sparen etc... wou dat ik die keuze jaren terug had gehad!
Wees slim, spaar wat je anders kwijt was geweest aan huur/vaste lasten etc, die komen later echt weer van pas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Vlag d'r overheen en neuken voor 't vaderlandquote:
De jeugd van tegenwoordig....quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vlag d'r overheen en neuken voor 't vaderland
zei het jonkiequote:
Moet je opletten als ik ouwe doos zeg... dan heb ik de keukenmessen vliegen hoorquote:
op 'n ouwe fiets moet je 't lerenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je opletten als ik ouwe doos zeg... dan heb ik de keukenmessen vliegen hoor
Prima, maar niet te veel roest ok ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
op 'n ouwe fiets moet je 't leren
oh wacht
* serieus alweer van de stoel valt....quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh wacht
Ok Ganzz... je credits van vadaag zijn weer opquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef Ganzz het volgende:
De jeugd van tegenwoordig...Waar ik alleen opmerk dat ik haar eng vind kijken krijg ik een vlaag van de 'oudtjes' over mij heen dat ik er een zak overheen moet trekken, en vervolgens der met een vlag moet neuken voor het vaderland.
![]()
Waar gaat het heen met deze wereld
nuff said'quote:
Da's ook niet waar trouwens, je leert het op een kinderfiets.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh wacht
* Merlijn heeft helegaar geen fiets....quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's ook niet waar trouwens, je leert het op een kinderfiets.
Maarja, dat is in dit kader dan weer een beetje een foute uitspraak..
Maarja, heb je het al geleerd? That's the question!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn heeft helegaar geen fiets....
Ik officieel ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz heeft helegaar geen auto, dus meestal met de fiets
Je leert toch dagelijks bij? niet dan ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maarja, heb je het al geleerd? That's the question!
Je moet t veelvuldig blijven doen... anders val je door de mand bij de eerst volgende keer dat je moet fietsen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maarja, heb je het al geleerd? That's the question!
Als je fiets wel ja..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je leert toch dagelijks bij? niet dan ?
Dat dus..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je moet t veelvuldig blijven doen... anders val je door de mand bij de eerst volgende keer dat je moet fietsen..
Damn dat is iets onwennigs als je tijden niet gefietst hebt
Inderdaad.. Hoewel het best leuk kan zijn, straks als het mooi weer is..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef Merlijn het volgende:
* wilde een opmerking maken over een FHF fietstochtje, maar dat is ook een heel foute opmerking om in het kader van de context te maken....![]()
"Je bent een liegebeest, een jokkebrok van achter en van vorenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Hoewel het best leuk kan zijn, straks als het mooi weer is..
@Ganzz: nevermind.. ik ben een heel braaf en verlegen jongetje in het echt
Stille wateren hebben diepe gronden ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Plezier tochtjes altijd op de skatesquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je hebt me gezien, zag ik er niet braaf uit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
"Je bent een liegebeest, een jokkebrok van achter en van voren
Maar ga er alsjeblieft mee door, het is zo leuk om te horen "
Ja hoor, jij wel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:25 schreef maffemuts het volgende:
We hebben t gewoon over fietsen hoor
<- Kan niet naar meet ... gaat wel eens n minimeet organiseren in de toekomst ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:22 schreef JK1982 het volgende:
@Merlijn en Ganzz: jullie merken het vanzelf bij de bowlingmeet
Zijn allemaal praatjes
Oh, jammer.. Ja, dat is misschien wel geinig. Daar is al meerdere keren over gesproken hier..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
<- Kan niet naar meet ... gaat wel eens n minimeet organiseren in de toekomst ofzo
Was even aan het stoeien met webcamquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, jammer.. Ja, dat is misschien wel geinig. Daar is al meerdere keren over gesproken hier..
't Is wel stil opeens, niet?
Is dat nou nog steeds niet afquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef Ganzz het volgende:
Ik moet nog steeds aan mijn verslag werken
Oh sorry, was net even van mijn plek. Ik heb de positieve energie helaas niet gemistquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef maffemuts het volgende:
*wat positieve energie in de rondte strooit*
Eind resultaat is me niet naar t zinquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh sorry, was net even van mijn plek. Ik heb de positieve energie helaas niet gemist
En, doet je webcam het inmiddels al?
Tot later, en goede reis!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 sluit de boel hier af en gaat ook maar eens op huis aan.. Tot later!
* prikt in zijquote:
*kijkt even om haar heen voor de tiewraps...quote:
* Merlijn stofwolk isquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*kijkt even om haar heen voor de tiewraps...
harder kan rennen, Merlijn tackelt en alsnog vastlegt.quote:
Wil je misschien ook een kniptang bij de bijenkorf meebrengen PB ?... ben m zojuist kwijt geraaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Papabear het volgende:
* Onderweg naar huis is
Eerst even een voorraadje nespresso-cups gehaald @bijenkorf
* zint op wraakquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wil je misschien ook een kniptang bij de bijenkorf meebrengen PB ?... ben m zojuist kwijt geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Ganzz het volgende:
Bam!Dat overkomt de beste wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
nauwelijks, d;r moest weer iemand wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef maffemuts het volgende:
gegeten: check
kids op bed : check
boodschapjes gedaan :check
koffie: check
iedereen een goedenavond gewenst
Hoi iedereen!
:check.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
nauwelijks, d;r moest weer iemand weg
alletwee klaar wakker
ja
ook
en hoi.
Hoe doe je dat, als je getywrapt op de grond ligt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Merlijn het volgende:
Dammit. ik had een telefoonloze dag..... inmiddels al 5 telefoontjes verder....grrrr
ik had ook liever 'n telefoonloze dag gehad. het nieuws wat ik kreeg was nou ook niet bepaald denderendquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Merlijn het volgende:
Dammit. ik had een telefoonloze dag..... inmiddels al 5 telefoontjes verder....grrrr
je veter zit los ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Merlijn het volgende:
ach ja.... shit happens zeggen we maar.
Loopt op blote voeten momenteel. Fat chance...quote:
*evil grin*quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Loopt op blote voeten momenteel. Fat chance...
Niet in de stemming.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
*evil grin*
*pakt ganzeveer en begint te kietelen
Hangt helemaal van de personen en situatie af. Ik zou een dergelijke vraag dus niet direct met een ja of nee kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wil even een aantal meningen horen over een stelling:
"vreemdgaan is per definitie exit relatie" ?
bij nét verkering is er ook nog iets makkelijker overheen te stappen (over het einde relatie stuk dan) dan wanneer je al een x aantal jaar getrouwd bent, en twee kinderen hebt samen).quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Als je nou net verkering hebt en je vriend(in) duikt met een ander het nest in, dan zeg ik ja, oprotten en nooit meer terug komen
ik ben daar heel makkelijk in: vreemdgaan is einde relatie. Punt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
das dan in samenspraak en imo dus geen vreemdgaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hangt helemaal van de personen en situatie af. Ik zou een dergelijke vraag dus niet direct met een ja of nee kunnen beantwoorden.
Ik ken ook een stel die al jaren samen waren en er juist heel bewust voor kozen om allebei een keer een 'slippertje' te ondergaan voor de spanning. Ze hebben dat allebei positief ervaren en zijn nog steeds bij elkaar.
Vreemdgaan hoeft dus niet per definitie exit relatie te betekenen.
ligt aan de instelling van de vrouw. wíl ze zelf nog? ja, dan wel wellicht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
Goed, ik moet de situatie dus iets uitbreiden.
Man en vrouw, 10 jaar getrouwd, drie jonge kinderen. Samen uit diep dal geklommen met nog steeds diepe dalen, maar goede pieken. Torenhoog in de schulden door veel tegenslag, maar op de goede weg. Vrouw is zo koppig als wat en man durft gevoelens niet te tonen. Kortom: weinig tot geen intimiteit. Relatie op kiepen en man gaat vreemd, maar beseft zich te laat wat hij op het spel heeft gezet. Is de relatie nog te redden?
alsm ik t zo lees zijn ze al heel ver uitelkaar gegroeid. Willen ze allebei die relatie uberhaupt nog, vraag ik me dan afquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:
Goed, ik moet de situatie dus iets uitbreiden.
Man en vrouw, 10 jaar getrouwd, drie jonge kinderen. Samen uit diep dal geklommen met nog steeds diepe dalen, maar goede pieken. Torenhoog in de schulden door veel tegenslag, maar op de goede weg. Vrouw is zo koppig als wat en man durft gevoelens niet te tonen. Kortom: weinig tot geen intimiteit. Relatie op kiepen en man gaat vreemd, maar beseft zich te laat wat hij op het spel heeft gezet. Is de relatie nog te redden?
Dat voorbeeld staat ook los van wat ik verder nog schreef. Het ligt ook helemaal aan de situatie, wat er is gebeurd en hoeveel hij en zij nog van elkaar houden, ondanks wat er in het verleden is gebeurd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
das dan in samenspraak en imo dus geen vreemdgaan.
dat dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat voorbeeld staat ook los van wat ik verder nog schreef. Het ligt ook helemaal aan de situatie, wat er is gebeurd en hoeveel hij en zij nog van elkaar houden, ondanks wat er in het verleden is gebeurd.
Als je al jarenlang samen bent, dan is er een band. Als er ook nog kinderen zijn, dan heb je al 100 meer redenen om de relatie proberen te redden.
Ik vind het té gemakkelijk om te roepen "exit relatie" bij een slippertje. Het hangt van te veel factoren af.
klopt ook idd. Ligt er ook aan hoe je er zelf inzit. Als je bv van elkaar weet dat vreemdgaan een relatiekiller en er gaat toch 1 vreemd is t ook anders dan als je daar minder stellig in bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat voorbeeld staat ook los van wat ik verder nog schreef. Het ligt ook helemaal aan de situatie, wat er is gebeurd en hoeveel hij en zij nog van elkaar houden, ondanks wat er in het verleden is gebeurd.
Als je al jarenlang samen bent, dan is er een band. Als er ook nog kinderen zijn, dan heb je al 100 meer redenen om de relatie proberen te redden.
In een 'normale' situatie zou het in mijn ogen ook absoluut een relatiekiller zijn, dat ben ik helemaal met je eens hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt ook idd. Ligt er ook aan hoe je er zelf inzit. Als je bv van elkaar weet dat vreemdgaan een relatiekiller en er gaat toch 1 vreemd is t ook anders dan als je daar minder stellig in bent.
Als het mensen laat inzien (beide kanten) hoeveel ze toch voor elkaar voelen en hoe stom ze bezig zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
In een 'normale' situatie zou het in mijn ogen ook absoluut een relatiekiller zijn, dat ben ik helemaal met je eens hoor.
Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het in uitzonderlijke gevallen juist wel eens een relatie zou kunnen redden. Hoe gek dat misschien ook mag klinken.
Same here. 3 jaar gescheiden na een relatie van ruim 15 jaar en 2 puberende kinderenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
Mijn mening: Ik weet -net zoals een aantal hier- hoe het is om een kind op te laten groeien in een gescheiden situatie. Hoewel het vreemdgaan an sich natuurlijk oerstom (zacht uitgedrukt) is, zeker als je bezig bent een relatie te redden vraag ik me af of een scheiding hierin de juiste keuze is. Dat het niet vergeven en vergeten is mag duidelijk wezen en dat hier maanden of jaren overheen gaan ook.
Juistem!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Als het mensen laat inzien (beide kanten) hoeveel ze toch voor elkaar voelen en hoe stom ze bezig zijn?
Ik riep ook altijd om het hardstquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Ganzz het volgende:
Als 'jonkie'kijk ik hier misschien anders tegenaan. Maar op dit moment zou ik zeggen vreemd gaan is al snel exit. Maar dat hangt weer van de situatie af. Wanneer ik al een x aantal jaar een relatie zou hebben/ getrouwd zijn, kinderen etc, dan zou de hele situatie anders zijn. Blijft lastig allemaal.
10 jaar geleden zou ik de uitspraken die ik zojuist deed, waarschijnlijk ook nooit hebben gedaan. Maar stel je eens een relatie voor die al +10 jaar duurt en je elkaar dus door en door kent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Ganzz het volgende:
Als 'jonkie'kijk ik hier misschien anders tegenaan. Maar op dit moment zou ik zeggen vreemd gaan is al snel exit. Maar dat hangt weer van de situatie af. Wanneer ik al een x aantal jaar een relatie zou hebben/ getrouwd zijn, kinderen etc, dan zou de hele situatie anders zijn. Blijft lastig allemaal.
en hoe actueel ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
Gatverdamme, wat een serieus onderwerp
Ik zou ze gijzelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
Oplettende lezers weten denk ik wel over wie ik het heb. De volgende kwestie is dan: is het verstandig om in te grijpen als de personen heel dicht bij je staan?
heel eerlijk antwoord?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
Oplettende lezers weten denk ik wel over wie ik het heb. De volgende kwestie is dan: is het verstandig om in te grijpen als de personen heel dicht bij je staan?
Veel is hierboven al gezegd, hangt echt van de situatie af.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ook al een vermoeden om wie het gaat ja..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ingrijpen lijkt me lastig tbh. Mss zou ik ze er zelf afzonderlijk op wijzen wat ze aan t doen zijn en of ze alles op t spel willen zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
Zoals eerder gezegd: wat hun betreft kan ik ze alleen maar in de juiste richting wijzen. Ik weet dat hij oprecht spijt heeft en er alles voor over heeft om een laatste kans met beide handen aan te pakken. Van haar weet ik het (nog) niet. Maar het gaat me vooral om de kinderen, die ik het lot van mijn dochter wil besparen. (naast de financiele consequenties)quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Veel is hierboven al gezegd, hangt echt van de situatie af.
En dat slippertje, is zij erachter gekomen of heeft hij het zelf opgebiecht? Maakt ook een groot verschil denk ik, met name om zijn instelling in dat geval.
[..]
Ik heb ook al een vermoeden om wie het gaat ja..
Maar.. op welke manier wil je ingrijpen? Voorkomen dat ze uit elkaar gaan, of voorkomen dat ze bij elkaar blijven?
Ik hou mij eigenlijk ook altijd wel op de zijlijn als het gaat over mijn mening over andermans relatie. Maar de relaties in mijn omgeving bekijk ik wel vaker met een knipoog. Ik heb overigens niet door over wie het gaat, maar dat gaat mij ook verder niet aan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
Nu het serieuze antwoord: Ik zou wat afstand houden. Straks heb je je er te veel mee bemoeid en ben jij de sigaar![]()
Katten in het nauw maken rare sprongen. En als het om relaties gaat, dan gaan sommigen over lijken.
Op dat gebied ben ik altijd erg terughoudend.
Ik kan niet over jouw situatie oordelen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn ouders vaak ruzie hadden vroeger, op een gegeven moment uit elkaar zijn gegaan en daar ben ik echt niet slechter van geworden. Ik denk dat het voor mijn ouders in ieder geval de betere oplossing was, hoewel het in het begin niet leuk is natuurlijk. Maar steeds ruzie was ook niet leuk voor ons als kinderen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: wat hun betreft kan ik ze alleen maar in de juiste richting wijzen. Ik weet dat hij oprecht spijt heeft en er alles voor over heeft om een laatste kans met beide handen aan te pakken. Van haar weet ik het (nog) niet. Maar het gaat me vooral om de kinderen, die ik het lot van mijn dochter wil besparen. (naast de financiele consequenties)
Is al gebeurd. Ik weet alleen haar kant (reactie) van het verhaal nog niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan niet over jouw situatie oordelen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn ouders vaak ruzie hadden vroeger, op een gegeven moment uit elkaar zijn gegaan en daar ben ik echt niet slechter van geworden. Ik denk dat het voor mijn ouders in ieder geval de betere oplossing was, hoewel het in het begin niet leuk is natuurlijk. Maar steeds ruzie was ook niet leuk voor ons als kinderen.
Ik denk dat het cruciaal is dat hij écht oprecht spijt heeft. Als hij echt met z'n billen bloot gaat en écht oprecht heel veel spijt heeft etc, en misschien zelfs kan verklaren waarom hij in de fout is gegaan, dan zou ik zeker niet zomaar alles op het spel zetten. Maar nogmaals, dan moet die spijtbetuiging wel oprecht zijn, en niet een of andere lulsmoes, terwijl hij daarna vrolijk verder gaat.
Hij zal door het stof moeten als hij de relatie wil redden en haar wil behouden..
*Amen* (geldt imo ook als het een vrouw zou betreffen hoor!)quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan niet over jouw situatie oordelen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn ouders vaak ruzie hadden vroeger, op een gegeven moment uit elkaar zijn gegaan en daar ben ik echt niet slechter van geworden. Ik denk dat het voor mijn ouders in ieder geval de betere oplossing was, hoewel het in het begin niet leuk is natuurlijk. Maar steeds ruzie was ook niet leuk voor ons als kinderen.
Ik denk dat het cruciaal is dat hij écht oprecht spijt heeft. Als hij echt met z'n billen bloot gaat en écht oprecht heel veel spijt heeft etc, en misschien zelfs kan verklaren waarom hij in de fout is gegaan, dan zou ik zeker niet zomaar alles op het spel zetten. Maar nogmaals, dan moet die spijtbetuiging wel oprecht zijn, en niet een of andere lulsmoes, terwijl hij daarna vrolijk verder gaat.
Hij zal door het stof moeten als hij de relatie wil redden en haar wil behouden..
Reactie op het vreemdgaan bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Ik weet alleen haar kant (reactie) van het verhaal nog niet.
idd vind ik ook. Altijd gevaarlijk om je in zoiets te mengen. Mss zou ik ze naar een huwelijkstherapie verwijzen oid. Maar zelf er een beetje tussen gaan zitten is gevaarlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
In mijn ogen is Merlijn ook nog maar een 'broekie'. En ik kan me voorstellen dat je de relatie van iemand graag zou willen redden omwille van de kinderen, maar je begeeft je al heel erg snel op glad ijs, wat dat betreft.
Ik kan helaas niet het hele verhaal neerzetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef gomi het volgende:
[..]
idd vind ik ook. Altijd gevaarlijk om je in zoiets te mengen. Mss zou ik ze naar een huwelijkstherapie verwijzen oid. Maar zelf er een beetje tussen gaan zitten is gevaarlijk
Daar zit ik ook niet echt op te wachtenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet het hele verhaal neerzetten.
geheel met je eens iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar zit ik ook niet echt op te wachten
Het gaat om 2 volwassen mensen die zelf oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om hun eigen boontjes te doppen.
Ze weten zelf ook dondersgoed dat ze 3 kinderen hebben en wat de consequenties van een scheiding zullen zijn.
Hoe graag je ook wilt helpen en hoe goed je bedoelingen ook zijn..... Don't do it!
Ik heb wel een paar keer bijna in zo'n situatie gezeten inderdaad. Maar toen kreeg ik gelukkig op tijd hetzelfde advies als dat ik nu zelf heb gegeven: Afstand houden, begrip tonen en niet ingaan op specifieke vragen van 1 van beide partijen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef Ganzz het volgende:
@ papabear, het klinkt alsof je dat al vaker meegemaakt hebt. Het is inderdaad wel een punt, als ze zo in de crisis zitten, hebben we waarschijnlijk een kort lontje. Een van je 2 ken je altijd beter. Dus partijdigheid komt dan snel om de hoek (of zo wordt het misschien gezien)
Verder ga ik mijn bed op zoeken, t blijft een zwaar onderwerp.
(edit) ik wacht nog even op de bitterballen!
Held !quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer bijna in zo'n situatie gezeten inderdaad. Maar toen kreeg ik gelukkig op tijd hetzelfde advies als dat ik nu zelf heb gegeven: Afstand houden, begrip tonen en niet ingaan op specifieke vragen van 1 van beide partijen.
Zij hebben namelijk een probleem en zullen jou gegarandeerd gaan gebruiken om achter bepaalde dingen te komen.
Maar ik loop al bijna 40 jaar op deze aardkloot rond, dus heb genoeg gezien en gehoord
Sleep wel girl..quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts gaat maar slapen... ben moe, morgen drukke dag.
slaap lekker! en droom wat moois...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef maffemuts het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef maffemuts het volgende:
Welja, stevige hapquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
nog even een bord pasta met gesmolten kaas wegwerkt voor 't naar bed gaan.
quote:
Goed bezig!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:31 schreef Ganzz het volgende:
[ afbeelding ]
Al hard aan het werk hier
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
Dat schiet lekker op ja...![]()
Had je dat vandeweek niet ook al?
Ik moet nog nieuwe foto's maken inderdaad. Maar er is weinig geklust buiten dat de tuin op orde iswas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef JK1982 het volgende:
Hee, maarre.. waar blijven de updates in je klustopic? Of is het nu helemaal af enzo..
Ik vind het wel echt een tof huisje, en die tuin ook..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe foto's maken inderdaad. Maar er is weinig geklust buiten dat de tuin op orde iswas.
Momenteel is het een "man-cave"..... (die om het weekend wordt omgetoverd tot roze puinhoop overigens). Niet echt geschikt voor met een gezin te wonen... (vinnik)quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt een tof huisje, en die tuin ook..
Mijn tuin is echt een puinhoop, maargoed.. ik heb dan ook eigenlijk geen zin om er veel geld in te steken. Het is dan ook maar een huurhuis.
Misschien dat ik van het voorjaar maar weer even aan de gang moet om het netjes te maken..
Hmmz.. ik dacht dat het wel een mooi huisje was, en leuk ingericht. Afgaande op wat ik zo op de foto's zie: leuke kleurtjes, mooie meubelen enzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Momenteel is het een "man-cave"..... (die om het weekend wordt omgetoverd tot roze puinhoop overigens). Niet echt geschikt voor met een gezin te wonen... (vinnik)
En dat door een man uitgezochtquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. ik dacht dat het wel een mooi huisje was, en leuk ingericht. Afgaande op wat ik zo op de foto's zie: leuke kleurtjes, mooie meubelen enzo..
Bij mij is het een allegaartje![]()
Mocht ik ooit een huis gaan kopen, dan zien we wel weer verder..
Da's wel een voordeel ja. Het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En dat door een man uitgezocht![]()
Nee, zonder gein, de complete inrichting is in 1x aangekocht vorig jaar, dus ik kon het een beetje op elkaar afstemmen.
Nouja, als je in de gelegenheid bent, waarom niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
Gek genoeg heb ik daar redelijk wat negatieve opmerkingen over gehad toen ik dit huis betrok:
" waarom niet ikea / tweedehands / leftovers inzetten en vanaf daar verder kijken, in plaats van betrekkelijk wat geld uitgeven en alles nieuw kopen? "
Mij ging het meer om een fatsoenlijk thuis voor mijn dochter en een nieuwe start te maken. Meubels zijn overigens ook gewoon van de leenbakkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, als je in de gelegenheid bent, waarom niet?
Aan de andere kant.. Ik ben nu 29 en zit nog steeds met een stel afdankertjes..
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand duizenden euro's op een inrichting kan stukslaan. Dat is voor mij, met mijn salaris, niet weggelegd denk ik
Ondingen zijn het !quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat ding is om de haverklap kapot, zoals ook nu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ondingen zijn het !
Hier inmiddels ook al de hele ochtend aan de slag.... Double the fun:Hey, ik zie mezelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie d'rbij.. goed bezig!
Peuken erbij, dat is dan weer een beetje jammer![]()
dood ga ik toch, kan ik op zijn minst een beetje levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, ik zie mezelf!
Koffie d'rbij.. goed bezig!
Peuken erbij, dat is dan weer een beetje jammer
F5 F5 F5 F5 F5 F5quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
dood ga ik toch, kan ik op zijn minst een beetje leven
Ik leef nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
F5 F5 F5 F5 F5 F5
Ja sorry, ik was even van mijn plek..
I know.. bedoelde ook meer dat ik even van m'n plek was..quote:
Ik heb ook wel zin om op te stappen....quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
I know.. bedoelde ook meer dat ik even van m'n plek was..
Ik heb zin om te rijden!! Misschien morgen maar op de motor naar de beurs, ligt eraan wat het weer doet..
Waarom koop je niet gewoon een goedkoop ding, i.p.v. er een te huren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om op te stappen....
Kan natuurlijk ook. Van de zomer maar eens kijken of dat in het budget past...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een goedkoop ding, i.p.v. er een te huren?
Dan kun je hem pakken wanneer je maar wilt..
Dit moest maffemuts wel gepost hebben, en inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:50 schreef maffemuts het volgende:
En hoi alweer, ben weer thuis, nu eerst eten...
( Stampot hoerenkool met worst enzo)
en wie leest het weer als eerste?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dit moest maffemuts wel gepost hebben, en inderdaad
Wel eens naar het toetsenbordlayout van een blackberry gekeken? b en h zitten recht bovenelkaar, was gewoon een typoquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Dit moest maffemuts wel gepost hebben, en inderdaad
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Merlijn het volgende:
Ik zat te kleien....Hahaha.. Zal ik op de spoiler klikken of niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien je dochter er is durf ik het wel aan..
*Klik!*
Ik ben t niet... heb genoeg gegetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:24 schreef Merlijn het volgende:
![]()
hmmmz. ik ga eens rebooten. voor het eerst in 3 maanden. Iets eet geheugen![]()
* Hand voor mond doet.quote:
Die jeugd van tegenwoordig..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Hand voor mond doet.
Doe eens beleefd
No problemquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Merlijn het volgende:
Iemand nog ergens 2 TB aan storage over?
ruim vijf minuten ...quote:
* Merlijn mist de link.quote:
Ahzo....quote:
Nee, moest nog een mailtje aftikken. reboot in 12 seconden.quote:
Ik kan op donderdag nooit helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef JK1982 het volgende:
Niemand verder van hier? Jammer hoor..
Je hebt gelijk.quote:
Checkt agenda.... Draakje bij mij... Jammer.quote:
Ik werk daar echt om de hoek, dus ik vind het wel effe leuk..quote:
Opschieten dan, als ze al niet weg zijn..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Checkt agenda.... Draakje bij mij... Jammer.
Met nog 599 anderenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik werk daar echt om de hoek, dus ik vind het wel effe leuk..
Nu nog even kijken wie ik evt. meeneem, heb voor de zekerheid ook maar 2 kaarten gereserveerd.
Met wie ga jij?
Niet met die jongens van je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met nog 599 anderenMaar ik heb voor mezelf 1 kaart besteld
Nee, dat wordt veel te laat voor ze. Als ik de film goed vind, dan ga ik nog wel een keer met ze op zondagmiddag ofzoquote:
Ohja, da's waar ook. Zat nog te denken, anders heb ik evt. dus nog 1 kaart over voor 1 v/d 2..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dat wordt veel te laat voor ze. Als ik de film goed vind, dan ga ik nog wel een keer met ze op zondagmiddag ofzo
Dat was wel tof geweest andersquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Zat nog te denken, anders heb ik evt. dus nog 1 kaart over voor 1 v/d 2..
biertje inschenken en terug lezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
* Rucky valt het topic weer binnen maar heeft geen idee waarover het gaat.
Laat ik maar een biertje inschenken.
goed plan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
biertje inschenken en terug lezen
Tegen de tijd dat ik terug gelezen heb zijn we 3 topics verder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
biertje inschenken en terug lezen
samenvatting: stilte, eten, kleien, rebooten, kaartjes bestellen voor john carter via FOK! en zuipen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik terug gelezen heb zijn we 3 topics verder.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
samenvatting: stilte, eten, kleien, rebooten, kaartjes bestellen voor john carter via FOK! en zuipen.
Dank je ik houd het wel bij het laatste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
samenvatting: stilte, eten, kleien, rebooten, kaartjes bestellen voor john carter via FOK! en zuipen.
Ik vind het tegenvallen. Had echt verwacht dat ze binnen een kwartier weg zouden zijn ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Papabear het volgende:
Van de 600 kaarten zijn er nu nog 250 over. Best snel gegaan in het eerste half uur.
Dat niet, maar wel binnen een paar uur. En dat kan nog steeds, al is de spurt er nu wel uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen. Had echt verwacht dat ze binnen een kwartier weg zouden zijn ofzo
Nou inderdaad, had ik niet verwacht.. Nouja, misschien ga ik nog wel naar die premeet.. Jij?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel binnen een paar uur. En dat kan nog steeds, al is de spurt er nu wel uit
Ik ga eerst wel ff bij Jinzo wat te drinken halen denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, had ik niet verwacht.. Nouja, misschien ga ik nog wel naar die premeet.. Jij?
1e Fok!meet, damn..![]()
linkje naar premeet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kunt mijn korste FB-vriendinnetje ooit worden hoor...
och, voor mijn part winnen ze hoor. 't boeit me weinigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je kunt mijn korste FB-vriendinnetje ooit worden hoor...
HUP wie d'r wint!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
och, voor mijn part winnen ze hoor. 't boeit me weinig
Het maakt mij ook niet echt uit hoor. Alleen toevallig heb ik vanaf mijn werkplek uitzicht op de Arena.. Dus ach, is wel grappig om dat een beetje te volgen. Maar verder vind ik leuk voetbal belangrijker dat de kleur van het shirt of de stad waar ze vandaan komen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:15 schreef Merlijn het volgende:
Ik ben 100% clubneutraal. sta er dan ook alleen met fotocamera en telelens...
't wordt steeds vroeger hè..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga me afmelden voor vanavond. Doodop.... tot morgen!
Rucky stapt ook zijn bedje in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't wordt steeds vroeger hè..
Slaap lekker
morgen gaat vroeg de wekker. Meg naar school brengen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't wordt steeds vroeger hè..
Slaap lekker
JK, papabear en ik zijn sowieso nog wakker hoor poppiequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Kom terug van m'n bezoek en iedereen gaat slapen
Ik zou niet durven..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:36 schreef maffemuts het volgende:
Kom terug van m'n bezoek en iedereen gaat slapen
Dan mag jij kiezen schatje..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef maffemuts het volgende:
Ennuh wat is't thema van vanavond ( en degene die zegt voetbal zwijg ik dood voor de rest v/d avond)
blauw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef maffemuts het volgende:
Ennuh wat is't thema van vanavond ( en degene die zegt voetbal zwijg ik dood voor de rest v/d avond)
Oh... my.. goodness!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef maffemuts het volgende:
Oh jaI'm Blue tralalalalalalalaaaaaaaa
Volgende poging...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh... my.. goodness!
brings back old memories.. vakantie, duitsland.. Brrr.. !
Moi nummer hoor en hoi maar eens in deze SC...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
'k ben zo bang dat ik hiermee een verkeerde snaar ga raken .. maar 't is zo'n ontzettend mooi nr.
(sorry bij voorbaat als hij verkeerd valt ... )
Hoi!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Moi nummer hoor en hoi maar eens in deze SC...
Pics?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo nog een lak laagje op mijn 6dehandse tafel en hij is weer als nieuw... Al staat er nog genoeg in de schuur om af te maken.
Als het gewoon massief hout is, dan maakt het niet uit hoe oud hij is. Schuren, lakken et Voilaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo nog een lak laagje op mijn 6dehandse tafel en hij is weer als nieuw... Al staat er nog genoeg in de schuur om af te maken.
quote:
Alles wat ik heb is grenen en een beetje eiken... Dus gewoon opknappen en het kost vrijwel niets vergeleken met een nieuwe tafel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als het gewoon massief hout is, dan maakt het niet uit hoe oud hij is. Schuren, lakken et Voila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |