abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108282696
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wil even een aantal meningen horen over een stelling:

"vreemdgaan is per definitie exit relatie" ?

Hangt helemaal van de personen en situatie af. Ik zou een dergelijke vraag dus niet direct met een ja of nee kunnen beantwoorden.
Ik ken ook een stel die al jaren samen waren en er juist heel bewust voor kozen om allebei een keer een 'slippertje' te ondergaan voor de spanning. Ze hebben dat allebei positief ervaren en zijn nog steeds bij elkaar.

Vreemdgaan hoeft dus niet per definitie exit relatie te betekenen.
pi_108282855
Als je nou net verkering hebt en je vriend(in) duikt met een ander het nest in, dan zeg ik ja, oprotten en nooit meer terug komen :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 februari 2012 @ 22:20:23 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108283003
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
Als je nou net verkering hebt en je vriend(in) duikt met een ander het nest in, dan zeg ik ja, oprotten en nooit meer terug komen :P
bij nét verkering is er ook nog iets makkelijker overheen te stappen (over het einde relatie stuk dan) dan wanneer je al een x aantal jaar getrouwd bent, en twee kinderen hebt samen).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108283116
quote:

ik ben daar heel makkelijk in: vreemdgaan is einde relatie. Punt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:22:18 #105
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108283122
Goed, ik moet de situatie dus iets uitbreiden.

Man en vrouw, 10 jaar getrouwd, drie jonge kinderen. Samen uit diep dal geklommen met nog steeds diepe dalen, maar goede pieken. Torenhoog in de schulden door veel tegenslag, maar op de goede weg. Vrouw is zo koppig als wat en man durft gevoelens niet te tonen. Kortom: weinig tot geen intimiteit. Relatie op kiepen en man gaat vreemd, maar beseft zich te laat wat hij op het spel heeft gezet. Is de relatie nog te redden?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108283186
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef Papabear het volgende:

[..]

Hangt helemaal van de personen en situatie af. Ik zou een dergelijke vraag dus niet direct met een ja of nee kunnen beantwoorden.
Ik ken ook een stel die al jaren samen waren en er juist heel bewust voor kozen om allebei een keer een 'slippertje' te ondergaan voor de spanning. Ze hebben dat allebei positief ervaren en zijn nog steeds bij elkaar.

Vreemdgaan hoeft dus niet per definitie exit relatie te betekenen.
das dan in samenspraak en imo dus geen vreemdgaan.
pi_108283199
Ja, is zeker nog te redden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 februari 2012 @ 22:25:13 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108283333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:

Man en vrouw, 10 jaar getrouwd, drie jonge kinderen. Samen uit diep dal geklommen met nog steeds diepe dalen, maar goede pieken. Torenhoog in de schulden door veel tegenslag, maar op de goede weg. Vrouw is zo koppig als wat en man durft gevoelens niet te tonen. Kortom: weinig tot geen intimiteit. Relatie op kiepen en man gaat vreemd, maar beseft zich te laat wat hij op het spel heeft gezet. Is de relatie nog te redden?
ligt aan de instelling van de vrouw. wíl ze zelf nog? ja, dan wel wellicht.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_108283357
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Merlijn het volgende:

alsm ik t zo lees zijn ze al heel ver uitelkaar gegroeid. Willen ze allebei die relatie uberhaupt nog, vraag ik me dan af
pi_108283364
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef gomi het volgende:

[..]

das dan in samenspraak en imo dus geen vreemdgaan.
Dat voorbeeld staat ook los van wat ik verder nog schreef. Het ligt ook helemaal aan de situatie, wat er is gebeurd en hoeveel hij en zij nog van elkaar houden, ondanks wat er in het verleden is gebeurd.
Als je al jarenlang samen bent, dan is er een band. Als er ook nog kinderen zijn, dan heb je al 100 meer redenen om de relatie proberen te redden.

Ik vind het té gemakkelijk om te roepen "exit relatie" bij een slippertje. Het hangt van te veel factoren af.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 22:29:38 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:30:01 #111
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_108283630
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat voorbeeld staat ook los van wat ik verder nog schreef. Het ligt ook helemaal aan de situatie, wat er is gebeurd en hoeveel hij en zij nog van elkaar houden, ondanks wat er in het verleden is gebeurd.
Als je al jarenlang samen bent, dan is er een band. Als er ook nog kinderen zijn, dan heb je al 100 meer redenen om de relatie proberen te redden.

Ik vind het té gemakkelijk om te roepen "exit relatie" bij een slippertje. Het hangt van te veel factoren af.

dat dus.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108283671
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:

[..]

klopt ook idd. Ligt er ook aan hoe je er zelf inzit. Als je bv van elkaar weet dat vreemdgaan een relatiekiller en er gaat toch 1 vreemd is t ook anders dan als je daar minder stellig in bent.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:32:38 #113
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108283767
Mijn mening: Ik weet -net zoals een aantal hier- hoe het is om een kind op te laten groeien in een gescheiden situatie. Hoewel het vreemdgaan an sich natuurlijk oerstom (zacht uitgedrukt) is, zeker als je bezig bent een relatie te redden vraag ik me af of een scheiding hierin de juiste keuze is. Dat het niet vergeven en vergeten is mag duidelijk wezen en dat hier maanden of jaren overheen gaan ook.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_108283832
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef gomi het volgende:

[..]

klopt ook idd. Ligt er ook aan hoe je er zelf inzit. Als je bv van elkaar weet dat vreemdgaan een relatiekiller en er gaat toch 1 vreemd is t ook anders dan als je daar minder stellig in bent.
In een 'normale' situatie zou het in mijn ogen ook absoluut een relatiekiller zijn, dat ben ik helemaal met je eens hoor.
Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het in uitzonderlijke gevallen juist wel eens een relatie zou kunnen redden. Hoe gek dat misschien ook mag klinken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:34:55 #115
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108283873
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:33 schreef Papabear het volgende:

[..]

In een 'normale' situatie zou het in mijn ogen ook absoluut een relatiekiller zijn, dat ben ik helemaal met je eens hoor.
Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het in uitzonderlijke gevallen juist wel eens een relatie zou kunnen redden. Hoe gek dat misschien ook mag klinken.
Als het mensen laat inzien (beide kanten) hoeveel ze toch voor elkaar voelen en hoe stom ze bezig zijn?
pi_108283878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
Mijn mening: Ik weet -net zoals een aantal hier- hoe het is om een kind op te laten groeien in een gescheiden situatie. Hoewel het vreemdgaan an sich natuurlijk oerstom (zacht uitgedrukt) is, zeker als je bezig bent een relatie te redden vraag ik me af of een scheiding hierin de juiste keuze is. Dat het niet vergeven en vergeten is mag duidelijk wezen en dat hier maanden of jaren overheen gaan ook.
Same here. 3 jaar gescheiden na een relatie van ruim 15 jaar en 2 puberende kinderen ;)
pi_108283897
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Als het mensen laat inzien (beide kanten) hoeveel ze toch voor elkaar voelen en hoe stom ze bezig zijn?
Juistem!
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:37:00 #118
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108283965
Als 'jonkie'kijk ik hier misschien anders tegenaan. Maar op dit moment zou ik zeggen vreemd gaan is al snel exit. Maar dat hangt weer van de situatie af. Wanneer ik al een x aantal jaar een relatie zou hebben/ getrouwd zijn, kinderen etc, dan zou de hele situatie anders zijn. Blijft lastig allemaal.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:40:56 #119
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108284148
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Ganzz het volgende:
Als 'jonkie'kijk ik hier misschien anders tegenaan. Maar op dit moment zou ik zeggen vreemd gaan is al snel exit. Maar dat hangt weer van de situatie af. Wanneer ik al een x aantal jaar een relatie zou hebben/ getrouwd zijn, kinderen etc, dan zou de hele situatie anders zijn. Blijft lastig allemaal.
Ik riep ook altijd om het hardst ;)

Maar ik maak nu teveel situaties mee waaarin ik echt zoiets heb van: je bent te stom voor woorden als je dit laat gaan, ga eens fatsoenlijk met elkaar in gesprek....
pi_108284188
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Ganzz het volgende:
10 jaar geleden zou ik de uitspraken die ik zojuist deed, waarschijnlijk ook nooit hebben gedaan. Maar stel je eens een relatie voor die al +10 jaar duurt en je elkaar dus door en door kent.
Er zijn goede en minder goede (zelfs slechte) periodes, de sleur van het leven, je leeft misschien wel langs elkaar heen, enz. enz.
Dan zou het wel eens kunnen gebeuren dat er gevoelens kunnen ontstaan voor een persoon waar je goed contact mee hebt. En dat zou dan wel eens uit de hand kunnen lopen (ook al is dat heel erg stom/dom).

Maar het is dan juist de kracht van de relatie die ervoor zou kunnen zorgen (mits oprecht/opbiechten) dat de relatie daardoor juist weer sterker wordt en er beter wordt gepraat en naar elkaar wordt geluisterd.
Je bent immers al zo lang met elkaar. En je bent volwassen, kunt relativeren, etc.

Dus om weer terug te komen op de stelling "Is vreemdgaan per defininie 'exit relatie': Neen!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 22:43:45 ]
pi_108284431
Gatverdamme, wat een serieus onderwerp :{w
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 februari 2012 @ 22:46:49 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108284450
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
Gatverdamme, wat een serieus onderwerp :{w
en hoe actueel ...

in de huidige maatschappij.

woensdag 22 februari 2012 @ 22:46:56 #123
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108284458
Oplettende lezers weten denk ik wel over wie ik het heb. De volgende kwestie is dan: is het verstandig om in te grijpen als de personen heel dicht bij je staan?
pi_108284495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Merlijn het volgende:
Oplettende lezers weten denk ik wel over wie ik het heb. De volgende kwestie is dan: is het verstandig om in te grijpen als de personen heel dicht bij je staan?
Ik zou ze gijzelen :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 februari 2012 @ 22:48:03 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108284502
quote:
heel eerlijk antwoord?

laat het gaan, laat het los. je kunt niet altijd voor roodkapje spelen ..

pi_108284566
quote:

Veel is hierboven al gezegd, hangt echt van de situatie af.
En dat slippertje, is zij erachter gekomen of heeft hij het zelf opgebiecht? Maakt ook een groot verschil denk ik, met name om zijn instelling in dat geval.

quote:
Ik heb ook al een vermoeden om wie het gaat ja..
Maar.. op welke manier wil je ingrijpen? Voorkomen dat ze uit elkaar gaan, of voorkomen dat ze bij elkaar blijven?
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:51:29 #127
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108284660
Terwijl je het misschien had kunnen voorkomen? Ik heb bijna 4 jaar een relatie gehad, en vooral tijdens die relatie leren praten met elkaar. Maar dat is juist wat veel mensen volgens mij niet doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108284667
quote:
ingrijpen lijkt me lastig tbh. Mss zou ik ze er zelf afzonderlijk op wijzen wat ze aan t doen zijn en of ze alles op t spel willen zetten.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:53:50 #129
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108284804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Veel is hierboven al gezegd, hangt echt van de situatie af.
En dat slippertje, is zij erachter gekomen of heeft hij het zelf opgebiecht? Maakt ook een groot verschil denk ik, met name om zijn instelling in dat geval.

[..]

Ik heb ook al een vermoeden om wie het gaat ja..
Maar.. op welke manier wil je ingrijpen? Voorkomen dat ze uit elkaar gaan, of voorkomen dat ze bij elkaar blijven?
Zoals eerder gezegd: wat hun betreft kan ik ze alleen maar in de juiste richting wijzen. Ik weet dat hij oprecht spijt heeft en er alles voor over heeft om een laatste kans met beide handen aan te pakken. Van haar weet ik het (nog) niet. Maar het gaat me vooral om de kinderen, die ik het lot van mijn dochter wil besparen. (naast de financiele consequenties)
pi_108284807
Nu het serieuze antwoord: Ik zou wat afstand houden. Straks heb je je er te veel mee bemoeid en ben jij de sigaar :{
Katten in het nauw maken rare sprongen. En als het om relaties gaat, dan gaan sommigen over lijken.
Op dat gebied ben ik altijd erg terughoudend.
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:57:18 #131
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108284996
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
Nu het serieuze antwoord: Ik zou wat afstand houden. Straks heb je je er te veel mee bemoeid en ben jij de sigaar :{
Katten in het nauw maken rare sprongen. En als het om relaties gaat, dan gaan sommigen over lijken.
Op dat gebied ben ik altijd erg terughoudend.
Ik hou mij eigenlijk ook altijd wel op de zijlijn als het gaat over mijn mening over andermans relatie. Maar de relaties in mijn omgeving bekijk ik wel vaker met een knipoog. Ik heb overigens niet door over wie het gaat, maar dat gaat mij ook verder niet aan. ;)
pi_108285066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd: wat hun betreft kan ik ze alleen maar in de juiste richting wijzen. Ik weet dat hij oprecht spijt heeft en er alles voor over heeft om een laatste kans met beide handen aan te pakken. Van haar weet ik het (nog) niet. Maar het gaat me vooral om de kinderen, die ik het lot van mijn dochter wil besparen. (naast de financiele consequenties)
Ik kan niet over jouw situatie oordelen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn ouders vaak ruzie hadden vroeger, op een gegeven moment uit elkaar zijn gegaan en daar ben ik echt niet slechter van geworden. Ik denk dat het voor mijn ouders in ieder geval de betere oplossing was, hoewel het in het begin niet leuk is natuurlijk. Maar steeds ruzie was ook niet leuk voor ons als kinderen.

Ik denk dat het cruciaal is dat hij écht oprecht spijt heeft. Als hij echt met z'n billen bloot gaat en écht oprecht heel veel spijt heeft etc, en misschien zelfs kan verklaren waarom hij in de fout is gegaan, dan zou ik zeker niet zomaar alles op het spel zetten. Maar nogmaals, dan moet die spijtbetuiging wel oprecht zijn, en niet een of andere lulsmoes, terwijl hij daarna vrolijk verder gaat.
Hij zal door het stof moeten als hij de relatie wil redden en haar wil behouden..
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:59:25 #133
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108285099
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik kan niet over jouw situatie oordelen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn ouders vaak ruzie hadden vroeger, op een gegeven moment uit elkaar zijn gegaan en daar ben ik echt niet slechter van geworden. Ik denk dat het voor mijn ouders in ieder geval de betere oplossing was, hoewel het in het begin niet leuk is natuurlijk. Maar steeds ruzie was ook niet leuk voor ons als kinderen.

Ik denk dat het cruciaal is dat hij écht oprecht spijt heeft. Als hij echt met z'n billen bloot gaat en écht oprecht heel veel spijt heeft etc, en misschien zelfs kan verklaren waarom hij in de fout is gegaan, dan zou ik zeker niet zomaar alles op het spel zetten. Maar nogmaals, dan moet die spijtbetuiging wel oprecht zijn, en niet een of andere lulsmoes, terwijl hij daarna vrolijk verder gaat.
Hij zal door het stof moeten als hij de relatie wil redden en haar wil behouden..
Is al gebeurd. Ik weet alleen haar kant (reactie) van het verhaal nog niet.
pi_108285105
In mijn ogen is Merlijn ook nog maar een 'broekie'. En ik kan me voorstellen dat je de relatie van iemand graag zou willen redden omwille van de kinderen, maar je begeeft je al heel erg snel op glad ijs, wat dat betreft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:00:15 #135
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_108285139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:

[..]

*Amen* (geldt imo ook als het een vrouw zou betreffen hoor!)
_O_
Gewoon n stuiterballetje
pi_108285234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Is al gebeurd. Ik weet alleen haar kant (reactie) van het verhaal nog niet.
Reactie op het vreemdgaan bedoel je?
En waarin is ze dan bijv. zo koppig?

Als ik dat zo hoor lijkt het wel op mij en mijn ex, koppig en gevoelens niet kunnen/willen tonen.. :D
pi_108285257
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
In mijn ogen is Merlijn ook nog maar een 'broekie'. En ik kan me voorstellen dat je de relatie van iemand graag zou willen redden omwille van de kinderen, maar je begeeft je al heel erg snel op glad ijs, wat dat betreft.
idd vind ik ook. Altijd gevaarlijk om je in zoiets te mengen. Mss zou ik ze naar een huwelijkstherapie verwijzen oid. Maar zelf er een beetje tussen gaan zitten is gevaarlijk
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:04:35 #138
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108285355
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef gomi het volgende:

[..]

idd vind ik ook. Altijd gevaarlijk om je in zoiets te mengen. Mss zou ik ze naar een huwelijkstherapie verwijzen oid. Maar zelf er een beetje tussen gaan zitten is gevaarlijk
Ik kan helaas niet het hele verhaal neerzetten.
pi_108285500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik kan helaas niet het hele verhaal neerzetten.
Daar zit ik ook niet echt op te wachten ;)
Het gaat om 2 volwassen mensen die zelf oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om hun eigen boontjes te doppen.
Ze weten zelf ook dondersgoed dat ze 3 kinderen hebben en wat de consequenties van een scheiding zullen zijn.
Hoe graag je ook wilt helpen en hoe goed je bedoelingen ook zijn..... Don't do it!
pi_108285614
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Papabear het volgende:

[..]

Daar zit ik ook niet echt op te wachten ;)
Het gaat om 2 volwassen mensen die zelf oud en wijs genoeg zouden moeten zijn om hun eigen boontjes te doppen.
Ze weten zelf ook dondersgoed dat ze 3 kinderen hebben en wat de consequenties van een scheiding zullen zijn.
Hoe graag je ook wilt helpen en hoe goed je bedoelingen ook zijn..... Don't do it!
geheel met je eens idd
pi_108285621
Ik denk dat, als ik zo lees dat ze er samen écht voor geknokt hebben, al jaren eigenlijk, en ook al gaat het lang niet altijd even lekker, ze echt wel van elkaar houden. Dat op zich is al wat waar natuurlijk.

En hoewel ik principieel tégen vreemdgaan ben, moet ik heel eerlijk zeggen dat ik me ook wel kan voorstellen dat sommige mensen in bepaalde situaties in de fout kunnen gaan. Stress, lust, drank misschien, etc. etc. Dat speelt allemaal mee.
En nee, daarmee praat ik absoluut niks goed! Alleen het betekent wel dat je héél goed moet nadenken over de beslissingen die je op basis hiervan gaat nemen (de persoon in kwestie dan..)

Edit: ik zit wel op een hele andere golflengte dan Papabear en Gomi zie ik.. Ik wil niet zeggen dat je je er heel erg mee moet gaan bemoeien ofzo, maar je mag er best met ze over praten lijkt mij..
pi_108285783
Het enige wat ik Merlijn kan/wil adviseren is om medeleven en begrip te tonen voor de situatie en vooral geen partij te kiezen.
Dat laatste kan er namelijk ook nog insluipen als je de een wat vaker spreekt dan de ander (en dan wordt het pas echt link).
Dan gaat de ander jou proberen uit te horen, vragen stellen om erachter te komen wat de ander heeft gezegd, enz. Hou op, schei uit _O-

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 23:14:35 ]
pi_108285982
@Rucky: Bitterballen? :9
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:19:12 #144
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108286046
@ papabear, het klinkt alsof je dat al vaker meegemaakt hebt. Het is inderdaad wel een punt, als ze zo in de crisis zitten, hebben we waarschijnlijk een kort lontje. Een van je 2 ken je altijd beter. Dus partijdigheid komt dan snel om de hoek (of zo wordt het misschien gezien)

Verder ga ik mijn bed op zoeken, t blijft een zwaar onderwerp.

(edit) ik wacht nog even op de bitterballen!
pi_108286197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef Ganzz het volgende:
@ papabear, het klinkt alsof je dat al vaker meegemaakt hebt. Het is inderdaad wel een punt, als ze zo in de crisis zitten, hebben we waarschijnlijk een kort lontje. Een van je 2 ken je altijd beter. Dus partijdigheid komt dan snel om de hoek (of zo wordt het misschien gezien)

Verder ga ik mijn bed op zoeken, t blijft een zwaar onderwerp.

(edit) ik wacht nog even op de bitterballen!
Ik heb wel een paar keer bijna in zo'n situatie gezeten inderdaad. Maar toen kreeg ik gelukkig op tijd hetzelfde advies als dat ik nu zelf heb gegeven: Afstand houden, begrip tonen en niet ingaan op specifieke vragen van 1 van beide partijen.
Zij hebben namelijk een probleem en zullen jou gegarandeerd gaan gebruiken om achter bepaalde dingen te komen.

Maar ik loop al bijna 40 jaar op deze aardkloot rond, dus heb genoeg gezien en gehoord :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:28:25 #146
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108286448
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar keer bijna in zo'n situatie gezeten inderdaad. Maar toen kreeg ik gelukkig op tijd hetzelfde advies als dat ik nu zelf heb gegeven: Afstand houden, begrip tonen en niet ingaan op specifieke vragen van 1 van beide partijen.
Zij hebben namelijk een probleem en zullen jou gegarandeerd gaan gebruiken om achter bepaalde dingen te komen.

Maar ik loop al bijna 40 jaar op deze aardkloot rond, dus heb genoeg gezien en gehoord :)
Held ! _O_
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:28:59 #147
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_108286466
* maffemuts gaat maar slapen... ben moe, morgen drukke dag.
Gewoon n stuiterballetje
pi_108286521
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Held ! _O_
Geen idee of je dat sarcastisch bedoelt, maar ik hoop van harte dat je er wat aan hebt ;)
pi_108286538
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef maffemuts het volgende:
Sleep wel girl.. :*
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:30:52 #150
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108286546
quote:
slaap lekker! en droom wat moois...
pi_108286626
quote:
:W :z
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:43:02 #152
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108287050
* Merlijn volgt voorbeeld. Truzzuh!
pi_108287361
Weltrusten dan maar! Stil hier.. :P

Ik denk dat ik nog even en frisje neem en het dan ook niet te laat maak..
pi_108287556
Nog ff relaxen voor het slapen gaan :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 februari 2012 @ 23:57:08 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108287571
nog even een bord pasta met gesmolten kaas wegwerkt voor 't naar bed gaan.

pi_108287641
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef DJMO het volgende:
nog even een bord pasta met gesmolten kaas wegwerkt voor 't naar bed gaan.
Welja, stevige hap :D
* Nog een toastje smeert met filet american
  donderdag 23 februari 2012 @ 05:03:29 #157
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108290449
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef Papabear het volgende:
@Rucky: Bitterballen? :9
:9 Dan hoef ik geen ontbijt te maken.
c_/
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_108290865
Goedemorgen allen!
Gewoon n stuiterballetje
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:16:10 #159
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108291065
Goedemorgen!
pi_108291696
Môgge! c_/
pi_108291813
Goedemorgen!

Lag gisteren inderdaad redelijk vroeg te pitten, haha! Het zal wel nodig zijn geweest :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:31:28 #162
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108292122

Al hard aan het werk hier ;)
pi_108292753
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:31 schreef Ganzz het volgende:
[ afbeelding ]

Al hard aan het werk hier ;)
Goed bezig! ^O^

* JK1982 zit er zwaar over te denken om voor de nieuwe Sony Xperia S te gaan die binnenkort uitkomt.

Als ik dan een nieuw toestel moet hebben met een relatief prijzig abonnement, dan moet ik het maar meteen goed doen.. :9 Moet dan alleen nog even geduld hebben, aangezien hij nog niet officieel te koop is in NL. En ik wil zo'n ding eigenlijk toch wel even in m'n handen hebben voor ik hem koop.

donderdag 23 februari 2012 @ 10:44:26 #164
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108293879
mooi toestel hoor :Y
pi_108294113
Nouja, de specificaties lijken me ook wel aardig.
Ik heb een hele tijd de Galaxy SII in gedachten gehad, wat ook een hele goede telefoon is, maarja.. ook alweer een tijdje op de markt. En aangezien ik er voorlopig weer even mee moet doen leek dit me wel een aardige optie.

Enige nadeel is de niet verwisselbare accu. Aangezien ik van plan ben hem langer te gebruiken vraag ik me af hoe goed die blijft.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:03:43 #166
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108294572
Ik moet zeggen dat mijn appeltje het ook nog aardig volhoudt met een non-verwisselbare accu (1,5 jaar nu) . Toegegeven, hij moet elke 24u op de lader maar soit. Het ding is wel consistent en betrouwbaar.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:48:27 #167
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108296319
Grrrr. Mensen, als je me uitnodigt voor een conferencecall: BEL DAN ZELF OOK IN.....

:( :( :(
pi_108296391
Dat schiet lekker op ja... |:(
Had je dat vandeweek niet ook al?
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:54:10 #169
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108296552
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
Dat schiet lekker op ja... |:(
Had je dat vandeweek niet ook al?
:Y :X
pi_108296592
Hee, maarre.. waar blijven de updates in je klustopic? Of is het nu helemaal af enzo.. :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:58:06 #171
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108296719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef JK1982 het volgende:
Hee, maarre.. waar blijven de updates in je klustopic? Of is het nu helemaal af enzo.. :P
Ik moet nog nieuwe foto's maken inderdaad. Maar er is weinig geklust buiten dat de tuin op orde iswas.
pi_108296850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik moet nog nieuwe foto's maken inderdaad. Maar er is weinig geklust buiten dat de tuin op orde iswas.
Ik vind het wel echt een tof huisje, en die tuin ook.. :Y

Mijn tuin is echt een puinhoop, maargoed.. ik heb dan ook eigenlijk geen zin om er veel geld in te steken. Het is dan ook maar een huurhuis.
Misschien dat ik van het voorjaar maar weer even aan de gang moet om het netjes te maken.. -O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:04:15 #173
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108296935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Ik vind het wel echt een tof huisje, en die tuin ook.. :Y

Mijn tuin is echt een puinhoop, maargoed.. ik heb dan ook eigenlijk geen zin om er veel geld in te steken. Het is dan ook maar een huurhuis.
Misschien dat ik van het voorjaar maar weer even aan de gang moet om het netjes te maken.. -O-
Momenteel is het een "man-cave"..... (die om het weekend wordt omgetoverd tot roze puinhoop overigens). Niet echt geschikt voor met een gezin te wonen... (vinnik)
pi_108297050
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Momenteel is het een "man-cave"..... (die om het weekend wordt omgetoverd tot roze puinhoop overigens). Niet echt geschikt voor met een gezin te wonen... (vinnik)
Hmmz.. ik dacht dat het wel een mooi huisje was, en leuk ingericht. Afgaande op wat ik zo op de foto's zie: leuke kleurtjes, mooie meubelen enzo..

Bij mij is het een allegaartje :P

Mocht ik ooit een huis gaan kopen, dan zien we wel weer verder..
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:09:36 #175
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108297118
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Hmmz.. ik dacht dat het wel een mooi huisje was, en leuk ingericht. Afgaande op wat ik zo op de foto's zie: leuke kleurtjes, mooie meubelen enzo..

Bij mij is het een allegaartje :P

Mocht ik ooit een huis gaan kopen, dan zien we wel weer verder..
En dat door een man uitgezocht _O-
Nee, zonder gein, de complete inrichting is in 1x aangekocht vorig jaar, dus ik kon het een beetje op elkaar afstemmen.
pi_108297512
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef Merlijn het volgende:

[..]

En dat door een man uitgezocht _O-
Nee, zonder gein, de complete inrichting is in 1x aangekocht vorig jaar, dus ik kon het een beetje op elkaar afstemmen.
Da's wel een voordeel ja. Het kost wat, maar dan heb je ook wat ;)

Ik heb gewoon een hoop uit de opruimhoek van Ikea bij elkaar gescharreld. Qua meubeltjes past het aardig bij elkaar, maar bank is een afdanker van mijn moeder, 2 stoelen van mijn ex-opa en oma etc. Dus ach... :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:22:30 #177
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108297597
Gek genoeg heb ik daar redelijk wat negatieve opmerkingen over gehad toen ik dit huis betrok:
" waarom niet ikea / tweedehands / leftovers inzetten en vanaf daar verder kijken, in plaats van betrekkelijk wat geld uitgeven en alles nieuw kopen? "
pi_108297830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
Gek genoeg heb ik daar redelijk wat negatieve opmerkingen over gehad toen ik dit huis betrok:
" waarom niet ikea / tweedehands / leftovers inzetten en vanaf daar verder kijken, in plaats van betrekkelijk wat geld uitgeven en alles nieuw kopen? "
Nouja, als je in de gelegenheid bent, waarom niet?

Aan de andere kant.. Ik ben nu 29 en zit nog steeds met een stel afdankertjes.. :X
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand duizenden euro's op een inrichting kan stukslaan. Dat is voor mij, met mijn salaris, niet weggelegd denk ik :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:32:39 #179
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108297965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:29 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Nouja, als je in de gelegenheid bent, waarom niet?

Aan de andere kant.. Ik ben nu 29 en zit nog steeds met een stel afdankertjes.. :X
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand duizenden euro's op een inrichting kan stukslaan. Dat is voor mij, met mijn salaris, niet weggelegd denk ik :P
Mij ging het meer om een fatsoenlijk thuis voor mijn dochter en een nieuwe start te maken. Meubels zijn overigens ook gewoon van de leenbakker ;) Alleen de bank was dan het duurst van allemaal geloof ik.
pi_108298688
Nouja. ik denk dat ik zo maar eens een caesar salad bij de Mac ga halen..
Er staat niks meer op m'n chipknip, dus kan niet in het bedrijfsrestaurant lunchen.
Contact geld, daar doet men niet aan.. :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:53:19 #181
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108298762
Niet zo'n chipding op kantoor?
pi_108300005
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef Merlijn het volgende:
Niet zo'n chipding op kantoor?
Dat ding is om de haverklap kapot, zoals ook nu.. :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:31:26 #183
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108300189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Dat ding is om de haverklap kapot, zoals ook nu.. :P
Ondingen zijn het ! :{w

Hier inmiddels ook al de hele ochtend aan de slag.... Double the fun:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108301098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ondingen zijn het ! :{w

Hier inmiddels ook al de hele ochtend aan de slag.... Double the fun:
SPOILER
Hey, ik zie mezelf! O-)

Koffie d'rbij.. goed bezig!
Peuken erbij, dat is dan weer een beetje jammer :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:02:45 #185
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108301353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Hey, ik zie mezelf! O-)

Koffie d'rbij.. goed bezig!
Peuken erbij, dat is dan weer een beetje jammer :P
dood ga ik toch, kan ik op zijn minst een beetje leven :P
pi_108302000
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Merlijn het volgende:

[..]

dood ga ik toch, kan ik op zijn minst een beetje leven :P
F5 F5 F5 F5 F5 F5

Ja sorry, ik was even van mijn plek.. :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:29:07 #187
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108302278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:20 schreef JK1982 het volgende:

[..]

F5 F5 F5 F5 F5 F5

Ja sorry, ik was even van mijn plek.. :P
Ik leef nog ;)
pi_108302696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik leef nog ;)
I know.. bedoelde ook meer dat ik even van m'n plek was..

Ik heb zin om te rijden!! Misschien morgen maar op de motor naar de beurs, ligt eraan wat het weer doet..
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:39:05 #189
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108304725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef JK1982 het volgende:

[..]

I know.. bedoelde ook meer dat ik even van m'n plek was..

Ik heb zin om te rijden!! Misschien morgen maar op de motor naar de beurs, ligt eraan wat het weer doet..
Ik heb ook wel zin om op te stappen....
pi_108304952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:39 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb ook wel zin om op te stappen....
Waarom koop je niet gewoon een goedkoop ding, i.p.v. er een te huren?
Dan kun je hem pakken wanneer je maar wilt..
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:48:30 #191
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108305089
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Waarom koop je niet gewoon een goedkoop ding, i.p.v. er een te huren?
Dan kun je hem pakken wanneer je maar wilt..
Kan natuurlijk ook. Van de zomer maar eens kijken of dat in het budget past...
pi_108309405
En hoi alweer, ben weer thuis, nu eerst eten...
( Stampot hoerenkool met worst enzo)
Gewoon n stuiterballetje
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:13:01 #193
330992 Ganzz
Expect the unexpected
pi_108310098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:50 schreef maffemuts het volgende:
En hoi alweer, ben weer thuis, nu eerst eten...
( Stampot hoerenkool met worst enzo)
Dit moest maffemuts wel gepost hebben, en inderdaad :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 februari 2012 @ 18:24:01 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108310426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Ganzz het volgende:

[..]

en wie leest het weer als eerste? :P

pi_108311237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Ganzz het volgende:

[..]

Wel eens naar het toetsenbordlayout van een blackberry gekeken? b en h zitten recht bovenelkaar, was gewoon een typo :') maar goed genoeg, dat dan weer wel :Y
Gewoon n stuiterballetje
pi_108311743
Zóóóóóó!

Stil hier.. :9
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:06:56 #197
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_108312127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:58 schreef JK1982 het volgende:
Zóóóóóó!

Stil hier.. :9
:@
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:18:20 #198
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_108312686
Ik zat te kleien....

SPOILER
pi_108312831
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:18 schreef Merlijn het volgende:
Ik zat te kleien....

SPOILER
Hahaha.. Zal ik op de spoiler klikken of niet..
Aangezien je dochter er is durf ik het wel aan..

*Klik!*
pi_108312874
Jeeeeejjj, alle kleuren behalve... *D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')