Kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD door m'n enkel gegaan!
Niet iets wat ik eerder heb gehad. Klote zooi!
Whaha, foreveralonequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef Thaboel het volgende:
Was het maar kut, konden we eraan likken
jupquote:
Doe je goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD door m'n enkel gegaan!
Niet iets wat ik eerder heb gehad. Klote zooi!
Probeer ze eens je enkelbanden scheuren, daar word je blij vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut idd, baas was er niet senang mee
Nee, ik zei niet om te zeiken, dan had ik ErwinRommel geheten. Het gaat mij er meer om dat het hier als iets geniaals bestempeld word waar Fok! heel veel moeite voor gedaan heeft en wat Fok! echt voor jou doet en alleen voor jou. Terwijl het gewoon een reclamecampagne is en iedere randebiel kan registreren en kopen. Heel erg prachtig dat je het via Fok! kan. Maar normaal kan het via andere kanalen zonder dat geromantiseer.quote:
Welkom in de commerciele wereldquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet om te zeiken, dan had ik ErwinRommel geheten. Het gaat mij er meer om dat het hier als iets geniaals bestempeld word waar Fok! heel veel moeite voor gedaan heeft en wat Fok! echt voor jou doet en alleen voor jou. Terwijl het gewoon een reclamecampagne is en iedere randebiel kan registreren en kopen. Heel erg prachtig dat je het via Fok! kan. Maar normaal kan het via andere kanalen zonder dat geromantiseer.
Nu pas?quote:En ja, ik ben gigantisch chagrijnig omdat ik vandaag echt tot op het bot teleur gesteld ben in de baas. Tot op het beenmerg zelfs.
Commerciele wereld vind ik niet erg, ik weet ook wel dat Fok! commercieel is. Ik vind het de hemel in prijzen van iets waar ze gewoon voor betaald krijgen enkel te ver gaanquote:
+1.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Sloggi het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig.
Omdat defensie de laatste 25 jaar stelselmatig het personeel in de kont neukt en niet eens vraagt of we het lekker vinden?quote:
It doesn't even have the goddamned common courtesy to give us a reach-around...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat defensie de laatste 25 jaar stelselmatig het personeel in de kont neukt en niet eens vraagt of we het lekker vinden?
I bet you could suck a golfball through a garden hose!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:03 schreef Vortix het volgende:
[..]
It doesn't even have the goddamned common courtesy to give us a reach-around...
"Als je me naait wil ik zoenen ook!"quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat defensie de laatste 25 jaar stelselmatig het personeel in de kont neukt en niet eens vraagt of we het lekker vinden?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Als je me naait wil ik zoenen ook!"
Gebukt is genomenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:08 schreef Thaboel het volgende:
Naja vragen of het lekker was boeit ook niet, alleen voor eigen plezier fcourse!
Alleen spuug of lube word niet gebruikt...
Zoals het in het grote LMB hand(werk)boek staat.quote:
dat zeg jij, ik heb die tekst nergens gelezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals het in het grote LMB hand(werk)boek staat.
Sla het grote padvindershandboek dan eens open.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat zeg jij, ik heb die tekst nergens gelezen
Voor manschappen en onder-officieren bij de lmb is het ook geen eis om te lezen. Ze vonden de plaatsen overbodig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat zeg jij, ik heb die tekst nergens gelezen
Uit 1973? D'n dieje?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sla het grote padvindershandboek dan eens open.
Dn echte joa.quote:
Toch wel vreemd aangezien ik ZONDER bril dat ABC bord kon lezen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor manschappen en onder-officieren bij de lmb is het ook geen eis om te lezen. Ze vonden de plaatsen overbodig.
Dat is niet lezen, dat is tekens herkennen en een zinnetje herhalen.... aaaaigh Nôhquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch wel vreemd aangezien ik ZONDER bril dat ABC bord kon lezen.
Ohh, die whisky is poepgoed!!quote:
Als Lotusss 'm maar niet lust.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, die whisky is poepgoed!!
Heb net een glaasje genomen van die 12 year Bunnahabhain
Same shit!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is niet lezen, dat is tekens herkennen en een zinnetje herhalen.... aaaaigh Nôh
Die is geen whisky fanaticquote:
Zegt een 040'er.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, zuig een 010 lul vuige 020'er
Zou opzich wel willen maar die man-gina's horen gelikt te worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, zuig een 010 lul vuige 020'er
Hé toean, ganef, dit hoor je niet te zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zou opzich wel willen maar die man-gina's horen gelikt te worden.
Zoals Sam al zei: Forever alone. Dus ik moet toch wat... Niet wetende dat ik dit weekend gewoon weer een random chick dr tocht gleuven lig dicht te kitten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé toean, ganef, dit hoor je niet te zeggen
Zoals ik al zei: Je kan niet lezen:quote:
Mooi chickies scoren als je straks weer naar Nick & Simon gaatquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals Sam al zei: Forever alone. Dus ik moet toch wat... Niet wetende dat ik dit weekend gewoon weer een random chick dr tocht gleuven lig dicht te kitten.
Most m'n bril ff zoeken jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Je kan niet lezen:
[ afbeelding ]
Niet haten ambu! Don't hate the player, hate the game SWA!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi chickies scoren als je straks weer naar Nick & Simon gaat
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet haten ambu! Don't hate the player, hate the game SWA!
Niet haten op me hossel skilss!quote:
Wilt u alstublieft niet zo negatief doen over de manier waarop ik vrouwen het hof maak?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, duidelijk, straattaal dus, KUT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef Maitje het volgende:
Gaat nu niemand vragen aan Esses waarom die zo teleurgesteld is tot op het beenmerg?Hoi Maitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werkt bij Defensie. Zegt toch wel genoeg.
Top voor je pa.En nee, ik weet nog niks. Medio 2013 misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Maitje.
Hij werkt bij Defensie. Zegt toch wel genoeg.
Top voor je pa.En nee, ik weet nog niks. Medio 2013 misschien?
Aah.. jullie baas is niet altijd even slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al iets nieuws op het oog?Er was eens....
Ja, maar Hillen wil helaas nog niet aftreden.quote:
Oh.. wat dan?! Wat wil je gaan doen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar Hillen wil helaas nog niet aftreden.
Minister van Defensie worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. wat dan?! Wat wil je gaan doen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Pumatje het volgende:
mensen die oude voertuigen leuk vinden..
neem hier een kijkje
http://home.comcast.net/~szee1a/Littlefield10/Littlefield10.html
Wow.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oh.. wat dan?! Wat wil je gaan doen?
Tof.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef m.k het volgende:
Moeilijk te geloven dat dit WWII foto´s zijn.
http://pavel-kosenko.livejournal.com/303194.html?thread=22669914
Gehehequote:
Das waarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wow.....
Maar wel mooi voor je pa!
En dat van Esses: Als hij het wilt delen horen we het vanzelf wel toch?
Het is niet van mij, maar ik gok zomaar van welquote:
Nicequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef m.k het volgende:
Wauw!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef m.k het volgende:
WOII in kleur / bizarre feitjes #2quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is niet van mij, maar ik gok zomaar van wel
topquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
WOII in kleur / bizarre feitjes #2
Maar dat zal wel niet lukken.quote:
Mijn stem heb je!quote:
Ik kan je met zekerheid zeggen dat dit gerucht (door mk in de wereld gebracht) niet waar is.quote:
Leugens alom, Esses is een vrouw, ik herhaal, Esses is een vrouwquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat dit gerucht (door mk in de wereld gebracht) niet waar is.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Leugens alom, Esses is een lekker wijf vrouw, ik herhaal, Esses is een lekker wijf vrouw
ik wil ook zo n camera!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef m.k het volgende:
Ik ben blij dat jij kleine boobies wel kunt waarderenquote:
Horen we vanzelf wel denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef Maitje het volgende:
Gaat nu niemand vragen aan Esses waarom die zo teleurgesteld is tot op het beenmerg?
quote:Voorlopig zit ik goed, heb net een nieuwe functie, dus kan het sowieso tot 2015 uitzingen. Daarna zien we wel verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens zijn er al "verwarmingsbuizen" geruchten dat t/m 2016 de NF problematiek vwb de ouderen via natuurlijk verloop opgelost kan worden. Wat er van waar is is de vraag natuurlijk.
Gaaf!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef m.k het volgende:
Volgens de overtolligheidscategorieën van dit moment bedoelde je? Die die ze gaandeweg bij kunnen stellen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Horen we vanzelf wel denk ik.
[..]
Voorlopig zit ik goed, heb net een nieuwe functie, dus kan het sowieso tot 2015 uitzingen. Daarna zien we wel verder.
Overigens zijn er al "verwarmingsbuizen" geruchten dat t/m 2016 de NF problematiek vwb de ouderen via natuurlijk verloop opgelost kan worden. Wat er van waar is is de vraag natuurlijk.
Hier nog meer: WOII in kleur / bizarre feitjes #2quote:
Moobs?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij kleine boobies wel kunt waarderen
Boobs geen tikfouten maken ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen cup D of groter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij kleine boobies wel kunt waarderen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef AchJa het volgende:
Wtf... Net de vrouw aan de telefoon, oudste heeft Cito toets ofzo gehad... haalt die knuppel allemaal A'tjes...Moet ik gvd straks nog in de buidel gaan tasten ook omdat hij zo nodig moet gaan studeren ofzo...
Van de melkboer dan zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf... Net de vrouw aan de telefoon, oudste heeft Cito toets ofzo gehad... haalt die knuppel allemaal A'tjes...Moet ik gvd straks nog in de buidel gaan tasten ook omdat hij zo nodig moet gaan studeren ofzo...
Daar gaat je pensioenplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Gelukkig, jouw familienaam word EINDELIJK na 40 generaties ook eer aan gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Gooi het op s5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Inteelt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
@ww2 foto's... hoe hebben zulke lelijke vrouwen ooit voor nageslacht, zo mooi als ik, gezorgd?
Als inteelt zorgt dat je mooiere kinderen krijgt... toch m'n bro ff bellen.quote:
Topic kende ik al, was al eens langs gekomen volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier nog meer: WOII in kleur / bizarre feitjes #2
Doe die stamboom eens, ze zijn nooit verder gekomen dan 1700 nogwat volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig, jouw familienaam word EINDELIJK na 40 generaties ook eer aan gedaan!
Bij inteelt volgen generaties elkaar zeer snel op ehquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe die stamboom eens, ze zijn nooit verder gekomen dan 1700 nogwat volgens mij.
Beetje mazzel en fries doorzettings vermogen om de 13jaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Bij inteelt volgen generaties elkaar zeer snel op eh
Om de 13 jaar of elke 13 jaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Beetje mazzel en fries doorzettings vermogen om de 13jaar.
Elk, sorry wmrquote:
wmr!?quote:
Sergeant-majoor (A)quote:
LUA is oquote:
Rangetje te laag.quote:
Hypermobiel : Makkelijk bevallen en leuk tijdens harde seksquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Thaboel het volgende:
GODVER! IK GOOI MEZELF WEG! Gaat nergens meer over. Hoeren hypo en hyper mobiliteit. kutschool
Jou leed verblijd mij met het maken van mijn keuze eerder. Maar wat voor een nadelen beleef jij aan hypemobiliteit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Thaboel het volgende:
GODVER! IK GOOI MEZELF WEG! Gaat nergens meer over. Hoeren hypo en hyper mobiliteit. kutschool
Was het maar zo simpelquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Hypermobiel : Makkelijk bevallen en leuk tijdens harde seks![]()
Hypomobiel : Lastige bevalling en geen spannende standjes
Sneller ledematen uit de kom, slijtage, eerder kunstheupen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Jou leed verblijd mij met het maken van mijn keuze eerder. Maar wat voor een nadelen beleef jij aan hypemobiliteit?
Dat ik 9(!) kantjes moet pennen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Jou leed verblijd mij met het maken van mijn keuze eerder. Maar wat voor een nadelen beleef jij aan hypemobiliteit?
Langere herstelperiodes na blessures doordat spieren periodiek en stelselmatig opdoffers krijgen en dus niet correct kunnen herstellen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat ik 9(!) kantjes moet pennen...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat ik 9(!) kantjes moet pennen...
Bekijk het van de positieve kant, ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef m.k het volgende:
[..]Wees blij dat je het niet hebt. Ik heb er al minstens 7 jaar ellende van
Ellende? God, ga is ontmaagd worden. Dan ontdek je hoe prachtig hypermobiliteit is!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef m.k het volgende:
[..]Wees blij dat je het niet hebt. Ik heb er al minstens 7 jaar ellende van
Turnstertjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Ellende? God, ga is ontmaagd worden. Dan ontdek je hoe prachtig hypermobiliteit is!
nou... ALs ik je ex zie dan was dat absoluut geen turnster.quote:
Soms moet je afwisselen, dan kan je hypermobiliteit extra waarderenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
nou... ALs ik je ex zie dan was dat absoluut geen turnster.
Ik las eerder kontneuken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Sneller ledematen uit de kom, slijtage, eerder kunstheupen.
Alhoewel dat heerlijk is, hoef ik daar net weer niet hypermobiel voor te zijn.quote:
Ik ben hypermobielquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Alhoewel dat heerlijk is, hoef ik daar net weer niet hypermobiel voor te zijn.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Alhoewel dat heerlijk is, hoef ik daar net weer niet hypermobiel voor te zijn.
Van toepassing hoor. Op esses niet op z'n andwoordquote:
Props man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen.quote:
Plumley rules!!quote:
Waaraan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef Thaboel het volgende:
Ik...sterf...steeds...eeen...beetje....
Straks veel te slim voor papa, daar kan ik slecht tegen. Maar thanks anyway!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd met je slimme kiddo.
Altijd lachen als ik die stukjes weer eens zie.quote:En inderdaad: Plumley rules.
mondje, overblijfsel van een partnerruil avond.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij aan teveel SOG..
Werken kreng!
Scherp hoor!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mondje, overblijfsel van een partnerruil avond.
haha vond ik ookquote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij aan teveel SOG..
Werken kreng!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mondje, overblijfsel van een partnerruil avond.
Sam pest me op fbquote:
Nee, ik heb laatst Immortals gekeken, ook zonde van de tijd... Mijn god wat was die ook slecht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:51 schreef m.k het volgende:
Skyline gekeken, zelden zo een bout film gezien
Of The Torturedquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ik heb laatst Immortals gekeken, ook zonde van de tijd... Mijn god wat was die ook slecht.
Ik wil die zelfs "on zien"quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet gezien... mis ik dus ook niets aan begrijp ik.
"Elk nadeel heb z'n voordeel."quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Zaterdag naar Engeland. Lotusss mag rijden want dat zit er gvd niet in met m'n enkel![]()
Mag dan wel weer bier drinken in de auto
Ben je al bij een fisio of iets soortgelijks geweest? Want als het echt zo'n pijn doet is het goed mogelijk dat je iets gescheurd hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Zaterdag naar Engeland. Lotusss mag rijden want dat zit er gvd niet in met m'n enkel![]()
Mag dan wel weer bier drinken in de auto
Gewoon enkel verzwikt. iets simpels dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben je al bij een fisio of iets soortgelijks geweest? Want als het echt zo'n pijn doet is het goed mogelijk dat je iets gescheurd hebt.
Pijnstillerquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon enkel verzwikt. iets simpels dus.
Met een weekje rust moet het weer helemaal goedkomen
Haha ^^..quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef m.k het volgende:
Lol het lucht alarm ging hier net een halve seconden af, stagiair die tegen de knop leunt ofzo
Is het dan al de eerste van de maand?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef m.k het volgende:
Lol het lucht alarm ging hier net een halve seconden af, stagiair die tegen de knop leunt ofzo
Hoeveel bier heb jij al op?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is het dan al de eerste van de maand?
A hundred?quote:
quote:
Snickers ftw!quote:
haha ik moest lachen !quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is een neger die huilt? Juist ja, een Snicker
Het is single en wil wat... thaboel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Thaboel het volgende:
In dezelfde categorie: Het is blauw en steelt? Een Kmarrokaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Het is single en wil wat... thaboel?HAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Thaboel het volgende:
In dezelfde categorie: Het is blauw en steelt? Een Kmarrokaan
Dit is geen ONZ hequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef Esses het volgende:
En voor die gene die godverdomme zegt dat de politiepet geen trofee is.
Agent stuit op eigen politiepet bij heler
meh know joe luv mehquote:
dat ding passen we toch allemaal? of hoe zat het ook alweer?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:23 schreef Esses het volgende:
En voor die gene die godverdomme zegt dat de politiepet geen trofee is.
Agent stuit op eigen politiepet bij heler
Die pet past ons allemaal!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
dat ding passen we toch allemaal? of hoe zat het ook alweer?
Welk net?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:30 schreef Esses het volgende:
Mensen die nu in meldpunt klagen omdat ze niet op vakantie kunnen en alles duurder word. Geen pensioen opgebouwd omdat: Te duur. Ga godverdomme niet klagen, lui die altijd in luxe geleefd hebben... (zeggen ze zelf ook) omdat ze goede baan hadden, goed op kantoor, goed betaald... Maar geen pensioen opbouwen. Nu janken. Tief toch op.
Ned 2, enige live programma van MAXquote:
Daar kan jij anders hard aan werken, gewoon minder vaak die dure vleesjes halen. Kan je die later wel halenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, zelf heb ik ook een flink pensioengat vanwege verblijf Brazilië. Dat weet ik, dus ik moet daar niet over gaan klagen.
hehehequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar kan jij anders hard aan werken, gewoon minder vaak die dure vleesjes halen. Kan je die later wel halen
Ik bedoelde, het is voor jou nog grotendeels op te lossenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Wij leven best spaarzaam hoor
Goed, ik ben ook al bijna 40.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik bedoelde, het is voor jou nog grotendeels op te lossen
Hadden ze maar voor hun pensioen moeten sparenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, ik ben ook al bijna 40.
En ik heb nog "het geluk" dat ik een MIP ontvang voor m'n leven.
Kijk, voor mensen die hun leven lang hard hebben gewerkt en van enkel een AOW+ moeten rondkomen kan ik me het wel voorstellen dat het water ze tot aan de lippen zit. Helaas zijn er ook genoeg gasten die té lang op té grote voet hebben geleefd, en nu dus tot de conclusie komen dat ze geld tekort komen.
Ja maar dat werd "ons" niet verteld!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Hadden ze maar voor hun pensioen moeten sparen
Nee, want als wij allemaal 5 tot 7 kinderen op de wereld zetten die ook pensioen moeten genieten. Ach, gelukkig houden gouden bergen niet op eh. Overigens is dat mij ook nooit verteld, toch spaar ik ervoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar dat werd "ons" niet verteld!!
Of stoppen. Nog beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Pumatje het volgende:
over spaarzaam leven gesproken, ben overgestapt op shag..
wtf
shag! sjeck...sjack..czech..
Zware van Nellequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Pumatje het volgende:
over spaarzaam leven gesproken, ben overgestapt op shag..
wtf
shag! sjeck...sjack..czech..
Dat doen er dan maar weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, want als wij allemaal 5 tot 7 kinderen op de wereld zetten die ook pensioen moeten genieten. Ach, gelukkig houden gouden bergen niet op eh. Overigens is dat mij ook nooit verteld, toch spaar ik ervoor.
Nooit dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Pumatje het volgende:
ik blijf bij lucky strike!
Hun sjeck? shag?.. anyway hun tabak is heerlijk.
Esses.. ik stop zodra ik de dienst uit ben en auto's niet meer op een brandstof rijden.
Ga gewoon stoer doen en rook zware van nelle met rizla blauw vloei!quote:
Trouw een Israeliet en bekeer je tot het Jodendom. Dan mag je alsnog dienen in de IDFquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Pumatje het volgende:
Njah.. als de bezuinigingen doorgaan en Groenlinks en de SP aan de macht komen, komt dit wel ernstig dichtbij. Het is echt a bloody shame dat de israelieten geen buitenlanders meer in hun dienst laten..... Ik zou het zo willen doen.
Ja, ga de oorlogsmisdadigers dienen. Gast, als je geen eer hebt ga je bij het IDFquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Pumatje het volgende:
Njah.. als de bezuinigingen doorgaan en Groenlinks en de SP aan de macht komen, komt dit wel ernstig dichtbij. Het is echt a bloody shame dat de israelieten geen buitenlanders meer in hun dienst laten..... Ik zou het zo willen doen.
Ik denk er totaal anders over, bij mij staat hun strijd enorm hoog in het vaandel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, ga de oorlogsmisdadigers dienen. Gast, als je geen eer hebt ga je bij het IDF
Niks mis met de IDF hoor. Zij verdedigen enkel hun land.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, ga de oorlogsmisdadigers dienen. Gast, als je geen eer hebt ga je bij het IDF
Hun strijd hoog in jouw vaandel? Een stuk ondemocratisch vergeven land behouden? Gelukkig zijn er geen ondemocratische veto's gebruikt zodat ze het kregen! Geen een gelukkig! Yeah! En er zijn ook vooral geen mensen uit hun huis gezet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk er totaal anders over, bij mij staat hun strijd enorm hoog in het vaandel.
Net zoals hun kunde in oorlogsvoering.
HUN land? laat me lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met de IDF hoor. Zij verdedigen enkel hun land.
Het land is van de mensen die er daadwerkelijk woonden. Niet van de mensen die door middel van veto's een stukje grond kregen waar ze een tehuisquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vertel me dan van wie dat land wel is.
Zoek eens een paar VN-resoluties op. Het gaat hier niet om het bestaan van de staat Israël zelf maar om het land dat vanaf '67 bezet en gekoloniseerd is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Pumatje het volgende:
Je moet nu verder kijken dan wel hun land niet hun land.. daar gaat het niet meer om.
Er is geen sprake meer van dat ze vertrekken.
De palestijnen zijn op zichzelf nooit een volk geweest, en hebben nooit een land gehad... dus op die manier is hun eis ook onrechtvaardig.
De VN en ongeveer 90% van alle landen op aarde erkennen Israel.. dus laten we daar overheen stappen. Dat hebben deze organisaties ook al gedaan.
Ze strijden dus voor hun land.. en dat is verdomde sterk.
Klopt, omdat de USA alle verdragen daartoe weg zal veto'en. Overigens hoeven ze niet te vertrekken, zich gedragen is ook goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:22 schreef Pumatje het volgende:
Je moet nu verder kijken dan wel hun land niet hun land.. daar gaat het niet meer om.
Er is geen sprake meer van dat ze vertrekken.
Oh? Wat zijn de Palestijnen dan? Waar woonden ze dan?quote:De palestijnen zijn op zichzelf nooit een volk geweest, en hebben nooit een land gehad... dus op die manier is hun eis ook onrechtvaardig.
Ja het word erkent doordat het door middel van veto's internationaal recht geworden is. Niemand is er overheen gestapt, maar als er door middel van ondemocratische praktijken voor jou bepaald word dat iets een land is kan je weinig anders.quote:De VN en ongeveer 90% van alle landen op aarde erkennen Israel.. dus laten we daar overheen stappen. Dat hebben deze organisaties ook al gedaan.
Ze strijden niet voor hun land, ze begaan oorlogsmisdaad na oorlogsmisdaad.quote:Ze strijden dus voor hun land.. en dat is verdomde sterk.
Ja, zoiets noem je zionisten, die zijn er massaal heen getrokken. Die hebben op 14 mei 1948 na het zelfstandig uitroepen van de Israelitische staat massaal burgers afgemaakt. Iets wat we bijvoorbeeld al liever niet weten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Pumatje het volgende:
Er woonden voordat het tot land : Israel verklaard werd al erg erg erg veel Joden.
Die vormden zelfs in de meeste plekken de grootste gedeelten van de populatie
nuff said dacht ik , daarnaast is het ze gewoon gegeven. Klaar...deze discussie is nutteloos.
Zware Pall Mall XL, zit tenminste 55 gram in ipv die zielige 37.5 grams pakjes...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Pumatje het volgende:
ik blijf bij lucky strike!
Hun sjeck? shag?.. anyway hun tabak is heerlijk.
Esses.. ik stop zodra ik de dienst uit ben en auto's niet meer op een brandstof rijden.
Ja kan zoveel 55 grams pakjes kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zware Pall Mall XL, zit tenminste 55 gram in ipv die zielige 37.5 grams pakjes...
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_Moynequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, zoiets noem je zionisten, die zijn er massaal heen getrokken. Die hebben op 14 mei 1948 na het zelfstandig uitroepen van de Israelitische staat massaal burgers afgemaakt. Iets wat we bijvoorbeeld al liever niet weten.
En tot op heden gaan dergelijke praktijken door. Maar daar praten we niet over want: zielig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_Moyne
Mijn conclusie: alle actief betrokkenen zijn smeerlappen.
Negatief, de Amerikaanse situatie was behoorlijk anders.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Pumatje het volgende:
mgoed, over Israel... maakt me allemaal niet uit.
Bewonder hun droom en hun strijdlust.
In de 18e eeuw waren de Amerikanen ook de Terroristen..tsjah. Things change.
Ab-so-luut niet. Maar ok, genoeg erover.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Pumatje het volgende:
Ik zeg niet dat de situatie vergelijkbaar is.. Maar wel het perspectief.
Het grootste gedeelte gedraagt zich ook. En grosso-modo gedragen Israelis zich nog altijd beter dan Arabieren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, omdat de USA alle verdragen daartoe weg zal veto'en. Overigens hoeven ze niet te vertrekken, zich gedragen is ook goed.
Palestijnen zijn gewoon Arabieren, net als de rest van het gebied (minus Israel). Het zijn de bewoners van wat voor de Tweede Wereldoorlog Transjordanië heette. Palestina was een streek van het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië. De belangrijkste frontman van de Palestijnen (Arafat) was zelf een Egyptenaar. In een Interview met de Volkskrant gaf hij rond 1980 toe dat Paletina niet bestond en nooit bestaan heeft. De Palestijnse zaak had maar één doel: het verenigen van alle Arabieren.quote:[..]
Oh? Wat zijn de Palestijnen dan? Waar woonden ze dan?
Dan moet je toch nog even een keer kijken hoe die resoluties ook al weer er uit zagen in 1948. Daarin wordt namelijk expliciet het bestaan van de Israelische staat erkend. Ook een staat voor de oorspronkelijke arabieren trouwens, maar het is absoluut niet zo dat Israel bestaat bij de gratie van een paar Vetos.quote:[..]
Ja het word erkent doordat het door middel van veto's internationaal recht geworden is. Niemand is er overheen gestapt, maar als er door middel van ondemocratische praktijken voor jou bepaald word dat iets een land is kan je weinig anders.
Ja, en de Arabieren zijn allemaal hulpeloze lievertjesquote:[..]
Ze strijden niet voor hun land, ze begaan oorlogsmisdaad na oorlogsmisdaad.
Esses, heb jij je wel eens verdiept in de geschiedenis van Europa? Er zijn miljoenen Duitsers uit hun huizen gedreven in 1947 met geen enkele kans dat ze ooit weer terug mogen. Hetzelfde voor Italianen. Hetzelfde voor Polen. Om het over kunstmatige grenzen voor Afrika maar niet te hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Hun strijd hoog in jouw vaandel? Een stuk ondemocratisch vergeven land behouden? Gelukkig zijn er geen ondemocratische veto's gebruikt zodat ze het kregen! Geen een gelukkig! Yeah! En er zijn ook vooral geen mensen uit hun huis gezet!
Joh... de oorlogen van 1967 en 1973 worden op diverse militaire academies op de wereld onderwezen. En dat had niks met oorlogsmisdrijven te maken, maar alles met militair vakmanschap.quote:En kunde in oorlogsvoering? Zolang je maar systematisch incidenteel oorlogsmisdrijven pleegt word je inderdaad niet vervolgd. Doe je het systematisch consequent dan pas wel! Kom op zeg.
En zoals ik zeg, tegen die mensen heb ik geen probleem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte gedraagt zich ook. En grosso-modo gedragen Israelis zich nog altijd beter dan Arabieren.
Op basis waarop deden de joden beroep op dit land? En vervolgens de Palestijnen zoals jij het zegt gedurende het Brits mandaat. Iets daarvoor gold een andere mening over wie Palestijnen waren.quote:[..]
Palestijnen zijn gewoon Arabieren, net als de rest van het gebied (minus Israel). Het zijn de bewoners van wat voor de Tweede Wereldoorlog Transjordanië heette. Palestina was een streek van het Hasjemitische Koninkrijk Jordanië. De belangrijkste frontman van de Palestijnen (Arafat) was zelf een Egyptenaar. In een Interview met de Volkskrant gaf hij rond 1980 toe dat Paletina niet bestond en nooit bestaan heeft. De Palestijnse zaak had maar één doel: het verenigen van alle Arabieren.
Nee, je hebt helemaal gelijk. In de resoluties staat expliciet vermeld dat de staat bestaat en dat het erkend word. Maar hoe is die resolutie tot stand gekomen? Het gaat niet om het eindresultaat maar de methode er naar toe.quote:[..]
Dan moet je toch nog even een keer kijken hoe die resoluties ook al weer er uit zagen in 1948. Daarin wordt namelijk expliciet het bestaan van de Israelische staat erkend. Ook een staat voor de oorspronkelijke arabieren trouwens, maar het is absoluut niet zo dat Israel bestaat bij de gratie van een paar Vetos.
Nee, maar Israel word in deze strijd gesteund omdat: zielig. Israel word niet aangepakt omdat de veiligheidsraat er niet op mag aggregeren van bepaalde types. Kijk maar eens naar bepaalde momenten.quote:[..]
Ja, en de Arabieren zijn allemaal hulpeloze lievertjes
Zeg ik dat ik het eens ben met hoe het in Duitsland gegaan is? Had ik gezegd dat ik de kunstmatige grenzen met landsverdeligen goed vind?quote:[..]
Esses, heb jij je wel eens verdiept in de geschiedenis van Europa? Er zijn miljoenen Duitsers uit hun huizen gedreven in 1947 met geen enkele kans dat ze ooit weer terug mogen. Hetzelfde voor Italianen. Hetzelfde voor Polen. Om het over kunstmatige grenzen voor Afrika maar niet te hebben.
Ik hoef mij gelukkig niet beter in te lezen.quote:Lees je nog even in over het onstaan van Israel.
De Nederlandse overheid zei ook dat wij met de Duitsers mee moesten werken *kut een godwin*quote:De meeste "gevluchte" Palestijnen zijn uit hun huizen vertrokken omdat hun eigen leiders ze dat zeiden te doen.
Oké, en dat grapje geloof jij daaadwerkelijkz elf?quote:Palestijnen die zijn gebleven hebben nog steeds hun eigen land.
Omdat er volgens de veiligheidsraad e.d. geen oorlogsmisdrijven begaan zijn. Immers systematisch incidenteel is voor Nederlanders, Amerikanen, Joden of wie dan ook aan Amerikaanse zijde niet strafbaar. Dat zijn zogenaamd allemaal "incidenten". Totdat de "oppositie" hetzelfde doet.quote:Toegegeven: ze worden behandeld als tweederangsburgers, maar hun situatie is nog altijd beter dan die van de gemiddelde inwoner van de meeste andere Arabische landen.
[..]
Joh... de oorlogen van 1967 en 1973 worden op diverse militaire academies op de wereld onderwezen. En dat had niks met oorlogsmisdrijven te maken, maar alles met militair vakmanschap.
Zware van nelle, de echte pakjes van 50grquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zware Pall Mall XL, zit tenminste 55 gram in ipv die zielige 37.5 grams pakjes...
Goed inzichtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:53 schreef Esses het volgende:
Maar laten we vooral met de discussie stoppen. Eens worden gaat niet gebeuren.
Whut? een verdrag ondertekenen zonder het te lezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Esses het volgende:
ondanks klachten dat ze de tekst van het verdrag niet eens zelf mochten lezen
En dat wist je niet???quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Whut? een verdrag ondertekenen zonder het te lezen
Dat is oud nieuws.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Esses het volgende:
Geen directe bron maar hier:
http://limptinc.nl/news-f(...)og-niet-ondertekend/
Ook wel een leuke:
De minister is zelf niet in Brussel aanwezig, maar een Nederlandse delegatie wel. Na het fiat vanmiddag van de deelnemende landen, staat het de Europese Commissie vrij het verdrag met Australie, Canada, Japan, Zuid-Korea, Mexico, Marokko, Nieuw Zeeland, Singapore, Zwitserland en de Verenigde Staten te ondertekenen. Overigens is de Verenigde Staten als enige ondertekenaar niet gebonden aan het verdrag.
Nederland had in den beginne al ingestemd ondanks klachten dat ze de tekst van het verdrag niet eens zelf mochten lezen
Overigens, VS & Japan bedenker... Maar geen binding voor VS... Net oorlogsrecht.
De tekst is wel uitgelekt. Maar een uitgelekt document bied geen enkele zekerheid eh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Whut? een verdrag ondertekenen zonder het te lezen
Het laatste nieuws wat ik weet is dat ondertussen bijna niemand getekend heeft en dat het hele circus teruggestuurd is naar het EP die zich er eerst ff over mag buigen, kan nog jaren gaan duren dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Esses het volgende:
@achja, schijnbaar was het voor sommigen wel onbekend
Ok, dan ben ik schijnbaar zojuist verkeerd ingelicht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het laatste nieuws wat ik weet is dat ondertussen bijna niemand getekend heeft en dat het hele circus teruggestuurd is naar het EP die zich er eerst ff over mag buigen, kan nog jaren gaan duren dus.
Iedereen wilde in de eerste instantie ook tekenen, maar na een hoop protesten hebben verschillende landen zich 1 voor 1 teruggetrokken. En nu wil zo'n beetje niemand meer tekenen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef m.k het volgende:
Ik snap er geen kut meer van. Bijna iedere dag is het nieuws weer anders, de ene dag tekend Nederland wel de ander weer niet. de daarop volgende tekent europa wel en dan weer niet.
Lijkt het defensie pers team wel
Goeie ontwikkelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen wilde in de eerste instantie ook tekenen, maar na een hoop protesten hebben verschillende landen zich 1 voor 1 teruggetrokken. En nu wil zo'n beetje niemand meer tekenen.
En toch vrees ik dat het onze strot ingepropt gaat worden, tegen wil en dank. Zie eerdere beluiten mbt de EU. Nederland, het braafste jochie van de klasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen wilde in de eerste instantie ook tekenen, maar na een hoop protesten hebben verschillende landen zich 1 voor 1 teruggetrokken. En nu wil zo'n beetje niemand meer tekenen.
Zal nog niet aan de EU liggen. Zonder EU hadden we ook vuistdiep erin gezeten en getekend om de burgers te schoppen. Net een goed infanterieofficier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch vrees ik dat het onze strot ingepropt gaat worden, tegen wil en dank. Zie eerdere beluiten mbt de EU. Nederland, het braafste jochie van de klas
Goed, ok. Maar je snapt wat ik dus bedoel. NL zal altijd weer dat brave jochie willen spelen, en luisterd totaal niet naar de eigen bevolking.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Zal nog niet aan de EU liggen. Zonder EU hadden we ook vuistdiep erin gezeten en getekend om de burgers te schoppen. Net een goed infanterieofficier.
En daarom kunnen in NL sommige dingen wel gebeuren terwijl ze in andere landen 90 jaar op een patstelling zitten. Heeft altijd voor en nadelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, ok. Maar je snapt wat ik dus bedoel. NL zal altijd weer dat brave jochie willen spelen, en luisterd totaal niet naar de eigen bevolking.
Het is net zoals verkiezingen, beloftes etc, en wat gebeurd er? Het tegenovergestelde.
Deels mee eens, in enkele dingen is NL vooruitstrevend, echter als het gaat om EU besluitvorming is men in mijn ogen totaal ongeloofwaardig bezig, zelfs tot kiezersbedrog aan toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Esses het volgende:
[..]
En daarom kunnen in NL sommige dingen wel gebeuren terwijl ze in andere landen 90 jaar op een patstelling zitten. Heeft altijd voor en nadelen.
Daar kies jij toch zelf voor?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Met dit soort mensen heb ik in het boot seizoen iedere dag te maken![]()
En gewoon ook sturen alsof men een auto aan het inparkeren is...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef m.k het volgende:
Met dit soort mensen heb ik in het boot seizoen iedere dag te maken![]()
Ja maar dit soort mensen zijn toch te dom om hun eigen naam te onthouden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar kies jij toch zelf voor?
net zoals buschauffeur zijn, en bijbeunen bij bv VacanSoleil en en masse naar oa de Costa Brava gaan
Ach, geen beter vermaak dan leedvermaakquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja maar dit soort mensen zijn toch te dom om hun eigen naam te onthouden?
Het verzekering bedrijf van het bedrijf waar ik werk heeft zwaar spijt nu
Heb vorig seizoen nog bloed uit een boot staan schrobben omdat er iemand zo hard tegen een brug op was gevaren dat die met dr gezicht door het stuur ging, en dat zijn geen lullige stuurtjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, geen beter vermaak dan leedvermaak
Hoe dom ben je dan ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb vorig seizoen nog bloed uit een boot staan schrobben omdat er iemand zo hard tegen een brug op was gevaren dat die met dr gezicht door het stuur ging, en dat zijn geen lullige stuurtjes![]()
En vervolgens word je uitgescholden omdat het jou schuld zou zijn
Ja huurders varen zelf, nee vaarbewijs is niet nodig. Verrassend genoeg zijn het altijd de mensen met een vaarbewijs die niet kunnen varen .quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan ook![]()
Maar jullie laten de huurders dus zelf varen? Dat is wat ik uit jouw posts begrijp. Heeft men daar geen vaarbewijs voor nodig?
Komt dat dan door evt. overmoedigheid?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja huurders varen zelf, nee vaarbewijs is niet nodig. Verrassend genoeg zijn het altijd de mensen met een vaarbewijs die niet kunnen varen .
overmoedigdquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja huurders varen zelf, nee vaarbewijs is niet nodig. Verrassend genoeg zijn het altijd de mensen met een vaarbewijs die niet kunnen varen .
Ik heb het vermoeden dat je een vaarbewijs bij een pak cornflakes kan krijgen. Drank is soms idd ook een factor. Ook al zeg je tegen ze dat de straffen hetzelfde zijn als die van dronken rijden in een auto.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt dat dan door evt. overmoedigheid?
Ik weet het niet hoor, heb nooit een boot gevaren, ken het dus ook niet. Wellicht dat ook de drank een factor is?
quote:
Ach, soms denk ik wel eens bij mijzelf dat ook een autorijbewijs cadeau gegeven is bij een happy-meal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je een vaarbewijs bij een pak cornflakes kan krijgen. Drank is soms idd ook een factor. Ook al zeg je tegen ze dat de straffen hetzelfde zijn als die van dronken rijden in een auto.
Overmoed is ook soms wel een factor. En heel af en toe zijn alle factoren van toepassing, dan word het lachen geblazen
Dit stadium zijn we allang voorbij, enkel doet de Nationale politiek je wat anders geloven. Hmm, nou ja.. beter geformuleerd.. ze vertellen het gewoon niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deels mee eens, in enkele dingen is NL vooruitstrevend, echter als het gaat om EU besluitvorming is men in mijn ogen totaal ongeloofwaardig bezig, zelfs tot kiezersbedrog aan toe.
het blijkt maar weer dat men óf voor ajax is óf tegen ajax is...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
2-1 tegen het verlies van 3-0![]()
Good riddance mate! Helaas voor het NL voetbal ligt Ajax er toch uit.
Goedenavond zonneschijnquote:
Ben woensdag geweest, nu twee maal daags 2x12 oefening doen en vrijdag word mijn hak getapet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wanneer mag je naar de fysio knul?
Mooizo, 'k hoop dat het goed komt!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben woensdag geweest, nu twee maal daags 2x12 oefening doen en vrijdag word mijn hak getapet.
Ik heb er een goed gevoel over![]()
Haha, waarschijnlijk ben jij ook nog ouder dan ik.quote:
Dank, en ik denk dat wij niet veel verschillenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooizo, 'k hoop dat het goed komt!
[..]
Haha, waarschijnlijk ben jij ook nog ouder dan ik.
Inderdaad, niet zo veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Dank, en ik denk dat wij niet veel verschillen
Je zou twee uur geleden al gaan pitten. Met zo een gebrek aan discipline heeft zelfs de NATRES geen interesse in je. En dat wilt ons land gaan verdedigen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo veel.
Maareh, ik ga maar eensch pitten. Morgen rijles om 10:45. Aan jou de eer van de lapo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |