Ja hoor, jij wel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:25 schreef maffemuts het volgende:
We hebben t gewoon over fietsen hoor
<- Kan niet naar meet ... gaat wel eens n minimeet organiseren in de toekomst ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:22 schreef JK1982 het volgende:
@Merlijn en Ganzz: jullie merken het vanzelf bij de bowlingmeet
Zijn allemaal praatjes
Oh, jammer.. Ja, dat is misschien wel geinig. Daar is al meerdere keren over gesproken hier..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:37 schreef maffemuts het volgende:
[..]
<- Kan niet naar meet ... gaat wel eens n minimeet organiseren in de toekomst ofzo
Was even aan het stoeien met webcamquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, jammer.. Ja, dat is misschien wel geinig. Daar is al meerdere keren over gesproken hier..
't Is wel stil opeens, niet?
Is dat nou nog steeds niet afquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef Ganzz het volgende:
Ik moet nog steeds aan mijn verslag werken
Oh sorry, was net even van mijn plek. Ik heb de positieve energie helaas niet gemistquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef maffemuts het volgende:
*wat positieve energie in de rondte strooit*
Eind resultaat is me niet naar t zinquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh sorry, was net even van mijn plek. Ik heb de positieve energie helaas niet gemist
En, doet je webcam het inmiddels al?
Tot later, en goede reis!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 sluit de boel hier af en gaat ook maar eens op huis aan.. Tot later!
* prikt in zijquote:
*kijkt even om haar heen voor de tiewraps...quote:
* Merlijn stofwolk isquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*kijkt even om haar heen voor de tiewraps...
harder kan rennen, Merlijn tackelt en alsnog vastlegt.quote:
Wil je misschien ook een kniptang bij de bijenkorf meebrengen PB ?... ben m zojuist kwijt geraaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Papabear het volgende:
* Onderweg naar huis is
Eerst even een voorraadje nespresso-cups gehaald @bijenkorf
* zint op wraakquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wil je misschien ook een kniptang bij de bijenkorf meebrengen PB ?... ben m zojuist kwijt geraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Ganzz het volgende:
Bam!Dat overkomt de beste wel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
nauwelijks, d;r moest weer iemand wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef maffemuts het volgende:
gegeten: check
kids op bed : check
boodschapjes gedaan :check
koffie: check
iedereen een goedenavond gewenst
Hoi iedereen!
:check.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
nauwelijks, d;r moest weer iemand weg
alletwee klaar wakker
ja
ook
en hoi.
Hoe doe je dat, als je getywrapt op de grond ligt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Merlijn het volgende:
Dammit. ik had een telefoonloze dag..... inmiddels al 5 telefoontjes verder....grrrr
ik had ook liever 'n telefoonloze dag gehad. het nieuws wat ik kreeg was nou ook niet bepaald denderendquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Merlijn het volgende:
Dammit. ik had een telefoonloze dag..... inmiddels al 5 telefoontjes verder....grrrr
je veter zit los ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:58 schreef Merlijn het volgende:
ach ja.... shit happens zeggen we maar.
Loopt op blote voeten momenteel. Fat chance...quote:
*evil grin*quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Loopt op blote voeten momenteel. Fat chance...
Niet in de stemming.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
*evil grin*
*pakt ganzeveer en begint te kietelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |